Sondre Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Telletråden er waste of time. Det er jeg 100% klar over! Endret 20. september 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen fler som ikke kommer seg på msn? Adium funker fett Var ikke det jeg sporte om, men ok .. Det er koblet til samme server etter hva jeg forstår, så ja jeg vil tror jeg svarte på det du spurte om. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg passerte akkurat 10000 poster i telletråden! Vil dette si at jeg er awesome? Det betyr noe, men neppe at du er awesome.. Ville heller gått for noe i den andre enden av skalaen... Noe som tilsier at man ikke har så altfor mye å bedrive hverdagen sin med, kanskje.. Og hvor awesome det er på en skala fra en til ti, kan du jo bare gjette selv. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen fler som ikke kommer seg på msn? Adium funker fett Var ikke det jeg sporte om, men ok .. Det er koblet til samme server etter hva jeg forstår, så ja jeg vil tror jeg svarte på det du spurte om. Okei da, det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ha-ha, fantastisk. Sovna på sofaen da jeg skulle gå og resette routeren. Lønner seg visst ikke å stå opp når man våkner (04:52). Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen fler som ikke kommer seg på msn? Er inne på messenger, men kommer ikke in på e-mail Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen fler som ikke kommer seg på msn? Er inne på messenger, men kommer ikke in på e-mail Kommer meg ikke inn på noen av delene .. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen fler som ikke kommer seg på msn? Er inne på messenger, men kommer ikke in på e-mail Kommer meg ikke inn på noen av delene .. Nå skal det sies at jeg har vært logget inn hele dagen, men tar ikke sjangsen på å logge av og på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg har i hvert fall ingen problemer med pidgin. Jeg finner det utrolig interessant at noen har orket å lage lange wikipedia-artikler om hver tall.. Jeg veit. Det er fantastisk. Det er et bevis på at det ikke bare finnes fucktards der ute. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ha-ha, fantastisk. Sovna på sofaen da jeg skulle gå og resette routeren. Lønner seg visst ikke å stå opp når man våkner (04:52). Så definitivt ikke. Jeg står opp tideligst kl. 08:00 hvis jeg våkner da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Nettet her er maks fucktard. Jeg får kun kobla til på laptopen, ingen av de andre maskinene. Og det gjelder ikke bare internett, men nettverket også, så filmstreaminga via ps3 gikk i dass, og jeg får ikke connecta squeezeboxen til maskina mi atm. Det er nå jeg er glad for at jeg har en drøss med DVD-er, samt vinyler. Har ikke så mye å si at jeg må reise meg for å skifte side / plate nå og da, bare kos det. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen som vet hvordan man stiller om hurtigtastene på et tastatur? Jeg har en lydknapp som jeg vil sette til Spotify i stedet for iTunes! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Merker ikke noe galt med nettet her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Nei, dette er nok bare lokalt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God kveld, forumet! Hva skjer nå i de sene nattetimer? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 det her er det jeg har jobba på mesteparten av helga http://vimeo.com/15126583 2 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God kveld, forumet! Hva skjer nå i de sene nattetimer? God kveld, Runar! Intet meget skjer Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Assignment: Frog kicking fly. Now go. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 oppgava var bare at frosken sku eta flua. hvordan var helt opp til meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God kveld, forumet! Hva skjer nå i de sene nattetimer? Tja. Jeg resetta nettopp access pointet og mista nettet, så nå leecher jeg på naboen til i morgen, når jeg da kan ringe IT-drift og få fiksa nettet her igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg