Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er opp til oss å bestemme, så kom nå med et bilde, kjære du. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 : < Jeg kan gå først, selv om jeg ikke er søt med lue på, om det føles bedre for deg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du er vel over gjennomsnittlig glad i å poste bilder av deg selv da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg aner ikke hva du prater om. Det der er det første bildet av meg postet. Noen sinne! Vel, i formiddag i alle fall. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Faen. Jeg har gjort et intervju som skal leveres inn i dag, og først nå ser jeg at det er for kort. Har brukt opp alle spørsmålene, og kan ikke stille flere. What do? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Panikkframkallande sak, som gjorde denne dagens ubalanse til eit faktum. 1984 anyone? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 som alle i gamleklassen min er med på, unntatt meg, som lå hjemme og var blind som en flaggermus etter at Tornerose hadde knea meg i ansiktet og knust brillene mine? Med tanke på økseepisoden i tillegg virker hun noe krakilsk... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Panikkframkallande sak, som gjorde denne dagens ubalanse til eit faktum. 1984 anyone? Dama i midten har ingen armer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ja, litt sånn. Skulle ønske jeg hadde noe koffein eller oppkvikkende på en annen måte. Begynner å bli ganske søvnig her jeg sitter. Så om noen skal komme og ringe på ringeklokka mi / terrorisere meg, så bør de komme fort, før jeg sovner her og da vil den eneste lyden man kan høre, være lyden av stiften på platespilleren som "går" mot den metallstangen i midten som jeg "trer" platene på når jeg spiller de av. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Får du aldri nok søvn? Synes stadig du skriver at du er trøtt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nei, det virker ikke sånn. Og når jeg først sover, så sover jeg ikke godt. Som på mandag. Sov 5 timer eller noe, men var stuptrett etter å ha vært våken i bare 5 timer til og slet med det hele dagen, helt til jeg skulle legge meg. Da var jeg plutselig våken igjen. Go figure. :S Har ikke klart å beholde en døgnrytme lenger enn maks en uke. Det er så langt tilbake som jeg husker søvnproblemene mine. Med andre ord, 10 år tilbake. Ifg. foreldrene mine, har jeg slitt med søvnen siden høsten '88. Da vi flytta til Trøndelag. Om det er en sammenheng, vites ei, jeg sover i og for seg ikke det minste bedre når jeg er hjemme i Stavanger heller, men det kan ha noe med at jeg stort sett sover på svært vonde sofaer som er 40-50 år gamle. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Da får du kanskje finne deg noe bedre å sove på da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Om det er en sammenheng, vites ei, jeg sover i og for seg ikke det minste bedre når jeg er hjemme i Stavanger heller, men det kan ha noe med at jeg stort sett sover på svært vonde sofaer som er 40-50 år gamle. Appropos det, når har du tenkt deg hitover igjen? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nei, det virker ikke sånn. Og når jeg først sover, så sover jeg ikke godt. Som på mandag. Sov 5 timer eller noe, men var stuptrett etter å ha vært våken i bare 5 timer til og slet med det hele dagen, helt til jeg skulle legge meg. Da var jeg plutselig våken igjen. Go figure. :S Har ikke klart å beholde en døgnrytme lenger enn maks en uke. Det er så langt tilbake som jeg husker søvnproblemene mine. Med andre ord, 10 år tilbake. Ifg. foreldrene mine, har jeg slitt med søvnen siden høsten '88. Da vi flytta til Trøndelag. Om det er en sammenheng, vites ei, jeg sover i og for seg ikke det minste bedre når jeg er hjemme i Stavanger heller, men det kan ha noe med at jeg stort sett sover på svært vonde sofaer som er 40-50 år gamle. http://www.youtube.com/watch?v=WL1lfSzgcAw 1) Skaff deg ordentlig seng og sengetøy. 2) Skaff deg jobb. 3) Gå ut mer. 4) Skaff deg ordentlig døgnrytme. 5) ????? 6) win. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Oppskrift på hvordan man lager en perfekt frokost: "En hel taco, med det nye sekskornsbrødet, dobbel ost, stekes, salat, løk og jalapeño, salt og pepper, salsa- og rømmedressing. Og en halvliter brus. Ta med." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Da får du kanskje finne deg noe bedre å sove på da? Jeg har ikke råd til seng, eller plass til det. Og vaktmesteren her vil ikke fjerne nåværende seng i fall jeg skaffer meg ny. :S Tok noen dager med overtaling bare for å bli kvitt den gamle. Om det er en sammenheng, vites ei, jeg sover i og for seg ikke det minste bedre når jeg er hjemme i Stavanger heller, men det kan ha noe med at jeg stort sett sover på svært vonde sofaer som er 40-50 år gamle. Appropos det, når har du tenkt deg hitover igjen? I løpet av høsten en gang. Kanskje midten av oktober, men sannsynligvis ikke før i november. Nei, det virker ikke sånn. Og når jeg først sover, så sover jeg ikke godt. Som på mandag. Sov 5 timer eller noe, men var stuptrett etter å ha vært våken i bare 5 timer til og slet med det hele dagen, helt til jeg skulle legge meg. Da var jeg plutselig våken igjen. Go figure. :S Har ikke klart å beholde en døgnrytme lenger enn maks en uke. Det er så langt tilbake som jeg husker søvnproblemene mine. Med andre ord, 10 år tilbake. Ifg. foreldrene mine, har jeg slitt med søvnen siden høsten '88. Da vi flytta til Trøndelag. Om det er en sammenheng, vites ei, jeg sover i og for seg ikke det minste bedre når jeg er hjemme i Stavanger heller, men det kan ha noe med at jeg stort sett sover på svært vonde sofaer som er 40-50 år gamle. http://www.youtube.com/watch?v=WL1lfSzgcAw 1) Skaff deg ordentlig seng og sengetøy. 2) Skaff deg jobb. 3) Gå ut mer. 4) Skaff deg ordentlig døgnrytme. 5) ????? 6) win. 1) Jeg har ordentlig sengetøy i alle fall. Brukt nok penger på det. Samt ny dyne og pute etc. 2) Har ikke tid til jobb nå når jeg skal skrive bacheloroppgaven min. 3) Jeg er ute i frisk luft hver dag. 4) Jeg har prøvd de siste 10 årene å oppnå det, men klarer det ikke for mer enn en uke. Selv når jeg har hatt fast jobb. 5) ????? 6) Tvilsomt. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hvordan legge ut jutub video slik at den vises i innlegget? uten link liksom ... Endret 22. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg