j-- Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det. Holdt på å svare, men fant ut at 1) det ikke finnes noen fasit for meg, og 2) det ble for personlig å svare på. Hmm, kanskje jeg er på vei til å bli voksen, jeg valgte bevisst å ikke blottlegge meg helt på nettet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Holdt på å svare, men fant ut at 1) det ikke finnes noen fasit for meg, og 2) det ble for personlig å svare på. Hmm, kanskje jeg er på vei til å bli voksen, jeg valgte bevisst å ikke blottlegge meg helt på nettet Du har et poeng, men jeg føler jeg blottlegger meg i en mye større grad ved å poste bilder av meg selv (ref: Recent Pic Post) enn ved å svare på et slikt "spørsmål". Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det. Lit moglegheit for å dusje bak i ein van Muligheten er ganske stor når de er hjemme før jeg henter dem. Om jeg i det minste lukter noe som helst som ikke skal lukte sånn, no go. samme om jenta er slækk, no go. Så å ta med deg kvinnfolk hjem fra byen er fullstendig uaktuelt? Jepp, aldri gjort og kommer ikke til å gjøre det heller. men det er 2 grunner til det. 1. jeg drikker for mye, blir for full tenker bare på alkoholen og ha det morro med venner. 2. Jenter i fylla, pisser mye, og tørkinga blir desto dårligere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Holdt på å svare, men fant ut at 1) det ikke finnes noen fasit for meg, og 2) det ble for personlig å svare på. Hmm, kanskje jeg er på vei til å bli voksen, jeg valgte bevisst å ikke blottlegge meg helt på nettet Du har et poeng, men jeg føler jeg blottlegger meg i en mye større grad ved å poste bilder av meg selv (ref: Recent Pic Post) enn ved å svare på et slikt "spørsmål". RPP er en stor synder. Må bare være selektiv på hva man legger ut, noe jeg har vært forbanna dårlig på. Vurderer å slette mer eller mindre alt av bilder av meg her på diskusjon, faktisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 En smekk på baken gjør vel aldri vondt? Kommer ann på hvem som smekker... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei alle sammen. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Veit noen her hva denne gulaktige fargen på stripene på denne drakta heter på engelsk? http://www.ajaxshop.nl/en/collection-adidas/away-2/ajax-away-jersey-sr-1011 På forhånd takk. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God kveld! Hatt en fin kveld? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kvelden min har egentlig bestått av hjelping. Hektisk kveld. Everyone wants a piece of me. Har ikke sittet i fred og ro før nå. Deilig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 The Fifth Element er i grunn en ganske kul og morsom film. Som det meste Luc Besson har hatt en finger med i spillet på. ^^ Holdt på å svare, men fant ut at 1) det ikke finnes noen fasit for meg, og 2) det ble for personlig å svare på. Hmm, kanskje jeg er på vei til å bli voksen, jeg valgte bevisst å ikke blottlegge meg helt på nettet Du har et poeng, men jeg føler jeg blottlegger meg i en mye større grad ved å poste bilder av meg selv (ref: Recent Pic Post) enn ved å svare på et slikt "spørsmål". RPP er en stor synder. Må bare være selektiv på hva man legger ut, noe jeg har vært forbanna dårlig på. Vurderer å slette mer eller mindre alt av bilder av meg her på diskusjon, faktisk. Kan du vente til jeg får lagret dem? ;D Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kvelden har blitt brukt til absolutt ingenting fornuftig. Men har funnet ut at det er på tide å skaffe meg en jobb. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Veit noen her hva denne gulaktige fargen på stripene på denne drakta heter på engelsk? http://www.ajaxshop.nl/en/collection-adidas/away-2/ajax-away-jersey-sr-1011 På forhånd takk. fluorescent yellow? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 fargoth, du er for lite aktiv i denne kafeen! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Veit noen her hva denne gulaktige fargen på stripene på denne drakta heter på engelsk? http://www.ajaxshop.nl/en/collection-adidas/away-2/ajax-away-jersey-sr-1011 På forhånd takk. fluorescent yellow? Takk skal du ha! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kan du vente til jeg får lagret dem? ;D Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har dere hørt noe så fantastisk som dette? http://www.youtube.com/watch?v=t7LAZE1Omfw Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har dere hørt noe så fantastisk som dette? Ja, mange ting. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Faen at jeg ikke la meg kl 12 når jeg var trøtt. Plutselig lys våken igjen Sitter å ser på Finn.no etter bil, vært uten bil i 6mnd, nå klarer jeg ikke meg uten mer. Endret 21. september 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, mange ting. Sånn går det når man roter seg bort på YouTube. Forslag til noe jeg kan høre på uten å få kreft i ørene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kan du vente til jeg får lagret dem? ;D What? Skuffa over at du ikke er den eneste for meg? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg