Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, vi er ihvertfall i live!

Enn så lenge. Hørtet du klikket som kom da du satte deg ned? Det var en bombe med 450kg ANFO som ble aktvert. Når d reiser deg igjen vil den gå av. Med mindre jeg sender et signal først. Så nå skal du fungere som en slave for meg og banne de jeg vil. Vi begynner sønnen til TWFA.

*Vente på at PST begynner å loggføre*

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg hadde prøve i dag, R1 Vektorer... Glad jeg er ferdig med det for i år.

Åja, hvordan gikk det, hvilke type oppgaver var det? Noe tips til noe jeg må øve på? (prøvene varierer vel, men alikavel?) Hadde dere om det helt i begynnelsen av kapittelett? Huff er redd jeg ikke får til noen ting når det blir min tur med prøve. Men sikker på at du ikke får mer om vektorer? Bruker det ikke være noen heldagsprøver ved jul/sommer der alt man har gjennomgått kommer? Var i såfall sånn der jeg tar det..

Lenke til kommentar

Blogg kan vera så mangt. Syns desse er spesielt fine: Kosebloggeksempel

Det fine med Heidi Alexandra er at hun tar livet av seg selv. Vi trenger ikke holde ut mer enn noen år til, så er hun gjennomstekt.

det må jo være kødd når hu skriver ting som "Det er litt synd på de i Africa som ikke kan ta solarium. De går glipp av noe!"

det er ikke kødd. hun er seriøs med alt hun sier. (gått i klassen hennes)

Lenke til kommentar

Enn så lenge. Hørtet du klikket som kom da du satte deg ned? Det var en bombe med 450kg ANFO som ble aktvert. Når d reiser deg igjen vil den gå av. Med mindre jeg sender et signal først. Så nå skal du fungere som en slave for meg og banne de jeg vil. Vi begynner sønnen til TWFA.

Hvorfor vil du banne Snorre? oO

Oh well. Jeg har Jokkes "Trygge Oslo" på platespilleren nå.

Digg!

Lurer på om jeg skal sprette pilsen jeg savna sånn i morges nå, eller spare den i morra til vi får igjen nettet og kan se Fifth Element. :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde prøve i dag, R1 Vektorer... Glad jeg er ferdig med det for i år.

Åja, hvordan gikk det, hvilke type oppgaver var det? Noe tips til noe jeg må øve på? (prøvene varierer vel, men alikavel?) Hadde dere om det helt i begynnelsen av kapittelett? Huff er redd jeg ikke får til noen ting når det blir min tur med prøve. Men sikker på at du ikke får mer om vektorer? Bruker det ikke være noen heldagsprøver ved jul/sommer der alt man har gjennomgått kommer? Var i såfall sånn der jeg tar det..

Vi får vår-tentamen men ikke høst. Win.

Uhm, denne var lokalt lagd men vi fikk om basic vektorer: Tegne pluss og minus. Kordniatform, finne punkt på linje, lengde av AB f.eks, avgjøre om to vektorer er parallelle og hmm, det var vel det :)

Fikk ikke noe om skalarprodukter og bestemmelse av vinkler i trekanter :hrm:

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Ditt ord er min lov, O store L4r5!

*kaste ut sønnen til TWFA for brudd på retningslinjene punkt 21*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vi får vår-tentamen men ikke høst. Win.

Uhm, denne var lokalt lagd men vi fikk om basic vektorer: Tegne pluss og minus. Kordniatform, finne punkt på linke, lengde av AB f.eks, avgjøre om to vektorer er parallelle og hmm, det var vel det :)

Fikk ikke noe om skalarprodukter og bestemmelse av vinkler i trekanter :hrm:

Skriver det opp jeg :) er sikkert noe av det samme vi får. Det er typisk meg å henge meg opp i de vanskligste oppgavene jeg ikke skjønner, så flyter egentlig alt bare forbi da og jeg skjønner ingenting av noe. Blir nødt til å legge meg med uforståtte/uoppgjorte oppgaver nå, så irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...