Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Så, hvordan går det med dere? Lever enda. Enn der? Litt depprisiv etter siste temaet som ble dratt opp.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Litt depprisiv etter siste temaet som ble dratt opp.. Hvordan tema ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvordan tema ? Du lever farlig.. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Litt depprisiv etter siste temaet som ble dratt opp.. Hvordan tema ? Hadde en telefonsamtale med en jente. Les 1-2 sider bakover. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du lever farlig.. Jaha ? Hadde en telefonsamtale med en jente. Les 1-2 sider bakover. Og temaet var... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Så, hvordan går det med dere? Lever enda. Enn der? Litt depprisiv etter siste temaet som ble dratt opp.. Pfft.. Går så bra så. Og temaet var... Skjerp deg.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Pfft.. Går så bra så. Joda, overlever nok. Det finner dere ut, si fra om jeg ikke er her de nærmeste dagene (Haha, hvor skal jeg ellers være? ) Og temaet var... Dust... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Skjerp deg.. Dust... Takk. I feel the love Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Samma hva temaet var da:P men det jeg lurer på er om hvordan det ble mellom dere etter det ble dratt opp? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Spør deg om det samme Runar Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Må inrømme at jeg lo litt der Runar :!: Nstin: Får se, hu skal på klassetur imorgen, så møter hu ikke før neste uke elns, men tror hu kommer til å ringe meg. Tror jeg legger meg jeg.. Eller, finner på noe som tar litt tid.. Å la meg være aleine med tankene mine er ikke en direkte god idèe akkuratt nå. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Får håpe på det beste gruer meg til jobb intervju i morra.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Får håpe på det beste gruer meg til jobb intervju i morra.. Lykke til Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tror jeg legger meg jeg.. Eller, finner på noe som tar litt tid.. Å la meg være aleine med tankene mine er ikke en direkte god idèe akkuratt nå. Jeg liker ikke å ha så mye tid til tankene mine som det jeg har nå. "Heldigvis" har jeg nok av skolearbeid å gjøre, hvis jeg bare kommer igang. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 jo takk=) Det som gjør meg nervøs er at jeg ikke har noen attester eller noe fra andre jobber og han sa at jeg skulle ta med meg papirene mine.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det som gjør meg nervøs er at jeg ikke har noen attester eller noe fra andre jobber Hvorfor har du ikke det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 jo takk=) Det som gjør meg nervøs er at jeg ikke har noen attester eller noe fra andre jobber og han sa at jeg skulle ta med meg papirene mine.. Bare dra på binders/staples og kjøp en pakke A4 ark, så tar du med en pakke tørkepapir i samme slengen. Vil tro det er nok papir. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det som gjør meg nervøs er at jeg ikke har noen attester eller noe fra andre jobber Hvorfor har du ikke det? Fordi jeg glemte å be om det fra der jeg jobbet sist og han sjefen der jobber ikke der lenger. Og aller siste jobben jeg hadde, der er ikke sjefen noe blid på meg:P Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tror jeg legger meg jeg.. Eller, finner på noe som tar litt tid.. Å la meg være aleine med tankene mine er ikke en direkte god idèe akkuratt nå. Jeg liker ikke å ha så mye tid til tankene mine som det jeg har nå. "Heldigvis" har jeg nok av skolearbeid å gjøre, hvis jeg bare kommer igang. hm, har ikke fått lagt meg enda.. men legger vekk pcen ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg