Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det.

Holdt på å svare, men fant ut at 1) det ikke finnes noen fasit for meg, og 2) det ble for personlig å svare på. Hmm, kanskje jeg er på vei til å bli voksen, jeg valgte bevisst å ikke blottlegge meg helt på nettet :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holdt på å svare, men fant ut at 1) det ikke finnes noen fasit for meg, og 2) det ble for personlig å svare på. Hmm, kanskje jeg er på vei til å bli voksen, jeg valgte bevisst å ikke blottlegge meg helt på nettet :fun:

Du har et poeng, men jeg føler jeg blottlegger meg i en mye større grad ved å poste bilder av meg selv (ref: Recent Pic Post) enn ved å svare på et slikt "spørsmål".

Lenke til kommentar

Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det.

Lit moglegheit for å dusje bak i ein van :tease:

Muligheten er ganske stor når de er hjemme før jeg henter dem. Om jeg i det minste lukter noe som helst som ikke skal lukte sånn, no go. samme om jenta er slækk, no go.

Så å ta med deg kvinnfolk hjem fra byen er fullstendig uaktuelt?

Jepp, aldri gjort og kommer ikke til å gjøre det heller. men det er 2 grunner til det.

1. jeg drikker for mye, blir for full tenker bare på alkoholen og ha det morro med venner.

2. Jenter i fylla, pisser mye, og tørkinga blir desto dårligere.

Lenke til kommentar

Du har et poeng, men jeg føler jeg blottlegger meg i en mye større grad ved å poste bilder av meg selv (ref: Recent Pic Post) enn ved å svare på et slikt "spørsmål".

RPP er en stor synder. Må bare være selektiv på hva man legger ut, noe jeg har vært forbanna dårlig på. Vurderer å slette mer eller mindre alt av bilder av meg her på diskusjon, faktisk.
Lenke til kommentar

The Fifth Element er i grunn en ganske kul og morsom film.

Som det meste Luc Besson har hatt en finger med i spillet på. ^^

RPP er en stor synder. Må bare være selektiv på hva man legger ut, noe jeg har vært forbanna dårlig på. Vurderer å slette mer eller mindre alt av bilder av meg her på diskusjon, faktisk.

Kan du vente til jeg får lagret dem? ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...