Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 [media] url [/media] Uten mellomrommene mellom media og /media that is. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 1) Jeg har ordentlig sengetøy i alle fall. Brukt nok penger på det. Samt ny dyne og pute etc. 2) Har ikke tid til jobb nå når jeg skal skrive bacheloroppgaven min. 3) Jeg er ute i frisk luft hver dag. 4) Jeg har prøvd de siste 10 årene å oppnå det, men klarer det ikke for mer enn en uke. Selv når jeg har hatt fast jobb. 5) ????? 6) Tvilsomt. 1)Flytt til et annet sted hvor du faktisk får lov å ha egen seng.... 2)Du sitter på forumet så å si 24/7. Ikke kom her og si at du "jobber" med skoleting. Den tiden du er her kunne du ha vært ute og jobbet for. 3) Sorted. 4) Nekter jeg å tro. 5) Mindre unnskyldninger, mer løsninger. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Svært så grumpy stemmning det var her da.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 1) Jeg har ikke råd til å flytte andre steder, da dette er det billigste og beste for meg å oppdrive her. 2800,- inkl. strøm og 100 mbit er ganske sweet deal skal jeg si deg. 2) Nå tror jeg du må "get your records straight" mister. Riktignok er jeg foran en skjerm store deler av dagen, men jeg er ikke aktiv her så å si 24/7. Jeg henger mer på Something Awful og Facebook. Men joda, jeg jobber faktisk med bacheloroppgaven min og den tar opp store deler av dagen. Det innebærer for øyeblikket å lese en del bøker og skrible ned ting og tang, noe jeg helt fint kan gjøre mens jeg surfer. For best effekt, leser jeg litt, så surfer jeg litt, så leser jeg mer osv. 3) 4) Deg om det. Jeg kan ikke gjøre noe med det at du ikke tror på meg. 5) Siden du og andre naysayers her på forumet ikke tror på meg og kaller meg hypokonder og sier jeg bare kommer med unnskyldninger og syter når jeg forteller sannheten og om livet mitt, så er det ikke mer jeg føler jeg kan gjøre for dere. Nurk, det blir det med en gang jeg åpner kjeften og forteller om hvordan jeg har det. Så ... Kommer du innom etter skolen sånn at du får baguetter? ^^ Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Nei, har ikke penger til bussen.. skolebussen får jeg gratis så må ta den hjem. Ellers må jeg jo GÅ, og det skal jeg ikke ha noe av Jeg føler meg forresten slik nå http://www.youtube.com/watch?v=W8ZdqYmDAsQ&feature=related Endret 22. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Ha-ha-ha, ser den. Møtes på Brix for en øl da? De begynte å servere øl for en halvtime siden, og jeg burde komme meg ut av huset før jeg sovner på sofaen. edit: For mange smilefjes. Endret 22. september 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tips til bedre døgnrytme Datasmurf: Tren regelmessig. Kutt ut ting med mye sukker. Godteri, brus etc. Stopp helt med ting som inneholder koffein og nikotin. Legg deg til samme tid hver kveld selv om du er trøtt eller ikke (stå opp til samme tid også) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nei, har ikke penger til bussen.. skolebussen får jeg gratis så må ta den hjem. Ellers må jeg jo GÅ, og det skal jeg ikke ha noe av Nei, ville vært kjipt å brukt kroppen til noe ;D Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 1) Jeg har ikke råd til å flytte andre steder, da dette er det billigste og beste for meg å oppdrive her. 2800,- inkl. strøm og 100 mbit er ganske sweet deal skal jeg si deg. 2) Nå tror jeg du må "get your records straight" mister. Riktignok er jeg foran en skjerm store deler av dagen, men jeg er ikke aktiv her så å si 24/7. Jeg henger mer på Something Awful og Facebook. Men joda, jeg jobber faktisk med bacheloroppgaven min og den tar opp store deler av dagen. Det innebærer for øyeblikket å lese en del bøker og skrible ned ting og tang, noe jeg helt fint kan gjøre mens jeg surfer. For best effekt, leser jeg litt, så surfer jeg litt, så leser jeg mer osv. 3) 4) Deg om det. Jeg kan ikke gjøre noe med det at du ikke tror på meg. 5) Siden du og andre naysayers her på forumet ikke tror på meg og kaller meg hypokonder og sier jeg bare kommer med unnskyldninger og syter når jeg forteller sannheten og om livet mitt, så er det ikke mer jeg føler jeg kan gjøre for dere. Just sayin: Get the fock outa here and fockin DO something. Faen. Jeg har dritt fallende i huet på meg så å si hver dag, gir jeg opp? Nei, jeg bare stormer fremover der hvor "stygge ulven" er. Sitter man på rassen, finner på unnskyldninger for å slippe å gjøre det bra for seg selv og for å benytte enhver anledning til å slacke, så blir man sånn. Moralen er: du kommer ingen vei hvis du ikke satser. Er man mest innstilt på å chille, ta det med ro, røyke litt og sove 5 timer dagen, så får man resultater deretter. Blir bare så evig lei av å lese whine som man kan gjøre noe med. Hadde du hatt kreft elns, ja, seff, da hadde du nok hatt min fulle støtte og forståelse. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Nei, har ikke penger til bussen.. skolebussen får jeg gratis så må ta den hjem. Ellers må jeg jo GÅ, og det skal jeg ikke ha noe av Nei, ville vært kjipt å brukt kroppen til noe ;D Ja fysj! Kan du tenke deg noe sånt?! Neida, jeg har faktisk kjæreste på andre siden av byen, hvor jeg går til så å si hver dag, blir jo endel byturer og Smurf, har jeg ikke penger til bussen har jeg hvertfall ikke penger til øl. Men hvis gubben ikke jobber til helga blir det nok en tur å brix Endret 22. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tips til bedre døgnrytme Datasmurf: Tren regelmessig. Kutt ut ting med mye sukker. Godteri, brus etc. Stopp helt med ting som inneholder koffein og nikotin. Legg deg til samme tid hver kveld selv om du er trøtt eller ikke (stå opp til samme tid også) Vel, jeg har kutta ut snop og brus for noen måneder siden og lever hovedsaklig på vann og brød (fra mellomgrovt til grovt, rugbrød smaker helt jævlig, loff gir meg nada), dette innebærer også at jeg ikke får i meg noe koffein (null cola, kaffe gjør meg søvnig og selv om jeg endelig fant en te jeg liker, så er det kamillete og det gjør deg trett uansett), kutte nikotinen tror jeg dog kan bli en del verre. Jeg har prøvd mange ganger å slutte og røyke. Holder 5-6 uker, og så er det på'n igjen, og røyker ikke nok til å få piller eller lignende mot det heller, siden det holder seg på 4-5 i døgnet. Legge meg til samme tid hver kveld og stå opp til samme tid, samt trening derimot ... Det tror jeg blir det vanskeligste. Som høyskolestudent med 1-2 forelesninger i uka og en samboer, samt en nabo som glor film og spiller hele kvelden (noe jeg alt for gjerne er med på, uavhengig av hvor trett jeg er eller hva jeg skal neste dag), kommer jeg meg sjelden i seng før 3, men prøver å stå opp mellom 10 og 12 hver dag. Og halv åtte de dagene jeg har skole / skal til psykologen. Trening har jeg tenkt å begynne med igjen, men orker ikke helsestudio, blir bare demotivert av det, og å jogge / gå tur gir meg virkelig ingenting. Jeg er vant til å gå og bruke bena, føler meg ikke mer fit eller våken / trett av den grunn. Sykkel får du meg ikke oppå, av grunner jeg har forklart her mange ganger før. Det være seg en vanlig sykkel eller en ergometersykkel. Jeg har tilgang til begge. Samt en spinningsykkel for den saks skyld. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 jogging eller sykling gir deg noe om du ikke gir opp med en gang. jeg er på skolen ca 7 dager i uka men har fortsatt tid til å trene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Just sayin: Get the fock outa here and fockin DO something. Faen. Jeg har dritt fallende i huet på meg så å si hver dag, gir jeg opp? Nei, jeg bare stormer fremover der hvor "stygge ulven" er. Sitter man på rassen, finner på unnskyldninger for å slippe å gjøre det bra for seg selv og for å benytte enhver anledning til å slacke, så blir man sånn. Moralen er: du kommer ingen vei hvis du ikke satser. Er man mest innstilt på å chille, ta det med ro, røyke litt og sove 5 timer dagen, så får man resultater deretter. Blir bare så evig lei av å lese whine som man kan gjøre noe med. Hadde du hatt kreft elns, ja, seff, da hadde du nok hatt min fulle støtte og forståelse. Jeg gjør noe. Jeg leser til bacheloren min. Jeg har planer om å bestå den i år. Det er førstepri for meg. Vel, det og stå på eksamen i lydproduksjon, samt ta to nye fag til våren. VFX og Rike internettapplikasjoner. Ser svært frem til begge. Og jeg har gjort det bra for meg selv. Jeg klager ikke på livet mitt nå. Jeg går til psykolog og får hjelp for det som er oppi huet mitt. Det eneste jeg irriterer meg over, er at jeg er kronisk trett (hello Kleine-Levins syndrom), aldri sulten og at jeg de siste ukene har klødd som faen pga. en eller annen allergisk reaksjon / elveblest / noe eksternt (venter fortsatt på svar fra hudlegen om det der). Og jeg vet man ikke kommer noen vei uten å satse. Derfor satset jeg på at jeg klarte å komme inn på de fagene jeg trenger, samt at jeg fikk skrevet en problemstilling til bacheloren, og på at jeg fikk fortsette studielånet mitt. Mitt neste mål, er å klare å finne de siste bøkene jeg trenger å lese til bacheloren, samt å skrive 10-15 sider teori, og samtidig få med meg 2-3 fester per uke, og gjøre en oblig eller to i lydproduksjon. Selv om jeg ikke er kvinne, kan jeg likevel multitaske. Hva med deg? Nei, har ikke penger til bussen.. skolebussen får jeg gratis så må ta den hjem. Ellers må jeg jo GÅ, og det skal jeg ikke ha noe av Nei, ville vært kjipt å brukt kroppen til noe ;D Ja fysj! Kan du tenke deg noe sånt?! Neida, jeg har faktisk kjæreste på andre siden av byen, hvor jeg går til så å si hver dag, blir jo endel byturer og Smurf, har jeg ikke penger til bussen har jeg hvertfall ikke penger til øl. Men hvis gubben ikke jobber til helga blir det nok en tur å brix Bah. Men i helgen er jeg i Trondhjem på innflyttingsparty hos en jeg gikk i klasse med i tre år. Og helgen etter der igjen spiller Kaizers gratis i Trondhjem, så jeg må nesten på det også. Helgen etter der igjen, har jeg derimot tid. Jeg drikker helst på hverdagene, det er da jeg (og andre studenter) har tid. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Spiller Kaizers gratis i Trondheim? Når? Hvor? Og er det fritt fram for alle? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 jogging eller sykling gir deg noe om du ikke gir opp med en gang. jeg er på skolen ca 7 dager i uka men har fortsatt tid til å trene Vel, jeg sykler ikke. Du får meg ikke opp på en sykkel, uansett hva! Og jeg gir ikke opp med en gang når jeg jogger. Jeg kan godt jogge meg en tur i duskregnet vi har nå, eller generelt jogge. Jogge er no stress. Det er sprint og løping som ødelegger meg. Jeg klarer et par hundre meter før jeg ligger langflat og hyperventilerer / kaster opp / blekker. Spiller Kaizers gratis i Trondheim? Når? Hvor? Og er det fritt fram for alle? Ja. 2. oktober på Trondhjem Torg. Gratis inngang og fritt frem for alle. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Som høyskolestudent med 1-2 forelesninger i uka og en samboer, samt en nabo som glor film og spiller hele kvelden (noe jeg alt for gjerne er med på, uavhengig av hvor trett jeg er eller hva jeg skal neste dag), kommer jeg meg sjelden i seng før 3, men prøver å stå opp mellom 10 og 12 hver dag. 1-2 forelesninger? Er du helt fjern eller Smurf? Jeg har i løpet av 3 år: - Hatt kl.8-14/15 forelesninger 4-5 ganger i uken. - Jobbet 3-4 dager i uken (inkl helg) 17:00-23/24:00 - Vært officer i en raiding guild i WoW (inkluderer raid leading og styring av guilden generelt) Så ikke kom her og si at du ikke har tid eller ork til å jobbe og har "søvnproblemer". Baaaaaaaare helt fjerne unnskyldninger jo. edit: og jo, jeg bestod bacheloren. Jeg hadde 3-4 fag pr semester (6mnd), med 3-4 innleveringer, hvorav 2 av dem gikk stort sett parallelt og varte 2-4 uker. Endret 22. september 2010 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvordan kan hvor mye du jobber være relevant til hvor lite Datasmurf sover? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 http://www.facebook.com/profile.php?id=520065864&v=wall&story_fbid=120130898041271&ref=notif¬if_t=like#!/event.php?eid=146142708757985 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hah! Da skulle visst jeg og til Trondheim neste helg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Som høyskolestudent med 1-2 forelesninger i uka og en samboer, samt en nabo som glor film og spiller hele kvelden (noe jeg alt for gjerne er med på, uavhengig av hvor trett jeg er eller hva jeg skal neste dag), kommer jeg meg sjelden i seng før 3, men prøver å stå opp mellom 10 og 12 hver dag. 1-2 forelesninger? Er du helt fjern eller Smurf? Jeg har i løpet av 3 år: - Hatt 8-14/15 forelesninger 4-5 ganger i uken. - Jobbet 3-4 dager i uken (inkl helg) 17:00-23/24:00 - Vært officer i en raiding guild i WoW (inkluderer raid leading og styring av guilden generelt) Så ikke kom her og si at du ikke har tid eller ork til å jobbe og har "søvnproblemer". Baaaaaaaare helt fjerne unnskyldninger jo. edit: og jo, jeg bestod bacheloren. Jeg hadde 3-4 fag pr semester (6mnd), med 3-4 innleveringer, hvorav 2 av dem gikk stort sett parallelt og varte 2-4 uker. Når én forelesning gjerne varer fra 08:30/09:30 til 15:30 står jeg for det. Og etter forelesningene, er det å jobbe med oppgaver tilknyttet faget. I lydproduksjon betyr det at jeg sitter og knoter med ProTools i 3-4 timer etterpå. Jeg er ikke lik deg. Jeg har ingen intensjoner om å være det heller. Jeg er meg og ingen andre. Jeg higer ikke etter å være noen andre enn meg selv og står for den jeg er og det jeg gjør, og jeg er mektig lei av å måtte forsvare "alt" jeg sier og gjør som omhandler meg selv og livet mitt på dette forumet. Kan du la meg jabbe i vei om hva enn jeg føler for å jabbe i vei om uten å måtte plukke på meg hele forbanna tiden? Du er like irriterende som Nyhus var den tiden jeg så på ham som en mannsjåvnist og pøbel! Hah! Da skulle visst jeg og til Trondheim neste helg Flink pike. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg