fargoth Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (...) Forslag til noe jeg kan høre på uten å få kreft i ørene? Bathory pre 1990. You're Welcome. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 What? Skuffa over at du ikke er den eneste for meg? ;P Ja, faktisk. Du skuffer stadig! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Når det gjeleder sletting av bilder i RPP. For meg er det liten vits å i det hele tatt prøve når sånne som Datasjur har 500+ bilder av meg lagret i en mappe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Når det gjeleder sletting av bilder i RPP. For meg er det liten vits å i det hele tatt prøve når sånne som Datasjur har 500+ bilder av meg lagret i en mappe. Stor forskjell på om han besitter de, og resten av verden har tilgang til de. Tror jeg skal begynne å bli mer bevisst på personvern fra nå av. Vanlige bilder er jo greit, men fylle- og tullebilder f.eks.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 What? Skuffa over at du ikke er den eneste for meg? ;P Ja, faktisk. Du skuffer stadig! Kanke glede alle her i verden, vett. Når det gjeleder sletting av bilder i RPP. For meg er det liten vits å i det hele tatt prøve når sånne som Datasjur har 500+ bilder av meg lagret i en mappe. Exactly. Men jeg sprer de ikke da. Jeg bare samler. Evig samler. Samlemani kan det vel kalles. Når det gjeleder sletting av bilder i RPP. For meg er det liten vits å i det hele tatt prøve når sånne som Datasjur har 500+ bilder av meg lagret i en mappe. Stor forskjell på om han besitter de, og resten av verden har tilgang til de. Tror jeg skal begynne å bli mer bevisst på personvern fra nå av. Vanlige bilder er jo greit, men fylle- og tullebilder f.eks.. Vanlige bilder er ok for vanlig RPP, men hva med den mongis-RPP-en? Skal du slutte å legge ut bilder der? :o Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Ja, mange ting. Sånn går det når man roter seg bort på YouTube. Forslag til noe jeg kan høre på uten å få kreft i ørene? Kommer helt an på typen musikk du liker... Edit: Men det aller beste er nok om du hører på meg Endret 21. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Smurf: mongis-RPP-en er utsatt, ihvertfall. Mye der som aldri burde vært public domain. For dere (oss..) kopihorer: How.I.Met.Your.Mother.S06E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION.torrent Og antagelig snart noe alà House.S07S01.HDTV.X264-DIMENSION/SYS/2HD/ORENJI/LOL.torrent Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Aha. Typisk. Mediajunkien da? Hvordan går det med den? Ja, mange ting. Sånn går det når man roter seg bort på YouTube. Forslag til noe jeg kan høre på uten å få kreft i ørene? Pink Floyds fabelaktige album, "Wish You Were Here". Aller helst på vinyl for best effekt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ingen som hører på Dream theater ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Edit: Men det aller beste er nok om du hører på meg Kom hit og hvisk meg i øret til jeg sovner! Pink Floyds fabelaktige album, "Wish You Were Here". Aller helst på vinyl for best effekt. Takk for tipset! Det er dårlig med vinyl her i leiligheten, men jeg skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Aha. Typisk. Mediajunkien da? Hvordan går det med den? Ja, mange ting. Sånn går det når man roter seg bort på YouTube. Forslag til noe jeg kan høre på uten å få kreft i ørene? Pink Floyds fabelaktige album, "Wish You Were Here". Aller helst på vinyl for best effekt. MJ ligger på stedet hvil. Ikke død, bare lang pause i utviklinga... Har to-tre prosjekter som må tas først, før jeg kan fortsette. Begge vil gi kroner i kassa, som sårt trengs Og yay for Wish You Were Here. Har to forskjellige utgivelser av den på vinyl Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Edit: Men det aller beste er nok om du hører på meg Kom hit og hvisk meg i øret til jeg sovner! *hviske* *slå i hode med hammer* Endret 21. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Aha. Typisk. Mediajunkien da? Hvordan går det med den? Ja, mange ting. Sånn går det når man roter seg bort på YouTube. Forslag til noe jeg kan høre på uten å få kreft i ørene? Pink Floyds fabelaktige album, "Wish You Were Here". Aller helst på vinyl for best effekt. MJ ligger på stedet hvil. Ikke død, bare lang pause i utviklinga... Har to-tre prosjekter som må tas først, før jeg kan fortsette. Begge vil gi kroner i kassa, som sårt trengs Og yay for Wish You Were Here. Har to forskjellige utgivelser av den på vinyl Flink Jonas. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei, da er det tid for å legge seg. Får se om jeg kommer meg opp i morgen tidlig, da. Blir spennende å se. Har hatt problemer med søvnen de siste dagene, og det er sykt irriterende at det går utover skolen. Kan ikke bare jeg få en normal døgnrytme? Skjønner ikke hva som skal til. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei, da er det tid for å legge seg. Får se om jeg kommer meg opp i morgen tidlig, da. Blir spennende å se. Har hatt problemer med søvnen de siste dagene, og det er sykt irriterende at det går utover skolen. Kan ikke bare jeg få en normal døgnrytme? Skjønner ikke hva som skal til. Jeg har hatt søvnproblemer av og på i sikkert 2-3 år nå, så jeg vet hva du snakker om. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hmm, fikk nettopp for meg at jeg har store hender:P fra håndflaten til fingertupp er like lang som 1.5 flaske fra grans, med siestabrus opp til rett over der flaska snevres innover og håndflata mi er like lang som en 0.33 boks og nesten like brei Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Du mener vel 0,5 liter ikker 1,5 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 nei nei. 1.5 liters flaske fra grans, den siesta brusen vettu, først er den helt rett og så går den skrått innover. fingern min når opp til rett over der det går skrått innover Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Bevis det med bilde Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sånn, ble ikke så bra bilde, fikk bare 3 sekunder delay:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg