Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må inrømme at jeg lo litt der Runar :!:

Nstin: Får se, hu skal på klassetur imorgen, så møter hu ikke før neste uke elns, men tror hu kommer til å ringe meg.

Tror jeg legger meg jeg.. Eller, finner på noe som tar litt tid.. Å la meg være aleine med tankene mine er ikke en direkte god idèe akkuratt nå.

Lenke til kommentar

Tror jeg legger meg jeg.. Eller, finner på noe som tar litt tid.. Å la meg være aleine med tankene mine er ikke en direkte god idèe akkuratt nå.

Jeg liker ikke å ha så mye tid til tankene mine som det jeg har nå. "Heldigvis" har jeg nok av skolearbeid å gjøre, hvis jeg bare kommer igang.

Lenke til kommentar

jo takk=) Det som gjør meg nervøs er at jeg ikke har noen attester eller noe fra andre jobber :p og han sa at jeg skulle ta med meg papirene mine..

Bare dra på binders/staples og kjøp en pakke A4 ark, så tar du med en pakke tørkepapir i samme slengen. Vil tro det er nok papir.

Lenke til kommentar

Det som gjør meg nervøs er at jeg ikke har noen attester eller noe fra andre jobber

Hvorfor har du ikke det?

Fordi jeg glemte å be om det fra der jeg jobbet sist og han sjefen der jobber ikke der lenger.

Og aller siste jobben jeg hadde, der er ikke sjefen noe blid på meg:P

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å ha så mye tid til tankene mine som det jeg har nå. "Heldigvis" har jeg nok av skolearbeid å gjøre, hvis jeg bare kommer igang.

hm, har ikke fått lagt meg enda.. men legger vekk pcen ivertfall

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...