Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Men det pleier ikek være så populært at vi diskuterer detaljer om warnlogene våre så vi får vel bytte tema.

Hvem her inne har hatt awesome sex i helga? Bortsett fra meg selvsagt.

Sverige Demokraterna sitter nå i Riksdagen(Stortinget) i Sverige... :cry:

Hvordan gikk det med piratpartiet?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det pleier ikek være så populært at vi diskuterer detaljer om warnlogene våre så vi får vel bytte tema.

Ikke jeg, dessverre. Brukte tiden min på jobb og fest. Vodka, champagne, blåmerker og barneseter. Neida, så joda.

I morgen skal jeg trene litt og gå meg en lang, forfriskende tur.

Lenke til kommentar

Ikke jeg, dessverre. Brukte tiden min på jobb og fest. Vodka, champagne, blåmerker og barneseter. Neida, så joda.

Sett bort ifra barneseter (vel, kanskje de kan?) kan alle tingene du nevnte kombineres til rimelig awesome sex.

:)

Redigert: L4r5 kom meg i forkjøpet.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Altså, jeg satt meg ned i de innebydge setene i handlevogner. De andre utfordret meg til å se om beina mine fikk plass inni de små hullene der. Det gjorde de, men det var ganske så ubehagelig etterpå.

Jeg tror ikke det skal kombineres med sex.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Altså, jeg satt meg ned i de innebydge setene i handlevogner. De andre utfordret meg til å se om beina mine fikk plass inni de små hullene der. Det gjorde de, men det var ganske så ubehagelig etterpå.

Jeg tror ikke det skal kombineres med sex.

Du må være veldig liten...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...