Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Morgen folknz! God formiddag! Jeg gleder meg til å teste Civ V Jeg også! Also, jeg har baguetter med ost og skinke, samt det fantastiske Steinkjer-vannet. Jeg ble nettopp tom for lakris Kom med bagett til meg! Steinkjer-vannet er godt noen plasser på steinkjer. Hjemme på Lerkehaug og på Lø er det kjempegodt, men f. eks i Bogen smaker det dritt Du får heller komme ned på studentboligene. Jeg har hvitløksbaguetter jeg tenkte å varme nå. ^^ Er det? Jeg har bare smakt det på Gubb, Figga, på HiNT og i sentrum generelt (f.eks. Blåhuset, Brix, Bodegan, kirka og Dolly Dimples). Tok ein tur på DA-sida di Sjur. Er det Borestranda du har teke Road to Paradise? Nei, er på Solastranda. Like ved strandhotellet. Glimti, eww. DDE. MrLeftfield, oddsen for at søss skulle klare å finne veien inn hit er relativt liten. Oddsen for at Tornerose skulle fortelle henne om det, er enda mindre. Dessuten vet hun hva jeg mener om henne sånn sett. Nevner det ofte til henne ansikt til ansikt, og i bloggen hennes. Slik en flink storebror gjør. Skremmer og demotiverer til daglig, men er der for henne når hun virkelig trenger det. Hovedsaklig når det kommer til gutter. Stakkars naive, lille barn. Ja ja. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hun er ikke registrert på forumet. å ja, for DET er greit? Spør Datasmurf siden han skrev det. Men nå har det forøvrig vært nok gnål om eldstesøsteren hans i denne tråden. Endret 22. september 2010 av Glimti Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 <insert random whine fra meg> Tror jeg brenner ut gitt. Sliten og lei av alt atm. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvilke studentboliger smurf? Synes det er så mange her.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Glimti, eww. DDE. Liker du dem ikke? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Datasmurf: Kan du gi meg linke meg bloggen til lillesøss? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvilke studentboliger smurf? Synes det er så mange her.. Guldbergaunet. Det er vel teknisk sett bare Gubb og Figga på Steinkjer som går for offisielle studentboliger, er det ikke? Glimti, eww. DDE. Liker du dem ikke? Absolutt ikke. Det var greit for 10 år siden, men så fikk jeg for mye for 6-7 år siden og siden har jeg ikke takla dem eller musikken deres. Kan ha noe med at jeg har sett dem live 10-12 ganger. Jeg liker heller ikke Too Far Gone eller Sie Gubba eller andre slike band. Skal jeg ha trønderrock, tar jeg helst DumDum Boys eller Åge Aleksandersen. Men da tar jeg heller til takke med Mods, Vestlandsfanden, Asfalt eller Stavangerensemblet. Datasmurf: Kan du gi meg linke meg bloggen til lillesøss? Hvilken av dem? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Glimti, eww. DDE. Liker du dem ikke? DDE er ein guilty pleasure her i garden. Stemmer lett i på E6 eller andre obskøne slagarar om anledninga byr seg. Då gjerne i fylla. Sjur, Vestlandsfanden??? Endret 22. september 2010 av Mephistopheles Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvilke studentboliger smurf? Synes det er så mange her.. Guldbergaunet. Det er vel teknisk sett bare Gubb og Figga på Steinkjer som går for offisielle studentboliger, er det ikke? Det aner jeg ikke.. vet bare det er et utallig med hybelhus og bofellesskap der ute. Men de offisielle er jo mest sannsynlig de du nevner Jammen så bra, da vet jeg hvem jeg skal terrorisere nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Smaken er som baken. Delt. Jeg kan gå med på at "Vinsjan på kaia" er en fin låt. Det samme kan sies om Sie Gubbas "Fjellrypa". Utover det, no, nix, nada! For mange konserter, for mange dårlige fester. Hvilke studentboliger smurf? Synes det er så mange her.. Guldbergaunet. Det er vel teknisk sett bare Gubb og Figga på Steinkjer som går for offisielle studentboliger, er det ikke? Det aner jeg ikke.. vet bare det er et utallig med hybelhus og bofellesskap der ute. Men de offisielle er jo mest sannsynlig de du nevner Jammen så bra, da vet jeg hvem jeg skal terrorisere nå Nå som Mikkel får seg ny jobb og forsvinner mener du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Meph, ja. Jeg liker Vestlandsfanden. Og Vamp. Og det meste av musikk som kommer fra Rogaland for å være ærlig. Merk. Det meste. Ikke alt. Min mest guilty pleasure er vel 3 Busserulls. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har ikke forfulgt Mikkel ennå, så er nok litt for sent for det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vowels, den som leter finner. Det burde ikke ta deg lang tid å finne noen av bloggene deres, ei heller min fars og min mors blogger. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Familien din ruler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har ikke forfulgt Mikkel ennå, så er nok litt for sent for det. Aha ... Vel, bare stalk meg. Lenge siden sist noen stalka meg. Og jeg har glemt hvordan det er å være på "the receiving end". Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Absolutt ikke. Det var greit for 10 år siden, men så fikk jeg for mye for 6-7 år siden og siden har jeg ikke takla dem eller musikken deres. Kan ha noe med at jeg har sett dem live 10-12 ganger. Jeg liker heller ikke Too Far Gone eller Sie Gubba eller andre slike band. Skal jeg ha trønderrock, tar jeg helst DumDum Boys eller Åge Aleksandersen. Men da tar jeg heller til takke med Mods, Vestlandsfanden, Asfalt eller Stavangerensemblet. HVA, ikke noe RAI RAI? Hører ikke noe særlig på dem selv heller lenger. Stort sett blir det julecden deres til jul. Nå om dagen er Vømmøl den eneste norske musikken jeg hører på. Men når det komme rtil musikk er jeg nesten altlikende. Ganske greit når man er på fest siden det nesten aldri plager meg uansett hva slags musikk som blir spilt. Men nå må jeg forlate dere for nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Familien din ruler. Fordi hele familien min blogger og har / har hatt flere hjemmesider i løpet av de siste 15 årene? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har ikke forfulgt Mikkel ennå, så er nok litt for sent for det. Aha ... Vel, bare stalk meg. Jeg har også en sånn krone fra burgerking. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har ikke forfulgt Mikkel ennå, så er nok litt for sent for det. Aha ... Vel, bare stalk meg. Lenge siden sist noen stalka meg. Og jeg har glemt hvordan det er å være på "the receiving end". *Ringe på å stikke av* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg