L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg har lyst på Kadett C. Endret 20. september 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) heheh , hadde nesten samme drøm Hagen. Drømte at soverommet mitt var dekt med sedler . Lå i noen minutter etter at jeg hadde våkna å bare HÅPA på at det var virkelig. kansje jeg hadde gått i søvne å ranet en bank Endret 20. september 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg har lyst på et sånt: Starter på 150k Hvem trenger bil når man har et kirkeorgel hjemme? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 heheh , hadde nesten samme drøm Hagen. Drømte at soverommet mitt var dekt med sedler . Lå i noen minutter etter at jeg hadde våkna å bare HÅPA på at det var virkelig. kansje jeg hadde gått i søvne å ranet en bank Jeg drømte om bestemor, så jeg forsov meg. Herrligt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 joda, jeg ser nytteverdien i et kirkeorgel hjemme. Bare fyre opp noen heavy salmer. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Drømte selv at jeg vant 34K på oddsen i natt... Den eneste konklusjonen jeg fikk ut av det, var at jeg må kutte ned på tippinga Drømte et eller annet om matlaging som jeg knapt husker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 joda, jeg ser nytteverdien i et kirkeorgel hjemme. Bare fyre opp noen heavy salmer. Da heller The Phantom of the opera 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) joda, jeg ser nytteverdien i et kirkeorgel hjemme. Bare fyre opp noen heavy salmer. Endret 20. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hehehe, faen , best å lese hva man skriver av å til hagen ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Man kan jo rulle joint av salmeboka også. Da fyrer man også opp noen salmer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Eller man kan synge dem med glede! Ikke like moro da men. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Spiller jo ikke SALMER på et kirkeorgel. Man spiller awesome toccataer og fugues av Bach. http://www.youtube.com/watch?v=PhRa3REdozw Endret 20. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Indisk mat + klassisk Tom og Jerry er kinda awesome. ^^ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OWASwBWyUXI No sleep tonight. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvilken av bloggene mine har du vært innom? Den vanlige som oppdateres alt for sjelden, eller den for dikt som oppdateres enda sjeldnere? Den vanelige. Dikt interesserer meg ikke nevnverdig. Har forstått såpass som at familien Vaage er verdt et nærmere bekjentskap! Jeg vil ha øl og røyk! Nå! Aha. Jeg burde oppdatere oftere, men føler at alt kommer ut på Facebook eller her, evt. blir liggende i notater rundt omkring på maskinene mine, mobilen min og i notatblokker. Var da en fin blogg det. Har vært innom hos begge søstrene dine og og der er det jo stort sett bare bilder. Og så vidt jeg forstår har det ikke vært så mye annet enn kløe og dritt for deg i det siste så da er det jo ikke noe spesielt å legge ut om på bloggen heller. Hadde jeg hatt en selv ville jeg iallefall kun skrevet når det faktisk var noe interessangt å skrive om. Sant, men jeg har også vært i Kristiansund en tur, mista Rått og Råde, jobba med bacheloroppgaven, vært på knall fest i Trondhjem og andre ting jeg kunne skrevet om. Oh well. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OWASwBWyUXI No sleep tonight. Post den på kvinneguiden! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hinsides typisk at UPS skal komme akkurat 1 timer før jeg er ferdig på jobb (og 2 timer etter jeg hadde starta på jobb) I tillegg har sjåføren ikke lagt igjen noen infonotice, så da vet jeg heller ikke når neste forsøk kommer til å være Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) UPS Skulle få en pakke i dag, han ringte meg og sa ifra at han kom mellom 10-12, så da var jeg hjemme da, faktisk helt til kl 1500, når jeg dro på jobb. Var det noen som kom ? Selvfølgelig ikke. Ringte han igjen kl 17, og ba han levere på jobben min, det sa han han skulle ordne. Har enda ikke sett noe til noen UPS sjåfør. EDIT: Hmm, er det tilfeldig at det er en klage på UPS rett over min post ? Endret 20. september 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) aha, her har ingen ringt heller... Men jeg så på pakkesporingen på nettet at de egentlig burde vært her tidligre i dag, så holdt meg hjemme fra 9-16 for å være sikker på at jeg fikk den. Edit: trodde du var sinnsykt kjapp og svarte på min jeg Endret 20. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hehe, nei jeg bladde rett ned og begynte å skrive jeg Så ikke din post før etter jeg hadde svart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg