Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

He-he, kan tenke meg det.

Regner i det minste ikke like heftig som i går. :p

Så lenge man ikke klikker på slike ting, slipper man å bli hektet.

Problem solved.

Så klart, så lenge man ikke klikker på slike ting, får man heller ikke vite hva det er.

Men vet man at man ikke blir hektet på slikt, er det jo bare å klikke i vei.

Eneste jeg klarer å bli hekta på, er musikk jeg hører på radioen når jeg halvsover.

Samt muzaken jeg hører på kjøpesenter. Det er veldig irriterende. :p

Du kan jo evt. høre på P3Morgen. Fungerer utmerket som tidsfordriv spør du meg.

Men så igjen, kanskje ikke det smarteste på et bibliotek, da man kan bryte ut i spontan latterkrampe, noe jeg gjorde forleden dag da jeg hadde en av podcastene deres på ørene og satt på venterommet hos legen. :p

Hehe, ja. Jeg har stygg uvane med å lese gjennom humor-tråden når jeg har time. Og når jeg ikke har lov til å flire er jo alt 10ganger morsommere. Lærern har sendt meg endel stygge blikk å kommentert hvor utrolig gøy dette faget var :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha-ha, jeg kjenner så alt for godt til den. :p

Selv henger jeg alt for mye på Something Awful og får helvetes latterkramper på de mest upassende stedene i forelesninger. :p

Evt. på de tørreste stedene. Har vært bra et par ganger da jeg har ledd i det læreren har fortalt en utrolig tørr vits bare han har ledd av, men så har jeg ledd av noe jeg har lest på SA, og han har trodd at jeg har ledd med ham.

Ja ja. :p

Lenke til kommentar

Halden baby! Sola skin, eg har vafler til frukost, kaffi på kanna og ein trimmetur ventar.

Oppdaga plutseleg forumet då eg rydda i bokmerkene, har ikkje vore inne på månadsvis. Ikkje for det, kaféen ser ut til å gå sin vande gang :tease: Godt å sjå at noko her i verda held seg stabilt...

Woo! You're back!

Hvor har du vært? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...