MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det nekter jeg ikke for. x)Men det er jo søtt da, sånn. Nusselig. xD Om Eplefe så det der. Vi kan velge å tolke det som at du legger ann på småripset hennes oO Meeen, jeg legger vel opp til det >< Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Snakker nerdespråk hele tiden irl jeg Smart Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vintersnø: Bursdag: 20 Juli 1992.... Å ha gitt opp er å ta i litt, trur jeg. Gitt opp å begynne? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan noen linke siden til bytte brukernavn? Den linken på "tråden" funker ikke "/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tards. Seriøst. Tards. Er det bare jeg som er sosialt avvik her? Vintersnø: Bursdag: 20 Juli 1992.... Å ha gitt opp er å ta i litt, trur jeg. Neh, jeg glimter til innimellom. Men det vet du vel? (: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er jo great da! EVO'n til anders går supert enda og? Han kjørte ut for en stund siden så den har bare halv frontspoiler og inger bakbumper, den går bra enda Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) det er jo en GRUNN til at vi sitter her Ja, nyromantikken. Gaaaah... Kan noen linke siden til bytte brukernavn? Den linken på "tråden" funker ikke "/ https://www.diskusjon.no/index.php?act=User...ODE=dname_start Endret 9. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan noen linke siden til bytte brukernavn? Den linken på "tråden" funker ikke "/ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=846577 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan noen linke siden til bytte brukernavn? Den linken på "tråden" funker ikke "/ Det ligger jo i profilen din, da. https://www.diskusjon.no/index.php?act=User...ODE=dname_start Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan noen linke siden til bytte brukernavn? Den linken på "tråden" funker ikke "/ Kontrollpanel, gogo Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det verste er at det er fullstendig ubegrunnet. Hahahaha. Ta en dusj og du blir jomfru igjen? Ja? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, nyromantikken. Gaaaah... Jeg trodde nye kunnskapsløftet skulle gå vekk fra den delen der i norsken jeg... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neh, jeg glimter til innimellom. Men det vet du vel? (:Nai. ): Han kjørte ut for en stund siden så den har bare halv frontspoiler og inger bakbumper, den går bra enda Hæhæ. Godt gjort. C: Han bør gjøre noe med det... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Øy! Pus stjal en hel skive ost! Jeg som skulle spise den Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan noen linke siden til bytte brukernavn? Den linken på "tråden" funker ikke "/ Det ligger jo i profilen din, da. https://www.diskusjon.no/index.php?act=User...ODE=dname_start Jepp Jeg brant meg akkurat noe helt jævlig på ostesmørbrødjernet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hæhæ. Godt gjort. C: Han bør gjøre noe med det... Trenger ikke se så fin ut om vinteren, men er greit å få pakka inn karroseriet litt så den ikke ruster vekk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om Eplefe så det der. Vi kan velge å tolke det som at du legger ann på småripset hennes oO Meeen, jeg legger vel opp til det >< Der! Du innså det. =D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm... friminutt, og vi må levere tynnklientene =/ Vi snakkes folkens. Og ønsk meg lykke til med de to siste skoletimene mine ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg brant meg akkurat noe helt jævlig på ostesmørbrødjernet Undo! Undo! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahahaha. Neida, du bor så sentraaaaalt atte. Ta en dusj og du blir jomfru igjen? Ja? Skeptisk. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg