Sk!ppy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Oh yeah!! Om jeg får magi i 2012 gir jeg totalt faen i alt annet, da kan jeg jo trylle! wohooo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ikkeno morsomt hvis ALLE blir gandalf, da. Da blir det jo like dagligdags som hverdagen er nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Yeah! Jeg skal endelig få kontroll over tid og rom! 2012 blir et faens bra år! Noe som er mindre bra er at jeg har sovna sånn 3-4 ganger de siste timene. Helt siden jeg våkna 12, har jeg også sovna og våkna igjen 12:30, 14:00, 16:10 og nå 17:10. I stolen, på sofaen, i senga, hadde jeg gått i dusjen, hadde jeg nok sovnet der også. Så i stedet for å bruke de siste 5,5 timene på å lese i Bachelorboka og få ned tips og slikt som skal hjelpe meg å skrive / gjøre en bedre bacheloroppgave, har jeg sovet rundt omkring i leiligheta. Forbanna kjedelig! >< Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ikkeno morsomt hvis ALLE blir gandalf, da. Da blir det jo like dagligdags som hverdagen er nå. Isåfall, så skal jeg leke normal, og gå rundt og gjøre akkuratt som nå! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) det skal du ikke det! For da har jeg allerede trylla deg om til en frosk som ikke kan gå! Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå har det vært et Sort Hull på kontoen min igjen Har hele 20kr å leve på i en uke Hvordan skal man klare det? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) vann og havregrøt vann og havregrøt lykke til! eller begynn å selge sex.. Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Selge sex? Hvem i all verden vil ha en bleik feit finnmarking Må nok stikke på Gamestop med noen filmer Må man så må man. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Å, angrer på at jeg har drukket så mye kaffe i dag. Max mageknip nå *rubs tummy* Spis youghurt! Det herder magen som bare f. når det gjelder kaffe. Det hjalp faktisk, youghurt altså. Var nede på butikken i stad, takk! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 hva mente du der egentlig?? jeg mente at hvis du har 20 kr igjen, så kan du begynne å selge sex, for penger! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Selge sex? Hvem i all verden vil ha en bleik feit finnmarking Må nok stikke på Gamestop med noen filmer Må man så må man. Been there done that Men hvis du har kiwi i nærheten, koster et brød 5kr. Eller du kan se etter utgådd-varer. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Eventuelt låne penger av en kamerat, man skal da alltids få lånt en 200kr. Også passer du på å fordele pengene utover måneden neste gang, hadde aldri tatt sjansen på å muligens bli helt blakk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Da var Halo: Reach innkjøpt. Synd jeg må på jobb om 3,5 timer Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Knuste akkurat den gamle fjernkontrollen. Gjaldt HALO som Bytex snakker om. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har ikke vært så rik i det siste. AAPen stoppet plutselig fordi jeg hadde gått glipp av en time på NAV, fikk aldri det brevet, så nå har jeg søkt på nytt om å få det. Begynner å få AAP fra og med neste mnd igjen Var noe Visa greier som er trekt fra min konto, kan ikke huske at jeg har brukt Visa den her mnd. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Selge sex? Hvem i all verden vil ha en bleik feit finnmarking Hei 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Å, angrer på at jeg har drukket så mye kaffe i dag. Max mageknip nå *rubs tummy* Spis youghurt! Det herder magen som bare f. når det gjelder kaffe. Det hjalp faktisk, youghurt altså. Var nede på butikken i stad, takk! Er et eller annet med bakterieflora og sånn. Jeg husker ikke en gang hvor jeg lærte det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Selge sex? Hvem i all verden vil ha en bleik feit finnmarking Hei du overrasker meg stadig Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Faenskap. Access pointet vårt har slutta å fungere, så vi må leeche nett fra naboene, men de leecher så mye at det er så vidt jeg kommer meg på forum og Facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg