Balli Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Vi er ikke fremmede for kjærligheten Du kjenner reglene og så jeg gjør En full satsing er det jeg tenker på Du ville ikke få dette fra andre fyren Jeg vil bare fortelle deg hvordan jeg føler Må gjøre forstår du CHORUS Aldri gonna gi du opp, Aldri gonna lot deg ned, Aldri skal kjøre rundt og ørken deg, Aldri skal gjøre deg til å gråte, Aldri gonna sier farvel, Aldri gonna forteller en løgn og skade deg Vi har kjent hverandre så lenge Hjertet ditt er blitt verkende, men du er for sjenert til å si det Inne vi begge vet hva som har skjedd Vi kjenner spillet og vi skal spille den Og hvis du spør meg hvordan jeg føler Ikke fortell meg at du er for blind til å se (CHORUS) CHORUSCHORUS (Ooh gi deg opp) (Ooh gi deg opp) (Ooh) aldri skal gi, aldri skal gi (Gi deg) (Ooh) aldri skal gi, aldri skal gi (Gi deg) Vi har kjent hverandre så lenge Hjertet ditt er blitt verkende, men du er for sjenert til å si det Inne vi begge vet hva som har skjedd Vi kjenner spillet og vi skal spille den Jeg vil bare fortelle deg hvordan jeg føler Må gjøre forstår du google translate Endret 20. september 2010 av Balli Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Aldri gonna gi du opp,Aldri gonna lot deg ned, Aldri skal kjøre rundt og ørken deg, Aldri skal gjøre deg til å gråte, Aldri gonna sier farvel, Aldri gonna forteller en løgn og skade deg Vil aldri gi deg opp, Vil aldri skuffe deg, Vil aldri komme til å forlate deg, Vil aldri få deg til å gråte, Vil aldri si farvel, Vil aldri si en løgn eller såre deg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 jippi! ny jobb! woop woop! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Congrats! Where? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vaske rommet mitt, håper jeg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Congrats! Where? på skole! i klassen til verdens søteste dame. Jeg jobbet nemmelig o en konf i går. Og moren i huset synes jeg var så hyggelig og søt. så hun hadde snakket med vikaransvarlige og rektor på skolen sin i dag. Så fikk tlf om å ringe i morgen. Så kan jeg få jobbe så mye jeg bar vil! JIPPI! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Drømte jeg kjørte buss i natt. Og så var det Wenche Foss som var bussjåfør. Noen som tør tolke den drømmen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 jippi! ny jobb! woop woop! Gratulerer. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 jippi! ny jobb! woop woop! Gratulerer. tusen takk! jeg er i små lykkerus nå Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Meldte meg på datakurs i dag Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det? Kommer nok aldri til å få bruk for det i noen jobb sammenheng. Noen som vet hva man lærer på sånt kurs? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Nei, men da har du noe å drive med hvertfall. En fast rutine i hverdagen gjør underverker for psyken. Pluss at du møter andre folk hver dag. Endret 20. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Var jo andre kurs tilbud der, så skjønner ikke helt hvorfor jeg valgte datakurs. Ja er bare godt å komme seg litt ut om dagene, frykta nesten en stund at man skulle gro fast i sofaen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God dag forumnerder og troll Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen som vet hva man lærer på sånt kurs? Spørs jo hva slags datakurs det er snakk om. Data er ikke akkurat et smalt begrep. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen som vet hva man lærer på sånt kurs? Spørs jo hva slags datakurs det er snakk om. Data er ikke akkurat et smalt begrep. Akkurat den biten der sliter jeg litt med å forklare pappa når det gjelder jobbsøking.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Akkurat den biten der sliter jeg litt med å forklare pappa når det gjelder jobbsøking.. Nei, det er ikke så lett det der. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 I HAZ GOTTN SPÅTTIFÆI! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Maarud osteringer (eller hva de nå heter) er i grunn ganske gode. ^^ Smaker cheese doodles med litt chili. Og så kom boka jeg bestilte for ett år siden dumpende ned i postkassa i dag, samt at jeg fikk kjøpt meg øl og er nå klar til å benke meg foran veggen og glo Fifth Element og kanskje Flåklypa og Matrix senere. På torsdag skal jeg på innovasjonsdag med bl.a. ei kjerring fra Coca-Cola, Idar Vollvik og en professor fra Berkeley, fredag skal jeg prøve å få med meg en fet rocke-konsert på Verdal og lørdag blir det innflytningsfest i Trondhjem. Denne uka blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Meldte meg på datakurs i dag Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det? Kommer nok aldri til å få bruk for det i noen jobb sammenheng. Noen som vet hva man lærer på sånt kurs? Du lærer deg å dobbeltklikke på linker og høyreklikke på dokumenter for å åpne de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg