L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 "clear" *ZaP* "i did it, i successfully revived the dnfk after it has been dead for ten minutes" Beklager. Jeg hørte på en sang og jeg er sikker på at noen har hatt noe i kakaoen min i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Katten min er verdens fineste katt, ALLE mine venner som har møtt den er faktisk enige! De sier det bare for å komme i buksene på deg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg passerte akkurat 10000 poster i telletråden! Vil dette si at jeg er awesome? Det betyr noe, men neppe at du er awesome.. Ville heller gått for noe i den andre enden av skalaen... Noe som tilsier at man ikke har så altfor mye å bedrive hverdagen sin med, kanskje.. Og hvor awesome det er på en skala fra en til ti, kan du jo bare gjette selv. Den andre enden? Som i super-awesome? Skjønner hva du mener! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 "clear" *ZaP* "i did it, i successfully revived the dnfk after it has been dead for ten minutes" Beklager. Jeg hørte på en sang og jeg er sikker på at noen har hatt noe i kakaoen min i dag. jeg har iiiiiiiikke rørt den Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Synd at Lars hadde en morsom ide så kommer dere og saboterer hele morsomheten. I'm just saying it. Skal jeg banne de? En smekk på fingerene gjør vel aldri vondt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 En smekk på baken gjør vel aldri vondt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) JOBBING I FLORIDA? 23. og 24.oktober er det infomøter i Oslo om jobbing i Orlando i Disney World. Nærmere info hos rådgiver. Det er det som kommer på It's Learningen vår... Endret 20. september 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen som har noen tips , når legen ikke lytter? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen som har noen tips , når legen ikke lytter? Be om ny lege? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg får nesten vurdere det ja, siden det føles ut som jeg snakker til en robot. standard undersøkelser , samme ordene hver gang. Selv om jeg faktisk prøver å gå fram på forskjellige måter. jaja, nå skal jeg se litt serier . god natt til dere Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg og venninnen min prøvde å få opp beltet på buksen jeg lånte av henne. Det gikk ikke. "Du bruker sikkert et hull jeg ikke har brukt før!". Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det du ikke vet er at jeg har forutsett dette og krysskoblet signalet ditt til en scud-rakett. Så i det du trykker på knappen vil du få en rakett med biologiske våpen sendt etter deg. Jeg vet, derfor koblet jeg det omvendt så du ville koble det tilbake sånn det skulle være. IWin Jeg hadde koblet det feil med vilje slik at du koblet dem riktig da du koblt om. Jeg har ikke koblet det om. Det var omvendt da du koblet om, så nå er det rett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Saftis er digg. 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det. Lit moglegheit for å dusje bak i ein van Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har sett på Rocky nr. 4. Funderer på hva jeg skal gjøre nå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ardbeg. Så, hva har folket gjort i dag? Praksisdag fra 8-15. Ble 18:15 før jeg kom hjem. Slitsomt med så mye bilkjøring... Bykjøring med kommentar er helt forjævlig. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det. Lit moglegheit for å dusje bak i ein van Muligheten er ganske stor når de er hjemme før jeg henter dem. Om jeg i det minste lukter noe som helst som ikke skal lukte sånn, no go. samme om jenta er slækk, no go. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sånn ca hvor nøye er dere på at jenta skal ha dusja før sex? For min del, krever jeg at man har dusjet for max 2 timer siden og ikke hatt noen særlig fysisk aktivitet etter det. Lit moglegheit for å dusje bak i ein van Muligheten er ganske stor når de er hjemme før jeg henter dem. Om jeg i det minste lukter noe som helst som ikke skal lukte sånn, no go. samme om jenta er slækk, no go. Så å ta med deg kvinnfolk hjem fra byen er fullstendig uaktuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg