dysfunctional Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sa noen vakre søstre? Pics Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvorfor finner man alltid tilsynelatende perfekte tits på film, og hvorfor må titsa tilhøre damer med type / ektemann og barn? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Haha, er det faktisk noen våkne enda? Faen, er klokka fem? Smurf: Gud søstra di er vakker Hvilken av dem? Den dumme bimboen eller Tornerose? Hanna Litt mye sminke, men ser at det skjuler seg et pent ansikt under alt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Yeah, hun er vakker uten sminke, men lykke til med å få sett henne uten. Hun holdt på å klore ut øynene mine da jeg tok et bilde av henne uten for noen år siden. Og fikk mamma og pappa til å tvinge meg til å slette bildet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sånn er det med søsken vett du Har fått min del av misshandling av min søster opp gjennom årene å. Heldigvis er vi voksne begge 2 nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vet ikke hvor mye det hjelper å eldes for mine søstres del. Oh well. Jeg har ikke godt av å være våken på denne tiden av døgnet. Og i alle fall ikke godt av sider som sukker, match, okcupid etc. Nå fant jeg nettopp ut at jeg hadde profil på iflirt og vips var det bare å oppdatere profilen osv. Og spamme noen chicks. Oddsen er stor for at jeg kommer til å glemme det hele og komme tilbake om nye 3 år. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Iflirt? Norsk side eller? Kanskje jeg må prøve den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jepp. Har vært på bedre sider, og sist jeg var der, var det gratis. Nå koster det penger å sjekke bildegalleriene til folk. -_- Litt som deiligst og penest opererer med når det kommer til private gallerier med litt pupper og rompe og slikt, men her ser det ut til at det gjelder alle slags bilder. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 My huge cock Legger den i Spoiler for å ikke skremme chicksa Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du gidder vel ikke å ta telefonen når jeg ringer, Eivind? Og kanskje pelle deg på msn?! 1: Jeg sov når du skrev det. 2: Du har ikke ringt meg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Neivell Endret 22. september 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fuck off! Jeg vil ha helg SCHNELL Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Pappa tok bilnøklene. Heldigvis har jeg et par i reserve Gikk det bra på oppkjøringa? Jeg putrer rundt i en Citroen Xsara Picasso AKA Eggebilen, så det gikk bra. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vil sove!!! Vurdere sterkt å ringe til lege, helt grusomt å ikke få sove. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 http://www.kjendis.no/2010/09/21/kjendis/marianne_aulie/twitter/helle_vaagland/13503350/ hva faen skjer egentlig? Kommer jo en bølge av "naken"bilder nå O_o Attention whores Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du verden, pupp å det nedre kvinnelige kjønnsorgan i norsk avis.. hvordan skal det gå med dette landet .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg