Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

På torsdag skal jeg på innovasjonsdag med bl.a. ei kjerring fra Coca-Cola, Idar Vollvik og en professor fra Berkeley, fredag skal jeg prøve å få med meg en fet rocke-konsert på Verdal og lørdag blir det innflytningsfest i Trondhjem.

Denne uka blir bare bedre og bedre!

My guess at du får med deg en av disse tre alternativene.

Hørte du feiga ut med Anett i helgen også. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe galt med bass i bilen hvis man liker god lyd! Har selv 2x12" kan spille så hele bilen rister, men ser ikke poenget har heller stilt det inne slik at jeg får god lyd :)

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en basskasse til bilen.

type

1192017778-72740700.jpg

Bare fordi det er så skammelig harry.

oh lord du kjører en sånn ja. Citroen er lavmål når det kommer til bil.

Lenke til kommentar

Poenget med å ha god lyd i bilen er ikke å spille så høyt som mulig for at ANDRE skal høre det, men å kunne spille lavt inne i bilen og likevel ha god bass og diskantlyd.

Nei, poenget er at alle skal vite at her kommer det en råner kjørende. Det går ikke om de utenfor bilen ikke hører bassen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken av bloggene mine har du vært innom? :p

Den vanlige som oppdateres alt for sjelden, eller den for dikt som oppdateres enda sjeldnere? :p

Den vanelige. Dikt interesserer meg ikke nevnverdig.

Har forstått såpass som at familien Vaage er verdt et nærmere bekjentskap! :D

Jeg vil ha øl og røyk! Nå!

:thumbup:

Aha. Jeg burde oppdatere oftere, men føler at alt kommer ut på Facebook eller her, evt. blir liggende i notater rundt omkring på maskinene mine, mobilen min og i notatblokker. :p

Var da en fin blogg det. Har vært innom hos begge søstrene dine og og der er det jo stort sett bare bilder. Og så vidt jeg forstår har det ikke vært så mye annet enn kløe og dritt for deg i det siste så da er det jo ikke noe spesielt å legge ut om på bloggen heller. Hadde jeg hatt en selv ville jeg iallefall kun skrevet når det faktisk var noe interessangt å skrive om.

Lenke til kommentar

Maarud osteringer (eller hva de nå heter) er i grunn ganske gode. ^^

Smaker cheese doodles med litt chili.

Og så kom boka jeg bestilte for ett år siden dumpende ned i postkassa i dag, samt at jeg fikk kjøpt meg øl og er nå klar til å benke meg foran veggen og glo Fifth Element og kanskje Flåklypa og Matrix senere.

På torsdag skal jeg på innovasjonsdag med bl.a. ei kjerring fra Coca-Cola, Idar Vollvik og en professor fra Berkeley, fredag skal jeg prøve å få med meg en fet rocke-konsert på Verdal og lørdag blir det innflytningsfest i Trondhjem.

Denne uka blir bare bedre og bedre!

Innflyttningsfest er alltid morro. :fun:

Lenke til kommentar

Drømte jeg kjørte buss i natt. Og så var det Wenche Foss som var bussjåfør. Noen som tør tolke den drømmen?

Jeg skrev litt om drømmetolkning jeg leste om i Illustrert vitenskap i en tråd om drømmer. Du finner den under lekeplassen.

Drømte selv at jeg vant 34K på oddsen i natt... Den eneste konklusjonen jeg fikk ut av det, var at jeg må kutte ned på tippinga :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...