Bytex Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg finner det utrolig interessant at noen har orket å lage lange wikipedia-artikler om hver tall.. http://en.wikipedia.org/wiki/11_(number) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sant, men jeg har også vært i Kristiansund en tur, mista Rått og Råde, jobba med bacheloroppgaven, vært på knall fest i Trondhjem og andre ting jeg kunne skrevet om. Oh well. Ja, det med Rått og Råde husker jeg at du skrev om her. Men tviler på at du er den eneste som tar deg en pause med skrivingen nå og da. Selv har jeg det veldig med perioder når det gjelder det meste: Trening, drikking, lesing, spilling, gå tur, være sosial, døgne osv. Har forøvrig kommet to levler i gang på sitste HALO-spillet som jeg begynte på i dag. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 orginal grandiosa <3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Spsiste grandiosa for noen dager siden og da bestemte jeg mer for at det skulle bli siste gang jeg tok en slik ferdiglagd, nedfryst greie så lenge jeg kan unngå det! En fornærmelse å i det hele tatt kalle det pizza! 2 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 dummeste jeg har hørt! Grandiosa er den beste pizzaen som man får kjøpt i butikk! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Big One Resturant er den eneste som slår an hos meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Big one har ALT for tjukk bunn. Er jo bare masse deig med bittelitt saus på toppen. Grandis smaker grandis, ikke italiensk gourmetpizza. Innser man det, er det helt OK mat for å fylle magen. Skal grandisen være perfekt, så skal bunnen være litt sprø men fyllet samtidig ikke være tørt. 11-12 minutter i 225 grader. Endret 20. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Den beste frossenpizzaen er fra Casa Di Mama, Trio di Carne, den har ikke ferdigstekt bunn. Den bunnen gjør at pizzaen blir ihvertfall dobbelt så god som noen annen frossenpizza. Endret 20. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 dummeste jeg har hørt! Grandiosa er den beste pizzaen som man får kjøpt i butikk! Tanken Grandiosa samt andre kjøpepizzaer tetter blodårene mine Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Eneste perioden jeg kjøpte mye grandiosa var da det var uten paprika på. Når det kommer til big one er det kun american bacon som virker sånn halvveis interessang. Men je har bestemt meg for å droppe disse billige, kjipe drittimmitasjonene av pizza nå så lenge det lar seg gjøre. Kommer muligens til å kjøpe en gradiosa med speltbunn o jeg finner bare for å smake på den og kommer nok til å kjøpe dersom det kommer nye typer bare for å smake på dem, men utenom det er jeg ferdig med den slags immitasjon og høltannfyll! Da takker jeg meg heller til å spise pizza litt skjeldnere og da gå ut og spise virkelig god, fersk pizza, det være seg italiensk eller amerikansk! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kom tilfeldigvis en katt inn på rommet mitt. Litt random, men koslig da. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen fler som ikke kommer seg på msn? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kom tilfeldigvis en katt inn på rommet mitt. Litt random, men koslig da. Lol'd. Det der er et tegn, gutt. Du får for lite.. katt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg passerte akkurat 10000 poster i telletråden! Vil dette si at jeg er awesome? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kom tilfeldigvis en katt inn på rommet mitt. Litt random, men koslig da. Lol'd. Det der er et tegn, gutt. Du får for lite.. katt. Pft, er bare det kosligste dyret noen sinne. Bortsett fra katten til Petter da ofc. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Telletråden er waste of time. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen fler som ikke kommer seg på msn? Adium funker fett Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen fler som ikke kommer seg på msn? Adium funker fett Var ikke det jeg sporte om, men ok .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg