Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, litt sånn.

Skulle ønske jeg hadde noe koffein eller oppkvikkende på en annen måte.

Begynner å bli ganske søvnig her jeg sitter.

Så om noen skal komme og ringe på ringeklokka mi / terrorisere meg, så bør de komme fort, før jeg sovner her og da vil den eneste lyden man kan høre, være lyden av stiften på platespilleren som "går" mot den metallstangen i midten som jeg "trer" platene på når jeg spiller de av.

Lenke til kommentar

Nei, det virker ikke sånn. Og når jeg først sover, så sover jeg ikke godt.

Som på mandag. Sov 5 timer eller noe, men var stuptrett etter å ha vært våken i bare 5 timer til og slet med det hele dagen, helt til jeg skulle legge meg. Da var jeg plutselig våken igjen. Go figure. :S

Har ikke klart å beholde en døgnrytme lenger enn maks en uke.

Det er så langt tilbake som jeg husker søvnproblemene mine.

Med andre ord, 10 år tilbake.

Ifg. foreldrene mine, har jeg slitt med søvnen siden høsten '88.

Da vi flytta til Trøndelag.

Om det er en sammenheng, vites ei, jeg sover i og for seg ikke det minste bedre når jeg er hjemme i Stavanger heller, men det kan ha noe med at jeg stort sett sover på svært vonde sofaer som er 40-50 år gamle.

Lenke til kommentar

Som på mandag. Sov 5 timer eller noe, men var stuptrett etter å ha vært våken i bare 5 timer til og slet med det hele dagen, helt til jeg skulle legge meg. Da var jeg plutselig våken igjen. Go figure. :S

Om det er en sammenheng, vites ei, jeg sover i og for seg ikke det minste bedre når jeg er hjemme i Stavanger heller, men det kan ha noe med at jeg stort sett sover på svært vonde sofaer som er 40-50 år gamle.

http://www.youtube.com/watch?v=WL1lfSzgcAw

1) Skaff deg ordentlig seng og sengetøy.

2) Skaff deg jobb.

3) Gå ut mer.

4) Skaff deg ordentlig døgnrytme.

5) ?????

6) win.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da får du kanskje finne deg noe bedre å sove på da?

Jeg har ikke råd til seng, eller plass til det. Og vaktmesteren her vil ikke fjerne nåværende seng i fall jeg skaffer meg ny. :S

Tok noen dager med overtaling bare for å bli kvitt den gamle.

Appropos det, når har du tenkt deg hitover igjen?

I løpet av høsten en gang. Kanskje midten av oktober, men sannsynligvis ikke før i november.

http://www.youtube.com/watch?v=WL1lfSzgcAw

1) Skaff deg ordentlig seng og sengetøy.

2) Skaff deg jobb.

3) Gå ut mer.

4) Skaff deg ordentlig døgnrytme.

5) ?????

6) win.

1) Jeg har ordentlig sengetøy i alle fall. Brukt nok penger på det. Samt ny dyne og pute etc.

2) Har ikke tid til jobb nå når jeg skal skrive bacheloroppgaven min.

3) Jeg er ute i frisk luft hver dag.

4) Jeg har prøvd de siste 10 årene å oppnå det, men klarer det ikke for mer enn en uke. Selv når jeg har hatt fast jobb.

5) ?????

6) Tvilsomt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...