j-- Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har to brødskiver. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 JEg har cola og lakris Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 God morgen ja. Føler meg veldig lur idag, er syk som fillern, men genser eller jakke? aldri. 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 god cøliaki uke. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg gleder meg til å teste Civ V 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Imponert over legesenteret her. Time hos lege om 10 minutter Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvis man har lyst til å legge ut sin egen nettside her (ikke av salgsgrunner). Jeg er ikke helt ferdig med den og vil ha litt tilbakemelding på den. Hvilket underforum passer? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Mornings. Morgencola mens jeg venter på besøk og i dag skal jeg ikke drikke. Har litt øl igjen, men det for stå til helgen. Har prøvd å få tak i noen venner, men de svarer ikke så ser ut til at det blir en ensom filmkveld, men greit det for jeg har masse filmer jeg ikke har sett. Babylon A.D. må være Vin Diesels desidert beste film! Den har jeg sinnsykt lyst til å se. Planla å se den med noen kamerater da den kom på kino, men det ble aldri noe av. Har bare sett Vin Diesel i noen få filmer hittil. Smurf: Gud søstra di er vakker Hvilken av dem? Den dumme bimboen eller Tornerose? Fantastisk svar! :!: Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 God morgon forum! Fy så lenge sidan eg har kunna sei det. Kaffi, trigonometri innan landmåling og facebook på menyen. Heldigvis berre 2 dagar til helg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Morgen folknz! God formiddag! Jeg gleder meg til å teste Civ V Jeg også! Also, jeg har baguetter med ost og skinke, samt det fantastiske Steinkjer-vannet. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Morgen folknz! God formiddag! Jeg gleder meg til å teste Civ V Jeg også! Also, jeg har baguetter med ost og skinke, samt det fantastiske Steinkjer-vannet. Jeg ble nettopp tom for lakris Kom med bagett til meg! Steinkjer-vannet er godt noen plasser på steinkjer. Hjemme på Lerkehaug og på Lø er det kjempegodt, men f. eks i Bogen smaker det dritt Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tok ein tur på DA-sida di Sjur. Er det Borestranda du har teke Road to Paradise? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 DDE nevner Steinkjer i Vinsjan på kaia Vi kika på båta fra Bergen og Murmansk og Mo med kaffe og stål og bokstava som vi ikke forstod Æ skull´ bli styrmann når æ vart stor Forlovelsesring skull´ du få når æ for Men no hadd æ billett te tanta mi i Vikna Beatles spællt aldri så vakkert som vinsjan på kaia Finast parfymen va lukta av olje og sjø Ingen va deilig som du, den dan æ skull´ færra Begge va altfor blyg te å sei adjø Æ hadd fått hyre, vi sto bak no´n kassa og klina Æ lova dæ pakke med silketørkle fra Kina Det regna, men ringen din glinsa som sol da du tørka ei tåre mens æ gikk ombord som førstereis dekksgut te Trondheim me trelast Den siste sjømann har mønstra av Vår ære og makt fann ei fuktig grav Og du fann en kontorist fra Steinkjer Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvilken av dem? Den dumme bimboen eller Tornerose? Fantastisk svar! :!: "Den dumme bimboen" føler seg sikkert jævlig bra nå. Dere er kuuuuule assa. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hun er ikke registrert på forumet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvis man har lyst til å legge ut sin egen nettside her (ikke av salgsgrunner). Jeg er ikke helt ferdig med den og vil ha litt tilbakemelding på den. Hvilket underforum passer? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=532 Tror jeg. Tror jeg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hun er ikke registrert på forumet. å ja, for DET er greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg