Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken av bloggene mine har du vært innom? :p

Den vanlige som oppdateres alt for sjelden, eller den for dikt som oppdateres enda sjeldnere? :p

Den vanelige. Dikt interesserer meg ikke nevnverdig.

Har forstått såpass som at familien Vaage er verdt et nærmere bekjentskap! :D

Jeg vil ha øl og røyk! Nå!

:thumbup:

Aha. Jeg burde oppdatere oftere, men føler at alt kommer ut på Facebook eller her, evt. blir liggende i notater rundt omkring på maskinene mine, mobilen min og i notatblokker. :p

Var da en fin blogg det. Har vært innom hos begge søstrene dine og og der er det jo stort sett bare bilder. Og så vidt jeg forstår har det ikke vært så mye annet enn kløe og dritt for deg i det siste så da er det jo ikke noe spesielt å legge ut om på bloggen heller. Hadde jeg hatt en selv ville jeg iallefall kun skrevet når det faktisk var noe interessangt å skrive om.

Sant, men jeg har også vært i Kristiansund en tur, mista Rått og Råde, jobba med bacheloroppgaven, vært på knall fest i Trondhjem og andre ting jeg kunne skrevet om.

Oh well.

Lenke til kommentar

UPS :wallbash: Skulle få en pakke i dag, han ringte meg og sa ifra at han kom mellom 10-12, så da var jeg hjemme da, faktisk helt til kl 1500, når jeg dro på jobb. Var det noen som kom ? Selvfølgelig ikke. Ringte han igjen kl 17, og ba han levere på jobben min, det sa han han skulle ordne. Har enda ikke sett noe til noen UPS sjåfør.

EDIT: Hmm, er det tilfeldig at det er en klage på UPS rett over min post ? :hmm:

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

aha, her har ingen ringt heller...

Men jeg så på pakkesporingen på nettet at de egentlig burde vært her tidligre i dag, så holdt meg hjemme fra 9-16 for å være sikker på at jeg fikk den.

Edit: trodde du var sinnsykt kjapp og svarte på min jeg :whistle:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...