WheelMan Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sov godt, forumet! Owl City - Vanilla Twilight MSN, din.. du din, din der. Jeg tør ikke kalle deg noe, for du har mer makt enn meg.. :/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sov godt, forumet! Owl City - Vanilla Twilight MSN, din.. du din, din der. Jeg tør ikke kalle deg noe, for du har mer makt enn meg.. :/ Aww, du er så søt når du er sint. *logge på* Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Blir litt irritert over instillingen din til piller. Håper virkelig ikke at du mener noe av det der... Galgenhumor er mitt forsvar mot "det berg av stener og piler en bitter skjebne kaster mot en" for å sitere shakespear. Jeg får piller ved behov og bruker det som foreskrevet. Stort sett. Men i august f.eks. tok jeg ikke en eneste beroligende. Ikke alle som kan lese mellom linjene, må du huske. Skjønte jo at det var litt humor i dette, men piller er noe jeg ikke liker å spøke med, og derfor reagerer jeg litt på det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tror du har misforstått. Det er stikkpiller man ikke skal spøke med. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Skjønte jo at det var litt humor i dette, men piller er noe jeg ikke liker å spøke med, og derfor reagerer jeg litt på det.Beklager. Jeg skal prøve å roe ned på den typen humor.Jeg kan stort sett spøke med alt, men glemmer desverre fort at det ikke bestandig er alle som deler mitt syn på hva som kan spøkes med. Så det er bare å si fra så skal jeg prøve å ta hensyn. Kan dog ikke love at jeg ikke glemmer meg en gang i blandt da. 2 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvorfor skal det av og til være helt håpløst å få tak i relativt harmløse piller? Må til resept og må søkes spesielt for å få tak i pillene som tar hodepinen min. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Han som hacket Twitter er sikkert en diskusjon.no-nerd. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Shit pommfritt var klokka der igjen Klokka flyr av gårde når man spiller altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Babylon A.D. må være Vin Diesels desidert beste film! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Noe må være galt med meg. Jeg klarer ikke å slutte å se på Lost Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Marianne Aulie spammer Twitter-feeden min. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Lost klarte jeg bare 1 sesong av, begynte på sesong 2, men ble så sykt forvirrende at jeg ga opp. Heroes og Spartacus FTW Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jippi! Da har jeg fått handlet meg nybil... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Marianne Aulie spammer Twitter-feeden min. Spawm hennes Lost klarte jeg bare 1 sesong av, begynte på sesong 2, men ble så sykt forvirrende at jeg ga opp. Heroes og Spartacus FTW Synes det er spendende, men det som egentlig får meg til å se det er at hvis jeg begynner på en seire så må jeg nesten se den ferdig. Er nå akkurat begynt på sesong 3 (episode 3) Jippi! Da har jeg fått handlet meg nybil... Gratulere Endret 22. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Gud, Stephanie Leonidas og Mélanie Thierry er vakre ... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Haha, er det faktisk noen våkne enda? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Smurf: Gud søstra di er vakker Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Haha, er det faktisk noen våkne enda? Insomnia Har sovet 5-6 timer totalt denne uka. Små sliten ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Haha, er det faktisk noen våkne enda? Faen, er klokka fem? Smurf: Gud søstra di er vakker Hvilken av dem? Den dumme bimboen eller Tornerose? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg