L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Muahahaha I'VE GOT THE POWER! [/He-Man] Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Muahahaha I'VE GOT THE POWER! [/He-Man] Dessverre, men det er plassert en bombe hos deg også, så nå må du be Runar om det jeg vil Muahahaha I'VE GOT THE POWER! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Kom tilfeldigvis en katt inn på rommet mitt. Litt random, men koslig da. Lol'd. Det der er et tegn, gutt. Du får for lite.. katt. Pft, er bare det kosligste dyret noen sinne. Bortsett fra katten til Petter da ofc. Katten min er verdens fineste katt, ALLE mine venner som har møtt den er faktisk enige! Har faktisk klippet meg, ble braaaa. Endret 20. september 2010 av Petter 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Katten min er verdens fineste katt, ALLE mine venner som har møtt den er faktisk enige! Du vet hvordan internet funker. Pics or it didn't happen Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg har en kamerat som er i militæret nå.. Han er fra Pakistan, så da syntes jeg dette var litt morsomt! K9z f9z! Endret 20. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvorfor i helvete skal vi menn føle så jævli smerte i pungen av å se en annen mann bli slått med et balltre i pungen? jeg så nettopp KickAss Lurer på det samme. Blir nesten litt kvalm av å se sånt. Det er helt forferdelig, jeg har skikkelig vondt i pungen pga det jeg så nå. Er jo helt ulogisk og selvom jeg er fullstendig klar over det, så har jeg fortsatt vondt. hvorfor? :S Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Fordi vi vet , hvor forbanna vondt det er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Muahahaha I'VE GOT THE POWER! [/He-Man] Dessverre, men det er plassert en bombe hos deg også, så nå må du be Runar om det jeg vil Muahahaha I'VE GOT THE POWER! Det du ikke vet er at jeg har forutsett dette og krysskoblet signalet ditt til en scud-rakett. Så i det du trykker på knappen vil du få en rakett med biologiske våpen sendt etter deg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det du ikke vet er at jeg har forutsett dette og krysskoblet signalet ditt til en scud-rakett. Så i det du trykker på knappen vil du få en rakett med biologiske våpen sendt etter deg. Jeg vet, derfor koblet jeg det omvendt så du ville koble det tilbake sånn det skulle være. IWin Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Katten min er verdens fineste katt, ALLE mine venner som har møtt den er faktisk enige! Du vet hvordan internet funker. Pics or it didn't happen Skal se om jeg finner senere, har lite bilder av han her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det du ikke vet er at jeg har forutsett dette og krysskoblet signalet ditt til en scud-rakett. Så i det du trykker på knappen vil du få en rakett med biologiske våpen sendt etter deg. Jeg vet, derfor koblet jeg det omvendt så du ville koble det tilbake sånn det skulle være. IWin Jeg hadde koblet det feil med vilje slik at du koblet dem riktig da du koblt om. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Skriver det opp jeg er sikkert noe av det samme vi får. Det er typisk meg å henge meg opp i de vanskligste oppgavene jeg ikke skjønner, så flyter egentlig alt bare forbi da og jeg skjønner ingenting av noe. Blir nødt til å legge meg med uforståtte/uoppgjorte oppgaver nå, så irriterende. Smart Man vet aldri med dagens lærere Har samme problem selv til tider! :O Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Fordi vi vet , hvor forbanna vondt det er Det er sant, jeg synes faktisk det balleslaget ødela hele den egentlig kule scenen. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det du ikke vet er at jeg har forutsett dette og krysskoblet signalet ditt til en scud-rakett. Så i det du trykker på knappen vil du få en rakett med biologiske våpen sendt etter deg. Jeg vet, derfor koblet jeg det omvendt så du ville koble det tilbake sånn det skulle være. IWin Jeg hadde koblet det feil med vilje slik at du koblet dem riktig da du koblt om. jeg stjal alle explosiver osv dere hadde lagt klart og solgte det til iran. I WIN. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 I has nuclear weapons. /win. God natt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Synd at Lars hadde en morsom ide så kommer dere og saboterer hele morsomheten. I'm just saying it. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Synd at Lars hadde en morsom ide så kommer dere og saboterer hele morsomheten. I'm just saying it. Skal jeg banne de? 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) "clear" *ZaP* "i did it, i successfully revived the dnfk after it has been dead for ten minutes" *edit* FFFFFFUUUUUUUU Endret 20. september 2010 av Balli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg