Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er stort sett altetende sjæl.

Og jo mer beruset jeg er, jo enklere for meg er det å gi faen i ting.

Vømmøl er jævlig digg. Har de to første platene deres på vinyl. ^^

Kanskje det er det jeg skal gjøre i dag.

Åpne alle vinduer og dører, sette på en av platene, vrenge opp volumet for fullt og bare gaule med.

Burde høres helt opp til VGS-en og Bunnpris da. :p

Eller kanskje jeg bare skal synge med på

http://www.youtube.com/watch?v=xPQ3ZqUZHNQ

som alle i gamleklassen min er med på, unntatt meg, som lå hjemme og var blind som en flaggermus etter at Tornerose hadde knea meg i ansiktet og knust brillene mine?

Lenke til kommentar

God morgen, forumnerder og -nerdinner! Alt bra i morgentimene?

Joda, jeg har norsk og skal igrunn skrive videre på et essay om foum, så trenger litt konstruktiv kritikk fra dere!

We are anonymous! Om forum.

De siste årene har internettbruken økt kraftig, jeg husker fortsatt godt da det tok flere minutter å laste opp en side på internett da jeg var 10 år gammel. I dag har vi elleville hastigheter som en burde være fornøyd med, men som folk til stadighet klager over. Jeg går også og drømmer om et fibernett i hele Modum, og eventuelt Norge. Men i bakgrunn av dette har de store internettforumene vokst opp de siste årene, jeg selv er medlem av et slikt forum, og skal ærlig talt si at jeg er avhengig. I dag har jeg snart tjue tusen innlegg med ymse lengde på dette forumet.

Fordelen med et forum er at du kan være en du ikke er ellers, du kan være en utrolig stor pingle i det private, men på internett er du en kjeltring som irriterer og er en generelt stor kuk mot alle. Du kan også få “makt” hvis du er en høyt respektert bruker. Jeg selv er en bruker som det er blandede meninger om ettersom jeg er litt rundt omkring og diskuterer det meste. Det er vel mest i fotballdelen hvor Liverpoolsupporterne holder til jeg blir ansett som et troll. Et troll er en person som konsekvent er på forumene for å provosere og skape unødvendige debatter, dette er vel det verste du kan bli assosiert med på det store internett! Mens i andre deler av forumet er jeg en litt mer akseptert bruker som anses som seriøs og saklig, det er i hvert fall et slikt syn jeg har på saken.

Fordelen med et anonymt forum er at selv den minst aksepterte person i et samfunn, eller den mest usosiale kan føle seg akseptert og verdsatt ved å holde et saklig nivå på internett, mens som sagt det er noen som utnytter internett forumene til og kun drive gjøn og tull, og blir dermed stemplet som troll, og forhåpentligvis blir bannlyst fra forumet på livstid. Andre fordeler med et forum er at det kan være flere tusen personer som kan være på det forumet du er på, du møter sannsynligvis likesinnede folk på et forum, og du tilegner deg faktisk veldig mye kunnskap på et internettforum, samt at du blir kjent med mange fantastiske mennesker. Jeg vil faktisk anbefale en hver person å bli medlem av et forum for å dele sine kunnskaper med andre, eller tilegne seg kunnskap fra andre. Det har i hvert fall hjulpet meg veldig mye de siste årene, samt at jeg tror jeg har blitt bedre på en del norsk av å være medlem av et eller flere forum.

Takk på forhånd :D

Endret av Sameboe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke forfulgt Mikkel ennå, så er nok litt for sent for det. :ph34r:

Aha ...

Vel, bare stalk meg.

Jeg har også en sånn krone fra burgerking.

Bloggen for Niding, Facebook, RPP, PhotoBucket, Something Awful, realmforumet til Frostwhisper eller hvilken av de ørten andre stedene det bildet ligger på du fant det? ;p

Har ikke forfulgt Mikkel ennå, så er nok litt for sent for det. :ph34r:

Aha ...

Vel, bare stalk meg.

Lenge siden sist noen stalka meg.

Og jeg har glemt hvordan det er å være på "the receiving end". ;)

*Ringe på å stikke av*

Lykke til med å finne ut om du ringer på hos meg eller hos naboen da.

Ringer du på hos meg, kommer jeg ut og hilser på deg og fôrer deg med baguett.

Ringer du på hos naboen, kommer enten en sjukling eller dama han prøver seg på for tiden ut og lurer på hva faen du vil på denne tiden av døgnet. :p

Familien din ruler.

Fordi hele familien min blogger og har / har hatt flere hjemmesider i løpet av de siste 15 årene? :p

Nei, fordi de generelt bare er det :shrug:

Huh. Jeg mener nøyaktig det motsatte, men okay. :p

Jo takk, alt vel her.

Sitter i sofaen med laptopen på høyre lår, en flaske med det fantastiske Steinkjervannet ved min side og "Meddle" av Pink Floyd på platespilleren.

Det er og blir mitt favorittalbum.

Og hvordan står det til med Dem, herr Hagen?

Lenke til kommentar

Joda, jeg har norsk og skal igrunn skrive videre på et essay om foum, så trenger litt konstruktiv kritikk fra dere!

Fordelen med et forum er at du kan være en du ikke er ellers, du kan være en utrolig stor pingle i det private, men på internett er du en kjeltring som irriterer og er en generelt stor kuk mot alle.

Spot on! :D

Lenke til kommentar

Try using the R-button :)

Nå som jeg har gitt dagens konstruktive kritikk, kan jeg fortsette med dagens gjøremål... Frokost. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Hahaha! Tar alle jeg, finner deg nok :thumbup:

Men gidder ikke nå.. sitter på egge og er altfor langt å gå :ph34r:

Egge? Av alle steder. :p

Trodde du gikk på Gubb VGS jeg.

Men er enig med deg i at Egge er alt for langt å gå. I alle fall til VGS-en der. Helt på andre siden og vel så det.

Du får komme etter skolen da. Jeg gjør ikke annet enn å sitte her og vente på at noen skal ringe på døra, så. :p

Kanskje jeg går en tur på Bunnpris eller stikker ned til sentrum for å se om Spar har noe interessant på 10 kroners-markedet i dag, men vi får se hva jeg gidder.

For alt jeg vet, sovner jeg i sofaen her, ventende ... Alltid ventende ...

Lenke til kommentar

Men er enig med deg i at Egge er alt for langt å gå. I alle fall til VGS-en der. Helt på andre siden og vel så det.

Du får komme etter skolen da. Jeg gjør ikke annet enn å sitte her og vente på at noen skal ringe på døra, så. :p

Kanskje jeg går en tur på Bunnpris eller stikker ned til sentrum for å se om Spar har noe interessant på 10 kroners-markedet i dag, men vi får se hva jeg gidder.

Skulle vel egentlig på Guldbergaunet, men var visst no oppussing av noe slag så vi ble plassert uti skogen her..bleeh ...

Lenke til kommentar

Etter utbreiinga av sosiale medier har gjort seg gjeldande, er det lite naudsynt å fotfylgja enkeltpersonar... Går lett an å fylgje på veven... :ph34r:

Ikke like morsomt å være internettdetektiv som å passere utenfor huset til vedkommende et par ganger i døgnet i et håp om å kanskje se vedkommende.

Jeg var ikke helt stalker da, siden hver gang jeg så vedkommende så stoppet jeg for en prat, siden det var det jeg var interessert i, jeg turte bare aldri ringe på, hovedsaklig fordi jeg var redd de tre hundene hennes siden de bjeffet så fælt hver gang de så meg.

Lenke til kommentar

Skulle vel egentlig på Guldbergaunet, men var visst no oppussing av noe slag så vi ble plassert uti skogen her..bleeh ...

I alle dager.

Det er vel bygginga av den nye delen / skolen / whatever det da.

Har både sett og hørt dem en stund nå, men jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva som foregår. Til tross for at det bare er et par hundre meter unna. :p

Du er så... Poetisk :!:

Vel, jeg har ikke hatt profil på dikt.no i 5-7 år for ingenting. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...