Datasmurf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Espen, det er en lang og dyr tur for oss studenter/hva enn Dani er - holder ikke styr på ham lenger - i Trøndelag å dra ned til Oslo for et forumtreff Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Oh Magesmerter, tooo much taco! når skal du lære? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Så det var pga jeg kom? Trivelig =(Er det nå jeg skal skrive "Vi har da ingenting i mot deg, birilbassen " elelr skal jeg vente til Ida3 eller en av rævsleikerne gjør det? EDIT: Heh. Too late. Endret 15. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 *smurfen er forelska i Maskineri* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Espen, det er en lang og dyr tur for oss studenter/hva enn Dani er - holder ikke styr på ham lenger - i Trøndelag å dra ned til Oslo for et forumtreff hva med og arangere ett i trondheim eller noe? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er det nå jeg skal skrive "Vi har da ingenting i mot deg, birilbassen " elelr skal jeg vente til Ida3 eller en av rævsleikerne gjør det? EDIT: Heh. Too late. Neieh, egentlig ikke Virket bare slik oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Neieh, egentlig ikke Virket bare slik oO Har faktisk ingenting med deg å gjøre, du har bare ekstremt god (eller dårlig, alt ettersom hvordan du ser det) timing. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Virket bare slik oO du hadde bare veldig god taimimg Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Blaaah. En hel stor milano-pizza og jeg er forsatt sulten. Feed me! *klappe på vomma' Hvordan står det til folkens? Milano er no dritt husker vi var der i sjuende, pizzaen smakte godt, men han derre servitøren sjonglerte med en pizza, så mista han den xD samme med et cola-glass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Oh Magesmerter, tooo much taco! når skal du lære? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 husker vi var der i sjuende, pizzaen smakte godt, men han derre servitøren sjonglerte med en pizza, så mista han den xDsamme med et cola-glass laget han en ny en da? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 *smurfen er forelska i Maskineri* Det er jeg også. Herlig album. <3 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 husker vi var der i sjuende, pizzaen smakte godt, men han derre servitøren sjonglerte med en pizza, så mista han den xDsamme med et cola-glass laget han en ny en da? jada.... tror jeg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Milano er no dritt husker vi var der i sjuende, pizzaen smakte godt, men han derre servitøren sjonglerte med en pizza, så mista han den xD samme med et cola-glass Pff...bøfjerdinger burde passe sine egne saker x_X Mkay, bad timing it is =) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 jada.... tror jeg.. det håper jeg virkelig Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Milano er no dritt husker vi var der i sjuende, pizzaen smakte godt, men han derre servitøren sjonglerte med en pizza, så mista han den xD samme med et cola-glass Pff...bøfjerdinger burde passe sine egne saker x_X Mkay, bad timing it is =) øø.. ja.. okei jada.... tror jeg.. det håper jeg virkelig husker ikke, er så lenge siden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Men vet du hvor nydelig du var der? Hvordan skulle jeg klart å styre meg? var ikke fysisk mulig det Var vel ikke det. Synd jeg var sammen med deg på tidspunktet. Skulle ønske jeg ikke var til hinder, liksom. The last in a long line, kan man si. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 *føle seg utilpass* Tror jeg finne meg en episode av House MD heller :\ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Dansende prinsessemuffins. Det må være litt av ett syn. Helst med krone, og rosa balettsko. På ikke-eksisterende ben. Hmm. DET vil jeg filme en gang, det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Espen, det er en lang og dyr tur for oss studenter/hva enn Dani er - holder ikke styr på ham lenger - i Trøndelag å dra ned til Oslo for et forumtreff hva med og arangere ett i trondheim eller noe? Det har blitt gjort, flere ganger. Jeg har dog riktignok bare vært på ett, der Simen1 var grillmester med HW-flagget Er et i emminga nå, men ser ikke ut til at det blir før tidligst april. *smurfen er forelska i Maskineri* Det er jeg også. Herlig album. <3 Så enig, så enig. Har du hørt bonusen fra LPen, Romanse i F-dur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg