Sk!ppy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ok, hun ville ikke at jeg skulle fortelle det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg har begynt å få ordentlig sixpack jeg synes du skal begynne å tenke mer på legg- og lårmuskler, med all den hoppinga di, sk!ppy... haha.. meh Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) mente deg ja.. men du har ikke svart! hvordan liker du pisken? Nihalet *bilde* Jeg kan late som, for din skyld? Endret 21. september 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Morfin, tenker jeg. Morfin for å trekke noen tenner? Her i Norge får man vel bare Morfin visst man er døende. Jeg måtte ta mine uten bedøvelse, fikk reaksjon på bedøvlse som liten så de tok ikke sjangsen. Når mine 2 siste kommer helt ut drar jeg til Us and a å trekker de Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 *bilde* Jeg kan late som, for din skyld? Okay, da, jeg kan vel gjøre et unntak. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er en lysstripe fra Jupiter som tydeligvis kommer hvert 2000 år rett utenfor huset mitt. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Du gidder vel ikke å ta telefonen når jeg ringer, Eivind? Og kanskje pelle deg på msn?! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Damn, jeg ble aldri sånn da jeg fikk morfin Kan muligens ha noe med at jeg hadde egentlig så store smerter at jeg ikke syntes morfinen egentlig hjalp stort. Var først når de tok lokalbedøvelse i tillegg for å få sydd litt osv. det ble bedre (ankelbrudd med åpent sår) Endret 21. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Du gidder vel ikke å ta telefonen når jeg ringer, Eivind? Og kanskje pelle deg på msn?! eivind hvem? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tror ikke dem får morfin.. Måtte le litt. Også av denne: sweeeet home alabaaama http://www.youtube.com/watch?v=taJCPf_q70Y Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Noen som husker? nei... egentlig ikke.. Tror ikke dem får morfin.. Måtte le litt. Også av denne: sweeeet home alabaaama [media]http://www.youtube.com/watch?v=taJCPf_q70Y[ /media] er det mann eller dame? 'en del av meg dødde akkurat.. vet ikke om det var øyne eller ører, men jeg er sikker.. en del av meg døde etter den videoen' Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Morfin for å trekke noen tenner? Her i Norge får man vel bare Morfin visst man er døende. Det spørs helt på hva du mener med morfin. Man får morfin i selve kroppen mot fryktelig mye rart, alt fra sterke hodepiner til muskelsmerter og vondt under lungebetennelse. Du kan og få faktisk morfin mot sterke smerter, men de fleste som har smerter vil gjerne ha medisiner som gjør at de fungerer, ikke medisiner som fjerner vondtet, men også evnen til å være mentalt nok til stede til å gjøre en dritt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvem skal straffes for å ha drept kaféen i kveld? L4r5? Jeg har ikke vært her en gang. Noen som husker? Selvsagt. Jeg er ikke dement heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Another World. Spilte det ihjel på Amigaen. Du vet det er kommet en ny versjon som virker på nye PC'r? Du kan velge mellom orginal grafikk eller hi-res, som gir bedre bakgrunner. Men jeg kunne ikke huske det var så forpult vanskelig Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Pappa tok bilnøklene. Heldigvis har jeg et par i reserve Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er det noen her som fikk lagret bildet av Marianne Aulie før det ble fjernet ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er det noen her som fikk lagret bildet av Marianne Aulie før det ble fjernet ? Hvorfor i all verden vil du ha det? Seriøst! Dama er en attention whore som ikke gjør annet enn å vise seg frem og forventer å få penger for det. Hu bør bare ignoreres. Det er det eneste som hjelper med slike folk.Sånn! Nå er vi ferdig å snakke om den fitta. Den neste som nevner henne får jeg Runar til å banne. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er det noen her som fikk lagret bildet av Marianne Aulie før det ble fjernet ? Hvorfor i all verden vil du ha det? Seriøst! Dama er en attention whore som ikke gjør annet enn å vise seg frem og forventer å få penger for det. Hu bør bare ignoreres. Det er det eneste som hjelper med slike folk.Sånn! Nå er vi ferdig å snakke om den fitta. Den neste som nevner henne får jeg Runar til å banne. Jeg vet jo at hun gjør det for å få oppmerksomhet, men skulle jo bare se om det var verdt oppslagene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Marianne Aulie, Marianne Aulie, Marianne Aulie, Marianne Aulie, Marianne Aulie, Marianne Aulie, Marianne Aulie. Marianne Aulie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg