L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Men det pleier ikek være så populært at vi diskuterer detaljer om warnlogene våre så vi får vel bytte tema. Hvem her inne har hatt awesome sex i helga? Bortsett fra meg selvsagt. Sverige Demokraterna sitter nå i Riksdagen(Stortinget) i Sverige... Hvordan gikk det med piratpartiet? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ikke jeg... Jeg er forever alone L4r5 Edit: Vet ikke, de "øvrige partiene" fikk rundt 1.5%, så ikke voldsomme greier for de. Sverige Demokratene fikk ca 6%, fyfaen. Endret 19. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fleshlighten var helt vill og våt etter at jeg hadde gjort den klar! 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Men det pleier ikek være så populært at vi diskuterer detaljer om warnlogene våre så vi får vel bytte tema. Hvem her inne har hatt awesome sex i helga? Bortsett fra meg selvsagt. Ikke jeg, dessverre. Brukte tiden min på jobb og fest. Vodka, champagne, blåmerker og barneseter. Neida, så joda. I morgen skal jeg trene litt og gå meg en lang, forfriskende tur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ikke jeg... Jeg er forever alone L4r5 Selv om du er forever alone så trenger det ikke bety noe. Søk inspirasjon fra the wankership f.eks.: Fleshlighten var helt vill og våt etter at jeg hadde gjort den klar! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Gjelder våte drømmer? i så fall hadde jeg en ganske bra helg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ikke jeg, dessverre. Brukte tiden min på jobb og fest. Vodka, champagne, blåmerker og barneseter. Neida, så joda. Vodka, champagne og blåmerker kan høre med til awesome sex det også. Barneseter derimot blir litt for kinky selv for meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Men det pleier ikek være så populært at vi diskuterer detaljer om warnlogene våre så vi får vel bytte tema. Hvem her inne har hatt awesome sex i helga? Bortsett fra meg selvsagt. Ikke jeg, dessverre. Brukte tiden min på jobb og fest. Vodka, champagne, blåmerker og barneseter. Neida, så joda. Sett bort ifra barneseter (vel, kanskje de kan?) kan alle tingene du nevnte kombineres til rimelig awesome sex. Redigert: L4r5 kom meg i forkjøpet. Endret 19. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Sett bort ifra barneseter (vel, kanskje de kan?) kan alle tingene du nevnte kombineres til rimelig awesome sex. HAH! Beat you to it! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hadde som sagt min beste sex noensinne etter en del drikke, ikke for mye såklart. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Altså, jeg satt meg ned i de innebydge setene i handlevogner. De andre utfordret meg til å se om beina mine fikk plass inni de små hullene der. Det gjorde de, men det var ganske så ubehagelig etterpå. Jeg tror ikke det skal kombineres med sex. Endret 19. september 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Sett bort ifra barneseter (vel, kanskje de kan?) kan alle tingene du nevnte kombineres til rimelig awesome sex. HAH! Beat you to it! Du vant denne runden, mr. L4r5. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du vant denne runden, mr. L4r5. Du må bare innse at jeg er overlegen. Hadde bare alle vært som meg .... ... så hadde verden vært et merkelig sted. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Altså, jeg satt meg ned i de innebydge setene i handlevogner. De andre utfordret meg til å se om beina mine fikk plass inni de små hullene der. Det gjorde de, men det var ganske så ubehagelig etterpå. Jeg tror ikke det skal kombineres med sex. Ekstra fart? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg tror ikke det skal kombineres med sex. Tja, si ikke det. Fredrik pimpa jo en handlevogn en gang så de kan sikkert gjøres sexsikre også. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 ikke jeg heller:( Men blir vel det i morra da om jeg kjenner meg selv rett. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Altså, jeg satt meg ned i de innebydge setene i handlevogner. De andre utfordret meg til å se om beina mine fikk plass inni de små hullene der. Det gjorde de, men det var ganske så ubehagelig etterpå. Jeg tror ikke det skal kombineres med sex. Du må være veldig liten... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Å prøvekjøre får en ny betydning. Så klart jeg er det. Endret 19. september 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 ok, ultimate spørsmål, se alien(s) 4(har sett en, to og tre i dag) eller legge seg ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du vant denne runden, mr. L4r5. Du må bare innse at jeg er overlegen. Pft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg