Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ok. Satt å spilte å tenkte ikke på at jeg hadde glemt å skru opp viftehastigheten fra 30% til 65%, så skjermkortet mitt ble 104 grader veldig fort Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 104 grader er nok, ja! Det tok vel ikke skade av det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 104 grader er nok, ja! Det tok vel ikke skade av det? Neida, Var ikke varmt lenge. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Runar, legg deg. Du skal på skolen om 8 timer. Natta. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Runar, legg deg. Du skal på skolen om 8 timer. Natta. Natta toget har gått for, la oss se... ...vell 6-7 timer siden. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Mitt går nå. tut tut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg hater tanken på at jeg alt har vært våken i 2 timer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Mitt går nå. tut tut Mitt også. Tuut tuut Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Runar, legg deg. Du skal på skolen om 8 timer. Natta. Du har rett. Jeg slenger meg med på toget ditt, konduktør WheelMan! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 *dra i fløyta* Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vent på meg, jeg vil å være med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 P3Morgen. Yngve er så digg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Is7MTr-n0Yo&feature=related jeg har fått den på hjernen . Står å ser i speilet om mårran, og det første jeg tenker er "kan jeg få kebab?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Fatter ikke hvordan dere klarer å bli hekta på alle de sære tingene. Det være seg den der, den greia med enhjørninger, den sære saken med en hest eller trolololo. Jeg fatter det bare ikke! o_O Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Robotunicorn attack har jeg på ipoden, er småhekta på det spillet Men nå har jeg fri en time og sitter på skolebibloteket. What to do... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 På tide å legge seg tenker jeg..slitsomt nattskift. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Robotunicorn attack har jeg på ipoden, er småhekta på det spillet Men nå har jeg fri en time og sitter på skolebibloteket. What to do... Huh. Hver sin smak. Tja, været er grått, i alle fall her på Steinkjer, så hva skal en gjøre? Godt spørsmål. Selv sitter jeg og prøver å tvinge i meg frokosten (den ble alt for salt! ), samt prøver å finne ut når jeg skal på skolen. Står bare "samling", men nada info om når og hvor, og læreren tar som vanlig ikke telefonen. Begynner å lure på om jeg har feil nummer. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Huff ja, styggvær på steinkjer.. men var deilig å gå til bussen imorgest, så frisk luft Nå skal jeg være sur på Mikkel for å poste den domme kebab sangen Endret 20. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 He-he, kan tenke meg det. Regner i det minste ikke like heftig som i går. Så lenge man ikke klikker på slike ting, slipper man å bli hektet. Problem solved. Så klart, så lenge man ikke klikker på slike ting, får man heller ikke vite hva det er. Men vet man at man ikke blir hektet på slikt, er det jo bare å klikke i vei. Eneste jeg klarer å bli hekta på, er musikk jeg hører på radioen når jeg halvsover. Samt muzaken jeg hører på kjøpesenter. Det er veldig irriterende. Du kan jo evt. høre på P3Morgen. Fungerer utmerket som tidsfordriv spør du meg. Men så igjen, kanskje ikke det smarteste på et bibliotek, da man kan bryte ut i spontan latterkrampe, noe jeg gjorde forleden dag da jeg hadde en av podcastene deres på ørene og satt på venterommet hos legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg