Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 haha ja hun holdt en fin tale på slutten Det beste hadde vært Nordleninger vs Trøndere. Christer Falck hadde blitt spist levende på første øyeråd. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Safte suse satans ****. Noen har stjålet fiskeburgerne mine mine for siste gang!!1 Man stjeler nemlig ikke fra earthworm-jim ustraffet. Så jeg tenker avførings tabletter, noen som har noen andre innspill til hva jeg kan forgifte maten min med for så å finne synderen? Helt tullerusk-sterk chilisaus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hadde vært najs. Men det er fiskeburgere jævelen ser ut til å bite best på. Så jeg trenger noe tabletter eller noe pyro greier som tar fyr i pannen når h*n steker d. Kjøp datura/piggeple/engletrumpet-frø og legg dem inni på en eller annen måte. Så ser du hvem som turer som et rent helvete når de har forsvunnet. Advarsel i spoiler: Disse frøene er ekstremt psykadeliske og det vil bryte med flere paragrafer å faktisk gjennomføre det. For ikke å snakke om at faren for hjertestans ved overdosering. Samt at vedkommende ikke vil skjønne at h*n har halliser og dermed kan havne i potensielt livsfarlige situasjoner. Mitt råd bør derfor kun behandles som ren underholdning og ikke gjennomføres på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ooh. Datura. ^^ Hvor får man kjøpt metylenblått? Jeg lette etter det til et par "eksperimenter" for noen år siden, uten å finne det. Tror jeg så det på ebay. Er en norsk side også, men den sender bare til skoler og lab-er og sånn. Hmm. Ebay it is. Jeg har også kommet ut for et par norske sider som kun sender til skoler, lab-er og utdannede kjemikere / kjemilærere. -_- Noe som er svært kjedelig, fordi det gjør det vanskelig for menigmann å ha det morsomt med ting utenfor hobby-napalm, lunter og svartkrutt / andre ting man kan lage hjemme vha. få ingredienser. Den klassiske røykbomben med kunstgjødsel (som f.eks. Krista K) og sukker, er et godt eksempel på dette. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ooh. Datura. ^^ Hvor får man kjøpt metylenblått? Jeg lette etter det til et par "eksperimenter" for noen år siden, uten å finne det. Tror jeg så det på ebay. Er en norsk side også, men den sender bare til skoler og lab-er og sånn. Hmm. Ebay it is. Jeg har også kommet ut for et par norske sider som kun sender til skoler, lab-er og utdannede kjemikere / kjemilærere. -_- Noe som er svært kjedelig, fordi det gjør det vanskelig for menigmann å ha det morsomt med ting utenfor hobby-napalm, lunter og svartkrutt / andre ting man kan lage hjemme vha. få ingredienser. Den klassiske røykbomben med kunstgjødsel (som f.eks. Krista K) og sukker, er et godt eksempel på dette. Hvordan lagde du svartkrutt? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Skjer her i kveld? Lenge siden sist nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ooh. Datura. ^^ Hvor får man kjøpt metylenblått? Jeg lette etter det til et par "eksperimenter" for noen år siden, uten å finne det. Tror jeg så det på ebay. Er en norsk side også, men den sender bare til skoler og lab-er og sånn. Hmm. Ebay it is. Jeg har også kommet ut for et par norske sider som kun sender til skoler, lab-er og utdannede kjemikere / kjemilærere. -_- Noe som er svært kjedelig, fordi det gjør det vanskelig for menigmann å ha det morsomt med ting utenfor hobby-napalm, lunter og svartkrutt / andre ting man kan lage hjemme vha. få ingredienser. Den klassiske røykbomben med kunstgjødsel (som f.eks. Krista K) og sukker, er et godt eksempel på dette. Hvordan lagde du svartkrutt? Husker ikke lenger. Fant oppskrifta på mitt andre kjære forum, nFF. ^^ Pyro-delen. Var ikke det vanskeligste her i verden, vi brukte det til hjemmelagde bomber og potetkanoner bl.a. for noen år siden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 hah flight of the conchords serien er morsom Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg trykket feil! Jeg lover!Pfft. Vet ikke helt om jeg tror deg. Jeg tror heller du er forelsket i meg etter alle bildene som folk fant i går. Folk? Mener å huske det var jeg som fant de fleste.. ligger de noen plass fortsatt, eller er de fjernet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg er avslørt. Hva skjer nå? Når kan jeg flytte inn? Hvis du lar dama betale husleie og ta alt av husarbeid og lage middag hver dag til deg og meg så kan du flytte inn i morra. Men dama må sove i en kurv på vaskerommet da. Regner med det går greit og at du ikke får dårlig samvittighet? I'm in! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 HENRIKSEN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg er avslørt. Hva skjer nå? Når kan jeg flytte inn? Hvis du lar dama betale husleie og ta alt av husarbeid og lage middag hver dag til deg og meg så kan du flytte inn i morra. Men dama må sove i en kurv på vaskerommet da. Regner med det går greit og at du ikke får dårlig samvittighet? I'm in! Du, pus? Du er sikker på at du ikke forandret på noe av teksten nå? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Husker ikke lenger. Fant oppskrifta på mitt andre kjære forum, nFF. ^^ Pyro-delen. Var ikke det vanskeligste her i verden, vi brukte det til hjemmelagde bomber og potetkanoner bl.a. for noen år siden. Fant faktisk en sånn ca oppskrift på wikipedia Men tviler på at jeg gidder å sette i gang med det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 HENRIKSEN! Ja? 2 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvilken film skal jeg se? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du, pus? Du er sikker på at du ikke forandret på noe av teksten nå? Jeg sverger på Datasmurfs liv. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvilken film skal jeg se? Sleepers. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Metylenblått i noe drikke du regner med de kommer til å bøffe. Da vil synderen pisse blått dagen etterpå. Så du får stå ved dassen og høre etter hvem som plutselig får panikk. Hadde vært najs. Men det er fiskeburgere jævelen ser ut til å bite best på. Så jeg trenger noe tabletter eller noe pyro greier som tar fyr i pannen når h*n steker d. Hva med å notchalant legge fra deg et skriv der du forklarer at du har bemerket deg at noen har drevet å stjålet fiskeburgerne dine i det siste og at du derfor valgte å ejakulere i dem. Så ser du om det skjer igjen i fremtiden. Endret 19. september 2010 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg sverger på Datasmurfs liv. Slem du er 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 HENRIKSEN! Fuck Brann! GO TRØNDERFURY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg