TheWankership Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Trodde du skulle bli glad jeg så stiller du bare masse spørsmål Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Whaats, se der ja, jeg kan jo sjekke advarsel-historikken, det visste jeg ikke, takk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Trodde du skulle bli glad jeg så stiller du bare masse spørsmål Takk Ble kjempeglad Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det skal så lite til å glede :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Når, hvor, hvem ? deg ? hvordan innlegg ? HVORDAN innlegg? Du fortjener en notis (minst) i advarselloggen din kun for å ha skrevet dette. 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Det skal så lite til å glede Ja, bare et lite klikk Når, hvor, hvem ? deg ? hvordan innlegg ? HVORDAN innlegg? Du fortjener en notis (minst) i advarselloggen din kun for å ha skrevet dette. Bare prøv deg, så skal vi se hvor lenge du beholder Moderatorjobben din Endret 19. september 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Lærer aldri jeg skal ha filmkveld med eksen i morra ja Eksen ? Why ? Det er jo en grunn for at en eks er en eks... Godt spørsmål. Tydeligvis så føler jeg at vi gjorde det slutt for tidlig og det gjør hun også. Så vi skal bare møtes for å se hva som skjer. Nei nei på rommet mitt Kan hende dagene med random jenter baki vanen er over.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bare prøv deg, så skal vi se hvor lenge du beholder Moderatorjobben din Ikke ødelegg for runar. Nå som vi ikke lenger har wheelman eller b-real så er han den mest underholdende moderatoren! 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Når, hvor, hvem ? deg ? hvordan innlegg ? HVORDAN innlegg? Du fortjener en notis (minst) i advarselloggen din kun for å ha skrevet dette. Bare prøv deg, så skal vi se hvor lenge du beholder Moderatorjobben din Tsk. Moderatorene kan reagere mot tråder og brukere av grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for moderering av moderatoren som foretar denne. https://www.diskusjon.no/guidelines#6 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Det vil jeg se på som en ugyldig grunn, og jeg kan fint klage til the boss om det... Men ja, må si meg enig i L4r5 Endret 19. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg syns min advarselslogg er ganske morsom, men det er vel slikt man ikke skal snakke om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Min er helt tom..jeg er altfor snill Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bare prøv deg, så skal vi se hvor lenge du beholder Moderatorjobben din Ikke ødelegg for runar. Nå som vi ikke lenger har wheelman eller b-real så er han den mest underholdende moderatoren! Aww, jeg er glad i dere óg. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Sånn går det når du bare henger i ronkekafeeen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Når, hvor, hvem ? deg ? hvordan innlegg ? HVORDAN innlegg? Du fortjener en notis (minst) i advarselloggen din kun for å ha skrevet dette. Bare prøv deg, så skal vi se hvor lenge du beholder Moderatorjobben din Jeg hadde latt han gjøre det om jeg var admin Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg syns min advarselslogg er ganske morsom, men det er vel slikt man ikke skal snakke om. Fortell... Min er helt tom..jeg er altfor snill Min er også tom. Om ikke runar begynner med tullet sitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Min er helt tom..jeg er altfor snill Min og. Skal vi finne på noe tull? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har bare et par advarsler så jeg er ganske så snill tydligvis Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Min er helt tom..jeg er altfor snill Min er så tom at eg ikkje veit kvar den er. Endret 19. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Sverige Demokraterna sitter nå i Riksdagen(Stortinget) i Sverige... Endret 19. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg