Eplefe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sk!ppy, er ikke det strengt tatt sånn humor som man setter best pris på om man kjenner individet? Spesielt den siste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Skal innrømme at jeg har problemer med å se komedien i det der. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Å, angrer på at jeg har drukket så mye kaffe i dag. Max mageknip nå Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sk!ppy, er ikke det strengt tatt sånn humor som man setter best pris på om man kjenner individet? Spesielt den siste. Jo, det er det but still, drit gøy når man faktisk kjenner han. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sk!ppy, er ikke det strengt tatt sånn humor som man setter best pris på om man kjenner individet? Spesielt den siste. Jo, det er det but still, drit gøy når man faktisk kjenner han. Intern humor er ikke morsom for andre. Det er bare slik det fungerer. Dette er slikt som man lærer når man blir eldre. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Kunne vel kanskje funka om jeg hadde forklart litt bedre hvordan han er, det er vel de som er nærmest det "utforstående" kan forstå. Har et par Endret 21. september 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvis du må forklare noe morsomt, er det ikke morsomt lengre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Skal innrømme at jeg har problemer med å se komedien i det der. Må nok slenge meg på den. Mamma skal bort i kveld. Jeg har en følelse av at det blir sjokoladeterapi og banan til middag. Jeg må skjerpe den late ræva mi. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvis du må forklare noe morsomt, er det ikke morsomt lengre. Nå var det ikke det jeg skulle forklare da.. mer hvordan han er, som type - men det kan nok ta litt tid. Er vel sånn du må bli kjent. Men nå stikker jeg å lager meg no mat Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Mamma skal bort i kveld. Jeg har en følelse av at det blir sjokoladeterapi og banan til middag. Jeg må skjerpe den late ræva mi. Sjokoladeterapi? Du, jeg har noe sjokoladekake som jeg sliter med å fullføre.... Er vel sånn du må bli kjent. And that is our bloody point! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noe som er irriterende, er at en i klassen - har skrevet en status på facebook om meg, med over 45 kommentarer. Har jo ingen måte å få sletta den på heller x ) Fikk den sletta nå da.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Å, angrer på at jeg har drukket så mye kaffe i dag. Max mageknip nå *rubs tummy* Spis youghurt! Det herder magen som bare f. når det gjelder kaffe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Slimda: Ja, det er slike kjeks med belgisk sjokolade. Jeg tok to stykker nå, også kjøpte mamma en ekkel suppe. Har en følelse av at den ikke er like interessant som kjeks. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 I Marinen, der hvor bare menn er menn I Marinen, alle barske gutters hjem I Marinen, kan du skaffe deg ei venninne (done it) I Marinen I Marinen, vi lar de sprute vilt på sjøen I Marinen, du blir neppe sår og øm I Marinen, alle barske gutters drøm! I Marinen I Marinen Og ja, jeg gleder meg til å dykke etter miner i minedykkerkommandoen! Who stole my mines? Off to møte nå, så trening etter det.. Sees i kveld, nolifers Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noe som er irriterende, er at en i klassen - har skrevet en status på facebook om meg, med over 45 kommentarer. Har jo ingen måte å få sletta den på heller x ) Fikk den sletta nå da.. Høhø, noen på jobb hadde endra fødselsdatoen på FB til han jeg jobber med til igår. Så han fikk gratulasjoner hele dagen fra random folk på jobb, og masse på veggen sin. "Men jeg har jo ikke bursdag, jeg har bursdag i juni!" Sånn går det når man ikke logger ut og lar PC'n stå til allmenn bruk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 I Marinen, der hvor bare menn er menn I Marinen, alle barske gutters hjem I Marinen, kan du skaffe deg ei venninne (done it) I Marinen I Marinen, vi lar de sprute vilt på sjøen I Marinen, du blir neppe sår og øm I Marinen, alle barske gutters drøm! I Marinen I Marinen voldsomt som du skulle fikse på saker og ting da! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) 2013 - Året der vi blir stående uten strøm i månedsvis. Dette er vel ikke akkurat noe vi gleder oss til? Endret 21. september 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Men vi skal da dø i 2012 så who cares? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Vi skulle jo dø nyttårsaften 1999 også..og noen hundre ganger før det igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Dø? Har det rabla for deg? I 2012 kommer magien tilbake til oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg