Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvordan kan hvor mye du jobber være relevant til hvor lite Datasmurf sover?

Det har noe med arbeidsmengde i løpet av uken vs timer sovet pr natt.

08-24 dager (3 dager i uken) og 6 timers søvn. Eznp.

edit: Du får lov å jabbe i vei om hva du vil. Bare ikke whine over selvforskyldte ting. "Hele tiden".

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg whiner ikke, jeg jabber.

Du trenger ikke lese det jeg skriver, det er en fin knapp som heter "Ignorer bruker" eller noe slikt her et sted.

Jeg tok i bruk den mot LarsP for mange år siden da jeg så meg lei av at han alltid plukket på meg for utseendet mitt og holdningene mine eller hva søren det var.

Det fungerer veldig fint, for da slipper du å se hva jeg skriver og du trenger da ikke irriterere deg over det mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg pleier å stå opp kvart over 5 om morgenen. Etter et par timer blir jeg veldig sulten, er det noen som har en rask frokost jeg kan lage? Egg og bacon er liksom litt for kjedelig. :p

vet ikke om det er like kjedelig, men ostesmørbrød?

brød + smør + kjøttpålegg + ost + tynn skive eller to med tomat + krydder ?

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvordan dere orker å ha et slikt liv.. Nå har jeg gått i to uker (!) uten jobb fordi jeg venter på å dra til Stavanger.. Det er jo pinsler verre enn helvete! Greit to-tre dager, men etterpå blir man jo bare rastløs og dau! Og da skal det sies at jeg har vært særs sosial og trent en del i denne perioden. Jeg vet ihvertfall at jeg aldri skal ende opp med å sitte på ræva hele livet!

Gleder meg til neste uke, hvor jeg faktisk begynner å gjøre noe igjen!

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvordan dere orker å ha et slikt liv.. Nå har jeg gått i to uker (!) uten jobb fordi jeg venter på å dra til Stavanger.. Det er jo pinsler verre enn helvete! Greit to-tre dager, men etterpå blir man jo bare rastløs og dau! Og da skal det sies at jeg har vært særs sosial og trent en del i denne perioden. Jeg vet ihvertfall at jeg aldri skal ende opp med å sitte på ræva hele livet!

Gleder meg til neste uke, hvor jeg faktisk begynner å gjøre noe igjen!

Har ikke hatt så mye valg. Jeg vil gjerne komme meg ut i arbeid å kunne leve et normalt liv, men sånn som ting er nå så går det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...