Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant, men jeg har også vært i Kristiansund en tur, mista Rått og Råde, jobba med bacheloroppgaven, vært på knall fest i Trondhjem og andre ting jeg kunne skrevet om.

Oh well.

Ja, det med Rått og Råde husker jeg at du skrev om her. Men tviler på at du er den eneste som tar deg en pause med skrivingen nå og da. Selv har jeg det veldig med perioder når det gjelder det meste: Trening, drikking, lesing, spilling, gå tur, være sosial, døgne osv.

Har forøvrig kommet to levler i gang på sitste HALO-spillet som jeg begynte på i dag. :D

Lenke til kommentar

Big one har ALT for tjukk bunn. Er jo bare masse deig med bittelitt saus på toppen.

Grandis smaker grandis, ikke italiensk gourmetpizza. Innser man det, er det helt OK mat for å fylle magen.

Skal grandisen være perfekt, så skal bunnen være litt sprø men fyllet samtidig ikke være tørt. 11-12 minutter i 225 grader.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Eneste perioden jeg kjøpte mye grandiosa var da det var uten paprika på. Når det kommer til big one er det kun american bacon som virker sånn halvveis interessang. Men je har bestemt meg for å droppe disse billige, kjipe drittimmitasjonene av pizza nå så lenge det lar seg gjøre. Kommer muligens til å kjøpe en gradiosa med speltbunn o jeg finner bare for å smake på den og kommer nok til å kjøpe dersom det kommer nye typer bare for å smake på dem, men utenom det er jeg ferdig med den slags immitasjon og høltannfyll! Da takker jeg meg heller til å spise pizza litt skjeldnere og da gå ut og spise virkelig god, fersk pizza, det være seg italiensk eller amerikansk!

post-131018-1285007012,8124_thumb.jpg

post-131018-1285006957,7826_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...