Mephistopheles Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har spesielt sansen for videoen ho har laga for å setje fokus på fattigdom og det som verre er. Heldigvis veit ho kor forferdeleg dei har det, sidan ho trass alt har opplevd å gå ut utan sminke. Nokre gonger, når menneskja skræmer meg i sine påfunn, går eg inn på ein eller annan fjortisblogg for å trøste meg med at det trass alt kunne vore verre... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Lol. Jeg har 19 notiser i advarselsloggen min. Inludert fjerning av advarsler og sånn altså. hvor ser jeg advarselsnivået? (fortsatt ny her inne ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Rett under profilbildet ditt i profilen din. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 så det står ingen tekst, bare en "statusbr-ish" ting? den er tom.. er for snill Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du kan sikkert begynne å poste mye dritt og slikt for å få advarsler. Ser dog ikke vitsen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Gah.... vente på UPS er jo gøy Spesielt når den kom til landet veldig tidlig i dag, og jeg skal på jobb nå kl. 16. de kommer sikkert akkurat i det tidsrommet på 3 timer jeg er på jobb Endret 20. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg døde nettopp litt av det der. "Jeg tror at solarium er kuren for alt. Mot kreft,..." "Men, hoes over broes?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg vil ha øl og røyk! Nå! Til helga? Tenkte mer til nå, men nå viser det seg at det blir cava og film i kveld. Gleder meg til å benke meg ned i sofaen foran den store, hvite veggen og la den fylles med Fifth Element (om kompisen min får viljen sin) eller Flåklypa Grand Prix (om jeg får viljen min) med hver vår flaske musserende vin. ^^ Hvilken av bloggene mine har du vært innom? Den vanlige som oppdateres alt for sjelden, eller den for dikt som oppdateres enda sjeldnere? Den vanelige. Dikt interesserer meg ikke nevnverdig. Har forstått såpass som at familien Vaage er verdt et nærmere bekjentskap! Jeg vil ha øl og røyk! Nå! Aha. Jeg burde oppdatere oftere, men føler at alt kommer ut på Facebook eller her, evt. blir liggende i notater rundt omkring på maskinene mine, mobilen min og i notatblokker. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 da har man vert å sett resident evil 4 i 3d og spilt bowling Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kjøtt eller ikke kjøtt? Det er spørsmålet.Jeg vet ikke om jeg skal bli vegitarianer igjen? Hm... Selv om kjøttet jeg spiste i dag var digg, så synes jeg det er så bra å være vegitarianer. *lenger ned, under noen bilder* Og se! Jeg fikk blåveis etter å ha tatt blodprøve på fredag, eller når det var. Viktig, viktig! Sjekk forresten også ut www.granlis.com. Hvilken fantastisk flott type! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hun er vel et fint eksempel på "Tøm og røm". Oh yes! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Blogg kan vera så mangt. Syns desse er spesielt fine: Kosebloggeksempel Lurer på hvilken kø hun sto i når hjernene ble delt ut?? Quote: Jeg skal faktisk ta sol i dag, igjen. Nå har jeg virkelig kommet inn i en god rutine her. Det er litt synd på de i Africa som ikke kan ta solarium. De går glipp av noe! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God morgen, forumet! Da har man fått dagens dose utdanning. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Har kjøpt NHL 11 klarer ikke den ene oppgaven jeg har fått.. Skjnner ikke hva de mener :o Endret 20. september 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God morgen, forumet! Da har man fått dagens dose utdanning. Dagens bortkastete utdanning, ikke sant? Moderatorer trenger jo ikke jobb da de har forumet å overvåke, ikke sant? Hvordan utdanning tar du forresten. Mwhahaha, Hvordan strikes back! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God morgen, forumet! Da har man fått dagens dose utdanning. Er ferdig med skoledagen. Nå må jeg bare lese mer til politikkprøve i morgen. Har blitt litt nerd i det siste føler jeg. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ååh.. Bussen kjørte rett forbi meg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God morgen, forumet! Da har man fått dagens dose utdanning. Dagens bortkastete utdanning, ikke sant? Moderatorer trenger jo ikke jobb da de har forumet å overvåke, ikke sant? Hvordan utdanning tar du forresten. Jeg går dit fordi jeg "må", og linjen heter Medieteknologi. Mwhahaha, Hvordan strikes back! Hvis du klarer å høre på denne (Spotify-link) resten av kvelden, skal jeg droppe å straffe deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg for ta en titt på Spotify-linken din når jeg kommer hjem. Nå har jeg virkelig noe å glede meg til. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Må jo ikke høre den sangen, mye bedre den andre som er gjort 800x tregere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg