Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt irritert over instillingen din til piller. Håper virkelig ikke at du mener noe av det der...

Galgenhumor er mitt forsvar mot "det berg av stener og piler en bitter skjebne kaster mot en" for å sitere shakespear. Jeg får piller ved behov og bruker det som foreskrevet. Stort sett. Men i august f.eks. tok jeg ikke en eneste beroligende.

Ikke alle som kan lese mellom linjene, må du huske.

Skjønte jo at det var litt humor i dette, men piller er noe jeg ikke liker å spøke med, og derfor reagerer jeg litt på det.

Lenke til kommentar
Skjønte jo at det var litt humor i dette, men piller er noe jeg ikke liker å spøke med, og derfor reagerer jeg litt på det.
Beklager. Jeg skal prøve å roe ned på den typen humor.

Jeg kan stort sett spøke med alt, men glemmer desverre fort at det ikke bestandig er alle som deler mitt syn på hva som kan spøkes med. Så det er bare å si fra så skal jeg prøve å ta hensyn. Kan dog ikke love at jeg ikke glemmer meg en gang i blandt da.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Marianne Aulie spammer Twitter-feeden min. :p

Spawm hennes

Lost klarte jeg bare 1 sesong av, begynte på sesong 2, men ble så sykt forvirrende at jeg ga opp. Heroes og Spartacus FTW :thumbup:

Synes det er spendende, men det som egentlig får meg til å se det er at hvis jeg begynner på en seire så må jeg nesten se den ferdig. Er nå akkurat begynt på sesong 3 (episode 3)

Jippi! Da har jeg fått handlet meg nybil... :thumbup:

Gratulere :fun:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...