Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom tilfeldigvis en katt inn på rommet mitt. Litt random, men koslig da. :)

Lol'd. Det der er et tegn, gutt. Du får for lite.. katt.

Pft, er bare det kosligste dyret noen sinne. Bortsett fra katten til Petter da ofc.

Katten min er verdens fineste katt, ALLE mine venner som har møtt den er faktisk enige!

Har faktisk klippet meg, ble braaaa. :D

Endret av Petter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skal vi menn føle så jævli smerte i pungen av å se en annen mann bli slått med et balltre i pungen? jeg så nettopp KickAss

Lurer på det samme. Blir nesten litt kvalm av å se sånt.

Det er helt forferdelig, jeg har skikkelig vondt i pungen pga det jeg så nå. Er jo helt ulogisk og selvom jeg er fullstendig klar over det, så har jeg fortsatt vondt. hvorfor? :S

Lenke til kommentar

Muahahaha

I'VE GOT THE POWER!

[/He-Man]

Dessverre, men det er plassert en bombe hos deg også, så nå må du be Runar om det jeg vil

Muahahaha

I'VE GOT THE POWER!

Det du ikke vet er at jeg har forutsett dette og krysskoblet signalet ditt til en scud-rakett. Så i det du trykker på knappen vil du få en rakett med biologiske våpen sendt etter deg.
Lenke til kommentar

Det du ikke vet er at jeg har forutsett dette og krysskoblet signalet ditt til en scud-rakett. Så i det du trykker på knappen vil du få en rakett med biologiske våpen sendt etter deg.

Jeg vet, derfor koblet jeg det omvendt så du ville koble det tilbake sånn det skulle være. IWin

Lenke til kommentar

Jeg vet, derfor koblet jeg det omvendt så du ville koble det tilbake sånn det skulle være. IWin

Jeg hadde koblet det feil med vilje slik at du koblet dem riktig da du koblt om.

Lenke til kommentar

Skriver det opp jeg :) er sikkert noe av det samme vi får. Det er typisk meg å henge meg opp i de vanskligste oppgavene jeg ikke skjønner, så flyter egentlig alt bare forbi da og jeg skjønner ingenting av noe. Blir nødt til å legge meg med uforståtte/uoppgjorte oppgaver nå, så irriterende.

Smart ;) Man vet aldri med dagens lærere :dontgetit:

Har samme problem selv til tider! :O

Lenke til kommentar

Jeg hadde koblet det feil med vilje slik at du koblet dem riktig da du koblt om.

jeg stjal alle explosiver osv dere hadde lagt klart og solgte det til iran.

I WIN. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...