Mikkel™ Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hva er det med meg og å få migrene på Tirsdager ? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har du vært i militæret, Slimda? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) jeg har akkurat lest avisen! edit: og jeg har spist eple! -- downer: nå har jeg en haug med arbeid jeg må gjøre..... Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Mener jeg har nevnt dette før. Var 1 år i Sambandsabataljonen i nordnorge. Var et heldig medlem i "Sambandstroppen", som lå under "Sambandskompaniet", som igjen lå under "Sambandsbataljonen". Nevnte jeg at jeg var en sambandssoldat? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, stemmer det! Du snakka så inderlig varmt om hvor mandig det var å være i samband Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Helt korrekt! Å sitte i en sambandsvogn midt i svarte natta, høre på skurring fra radion om "det er så jæææævla kaldt her ute!", mens jeg sitter med tomatsuppe i koppen min og en laptop på fanget. Mmmm! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er ikke DET mandig, så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Vel, for å si det slik. Uten oss hadde ikke folka ute i feltet kunnet kommunisert. Og uten kommunikasjon så blir dem tatt ut en etter en. Så jeg var faktisk med i en av de mest kritiske delene av tjenesten. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Helt korrekt! Å sitte i en sambandsvogn midt i svarte natta, høre på skurring fra radion om "det er så jæææævla kaldt her ute!", mens jeg sitter med tomatsuppe i koppen min og en laptop på fanget. Mmmm! Hmm høres nesten like chill som å være medic på Sørreisa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er det ikke der alle de pene jentene havna? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvor er det du skal inn Haageen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 I Marinen, der hvor bare menn er menn I Marinen, alle barske gutters hjem I Marinen, kan du skaffe deg en venn I Marinen I Marinen, vi lar de sprute vilt på sjøen I Marinen, du blir alltid sår og øm I Marinen, alle barske gutters drøm! I Marinen I Marinen Homsegutt! Homsegutt! Vi vil ha deg som ny rekrutt! Homsegutt! Homsegutt! Vi vil ha deg som ny rekrutt! 2 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=UDTZCgsZGeA&feature=related 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Drite, så ta meg en is, så på jobb 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fått deg jobb? :O (Den svømmedritten?) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Drite, så ta meg en is, så på jobb Jeg vil bare erklære at jeg ikke har noen interesse av tarmbevegelsene dine, og at du ikke trenger å dele dem med kafeen. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hurra, nå vet jeg at han skal på do. Nå føler jeg at livet mitt er oppfylt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noe som er irriterende, er at en i klassen - har skrevet en status på facebook om meg, med over 45 kommentarer. Har jo ingen måte å få sletta den på heller x ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hva er statusen da? "Quakecry driver å klår meg på rumpa"? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg og en kamerat ha rbegynt å skrive ned alt en kompis sier som er morsmomt Han er litt ehm.. tilbakestående kan man vel si. Litt sosialt tilbakestående. Vanskelig for å forsåt ting o.l. Vi sitter ute å prater, og han sier at det er 50% sjans for at han er fargeblind(Vi snakker om arvestoffer i naturfag). Så etter at vi har bedt han ta noen farger, og sånne der du skal finne et tall inni teksten kommer han "Jeg er ikke fargeblind! Jeg er bare dum!" Så har vi sånn skummel jente i klassen, og en annen kamerat skremte henne, og hu bare "Xx, du er skummel" så kommer han med sånn spesiell stemme "right back at you, bitch" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg