Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har spesielt sansen for videoen ho har laga for å setje fokus på fattigdom og det som verre er. Heldigvis veit ho kor forferdeleg dei har det, sidan ho trass alt har opplevd å gå ut utan sminke.

Nokre gonger, når menneskja skræmer meg i sine påfunn, går eg inn på ein eller annan fjortisblogg for å trøste meg med at det trass alt kunne vore verre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha øl og røyk! Nå!

Til helga? :thumbup:

Tenkte mer til nå, men nå viser det seg at det blir cava og film i kveld.

Gleder meg til å benke meg ned i sofaen foran den store, hvite veggen og la den fylles med Fifth Element (om kompisen min får viljen sin) eller Flåklypa Grand Prix (om jeg får viljen min) med hver vår flaske musserende vin. ^^

Hvilken av bloggene mine har du vært innom? :p

Den vanlige som oppdateres alt for sjelden, eller den for dikt som oppdateres enda sjeldnere? :p

Den vanelige. Dikt interesserer meg ikke nevnverdig.

Har forstått såpass som at familien Vaage er verdt et nærmere bekjentskap! :D

Jeg vil ha øl og røyk! Nå!

:thumbup:

Aha. Jeg burde oppdatere oftere, men føler at alt kommer ut på Facebook eller her, evt. blir liggende i notater rundt omkring på maskinene mine, mobilen min og i notatblokker. :p

Lenke til kommentar
Kjøtt eller ikke kjøtt? Det er spørsmålet.

Jeg vet ikke om jeg skal bli vegitarianer igjen? Hm... Selv om kjøttet jeg spiste i dag var digg, så synes jeg det er så bra å være vegitarianer.

*lenger ned, under noen bilder*

Og se! Jeg fikk blåveis etter å ha tatt blodprøve på fredag, eller når det var.

Viktig, viktig!

Sjekk forresten også ut www.granlis.com. Hvilken fantastisk flott type! :roll:

Lenke til kommentar

God morgen, forumet!

Da har man fått dagens dose utdanning. :thumbup:

Dagens bortkastete utdanning, ikke sant? Moderatorer trenger jo ikke jobb da de har forumet å overvåke, ikke sant?

Hvordan utdanning tar du forresten.

Jeg går dit fordi jeg "må", og linjen heter Medieteknologi.

Mwhahaha, Hvordan strikes back!

Hvis du klarer å høre på denne (Spotify-link) resten av kvelden, skal jeg droppe å straffe deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...