Bytex Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Alle andre vet det bortsett fra meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvem har sagt du får lov til å legge deg så tidlig? Nå viser du maktsyke tendenser. Må jeg komme og jekke deg ned et par hakk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvem har sagt du får lov til å legge deg så tidlig? Nå viser du maktsyke tendenser. Må jeg komme og jekke deg ned et par hakk? Pass deg ellers sender jeg hesten din til limfabrikken! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Hvem har sagt du får lov til å legge deg så tidlig? Nå viser du maktsyke tendenser. Må jeg komme og jekke deg ned et par hakk? Jeg tror det er lurt, ja. Jeg mener: Dra deg over hit og jekk meg ned! Endret 21. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Alle andre vet det bortsett fra meg Det står jo rett under den grønne profiltingen. Når du ble medlem, hvor du har vært mest aktiv, antall innlegg osv i parantes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tror jeg skal opprette sykestue eller noe. Jeg kurerer folk for forkjølelse og what not her! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fikser du problemer med å sove også? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Da hadde jeg kurert meg selv for lenge siden. Men kamillete sier de fungerer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fikser du problemer med å sove også? Det kan jeg. Skal du ha stesolid, sobril, zopiklone eller noe illegalt? Det illegale kan ta litt lenger tid, for det har jeg ikke tilgjengelig her og nå. Det får jeg ikke fra legen liksom. Jeg mener: Dra deg over hit og jekk meg ned! http://www.smil-norge.no/Just sayin'... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sitter her med nok en øl og snart blir det nattmat. Og etter hvert en god natts søvn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har hatt en øl og en søt cigar ute på balkongen. Du rota det bort? Sukk... Hva er det du vil krangle om nå da? Jeg har jo sagt at jeg ikke er interessert så du får finne noen andre å leke med! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Finnes sikkert mer egnede plasser. Men kaféen har alltid hjulpet med slike små random spørsmål. Har en kompis som har iTalk Large fra netcom og iPhone 3gs, samme som meg. Han ble oppringt i dag med tilbud om å forlenge abbenoments tiden med 12 måneder og få en iPhone 4 til 1kr, dette er ett tilbud jeg mer enn gjerne tar imot. Noen som tror det vil funke og ringe inn og si at jeg vil skifte opperatør om 3 måneder når de forrige 12 månedene er gått ut, om jeg ikke får det samme tilbudet? Endret 21. september 2010 av Eff Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fikser du problemer med å sove også? Det kan jeg. Skal du ha stesolid, sobril, zopiklone eller noe illegalt? Det illegale kan ta litt lenger tid, for det har jeg ikke tilgjengelig her og nå. Det får jeg ikke fra legen liksom. Blir litt irritert over instillingen din til piller. Håper virkelig ikke at du mener noe av det der... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hva i all verden er Benmargsdepresjon? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Blir litt irritert over instillingen din til piller. Håper virkelig ikke at du mener noe av det der... Galgenhumor er mitt forsvar mot "det berg av stener og piler en bitter skjebne kaster mot en" for å sitere shakespear. Jeg får piller ved behov og bruker det som foreskrevet. Stort sett. Men i august f.eks. tok jeg ikke en eneste beroligende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva i all verden er Benmargsdepresjon? Depresjon brukes ikke bare om psykiske ting. Respirasjonsdepresjon betyr f.eks. at man ikke puster som man skal. Gjerne pga. overdose av et eller annet. Så benmargsdepresjon tipper jeg kan være at den har kollapset på en eller annen måte. Eller mangel på benmarg kanskje. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Blir litt irritert over instillingen din til piller. Håper virkelig ikke at du mener noe av det der... Galgenhumor er mitt forsvar mot "det berg av stener og piler en bitter skjebne kaster mot en" for å sitere shakespear. Jeg får piller ved behov og bruker det som foreskrevet. Stort sett. Men i august f.eks. tok jeg ikke en eneste beroligende. Ikke alle som kan lese mellom linjene, må du huske. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ikke alle som kan lese mellom linjene, må du huske.Eller som siterer Hamlets "Å være"-monolog? Nei, jeg burde vel bli flinkere til å gjøre det klart når jeg ikke er 100% seriøs. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sov godt, forumet! Owl City - Vanilla Twilight Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tipper at en eller annen kommer til å klage på at det er pille prat igjen her på kaféen Apotek skuffa min er desverre blitt tom Kanskje like greit egentlig. Orker ikke utvikle avhengighet, har hørt at det er helt jævlig når du skal kutte ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg