Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

mente deg ja.. men du har ikke svart! hvordan liker du pisken?

Nihalet :ph34r:

*bilde*

Jeg kan late som, for din skyld? :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Damn, jeg ble aldri sånn da jeg fikk morfin :hmm:

Kan muligens ha noe med at jeg hadde egentlig så store smerter at jeg ikke syntes morfinen egentlig hjalp stort. Var først når de tok lokalbedøvelse i tillegg for å få sydd litt osv. det ble bedre :roll:

(ankelbrudd med åpent sår)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Noen som husker?

nei... egentlig ikke..

Tror ikke dem får morfin.. Måtte le litt.

Også av denne: sweeeet home alabaaama

[media]http://www.youtube.com/watch?v=taJCPf_q70Y[ /media]

er det mann eller dame? :ermm:

'en del av meg dødde akkurat.. vet ikke om det var øyne eller ører, men jeg er sikker.. en del av meg døde etter den videoen'

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Morfin for å trekke noen tenner? Her i Norge får man vel bare Morfin visst man er døende.

Det spørs helt på hva du mener med morfin. Man får morfin i selve kroppen mot fryktelig mye rart, alt fra sterke hodepiner til muskelsmerter og vondt under lungebetennelse. Du kan og få faktisk morfin mot sterke smerter, men de fleste som har smerter vil gjerne ha medisiner som gjør at de fungerer, ikke medisiner som fjerner vondtet, men også evnen til å være mentalt nok til stede til å gjøre en dritt. :wee:
Lenke til kommentar

Er det noen her som fikk lagret bildet av Marianne Aulie før det ble fjernet :p?

Hvorfor i all verden vil du ha det? Seriøst! Dama er en attention whore som ikke gjør annet enn å vise seg frem og forventer å få penger for det. Hu bør bare ignoreres. Det er det eneste som hjelper med slike folk.

Sånn! Nå er vi ferdig å snakke om den fitta. Den neste som nevner henne får jeg Runar til å banne.

Lenke til kommentar

Er det noen her som fikk lagret bildet av Marianne Aulie før det ble fjernet :p?

Hvorfor i all verden vil du ha det? Seriøst! Dama er en attention whore som ikke gjør annet enn å vise seg frem og forventer å få penger for det. Hu bør bare ignoreres. Det er det eneste som hjelper med slike folk.

Sånn! Nå er vi ferdig å snakke om den fitta. Den neste som nevner henne får jeg Runar til å banne.

Jeg vet jo at hun gjør det for å få oppmerksomhet, men skulle jo bare se om det var verdt oppslagene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...