Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg passerte akkurat 10000 poster i telletråden! Vil dette si at jeg er awesome?

Det betyr noe, men neppe at du er awesome.. Ville heller gått for noe i den andre enden av skalaen... Noe som tilsier at man ikke har så altfor mye å bedrive hverdagen sin med, kanskje.. Og hvor awesome det er på en skala fra en til ti, kan du jo bare gjette selv.

Den andre enden? Som i super-awesome? Skjønner hva du mener!

Lenke til kommentar

Det du ikke vet er at jeg har forutsett dette og krysskoblet signalet ditt til en scud-rakett. Så i det du trykker på knappen vil du få en rakett med biologiske våpen sendt etter deg.

Jeg vet, derfor koblet jeg det omvendt så du ville koble det tilbake sånn det skulle være. IWin

Jeg hadde koblet det feil med vilje slik at du koblet dem riktig da du koblt om.

Jeg har ikke koblet det om. Det var omvendt da du koblet om, så nå er det rett.

Lenke til kommentar

Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det.

Lit moglegheit for å dusje bak i ein van :tease:

Muligheten er ganske stor når de er hjemme før jeg henter dem. Om jeg i det minste lukter noe som helst som ikke skal lukte sånn, no go. samme om jenta er slækk, no go.

Lenke til kommentar

Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det.

Lit moglegheit for å dusje bak i ein van :tease:

Muligheten er ganske stor når de er hjemme før jeg henter dem. Om jeg i det minste lukter noe som helst som ikke skal lukte sånn, no go. samme om jenta er slækk, no go.

Så å ta med deg kvinnfolk hjem fra byen er fullstendig uaktuelt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...