Catkin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fått skrevet noe på den novella jeg sa du skulle fortsette på? Ja, litt faktisk. Men jeg har planlagt to alternative slutter tilfelle jeg ombestemmer meg underveis. Er så mye jeg kunne tenkt meg å hatt med, men klarer ikke bestemme meg for hva. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Gøy. Blir morsomt å se hvordan den blir til slutt. Runar: Hvorfor profilsniker du på profilen min? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Runar: Hvorfor profilsniker du på profilen min? Jeg trykket feil! Jeg lover! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg trykket feil! Jeg lover!Pfft. Vet ikke helt om jeg tror deg. Jeg tror heller du er forelsket i meg etter alle bildene som folk fant i går. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Han prøvde å trykke på "Utesperr". I knows, jeg ser inn vinduet hans.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg trykket feil! Jeg lover!Pfft. Vet ikke helt om jeg tror deg. Jeg tror heller du er forelsket i meg etter alle bildene som folk fant i går. Folk? Mener å huske det var jeg som fant de fleste.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Folk? Mener å huske det var jeg som fant de fleste..Greit. Du er ikke "folk". Stemmer det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 "Småpakk" er vel han kalles. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 God kveld søte små Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 God kveld søte små God kveld. Visste dere at Magna Carta er de første dokumentene man har funnet som begrenser kongens frihet? Helt sant. De ble funnet i 1215. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg trykket feil! Jeg lover!Pfft. Vet ikke helt om jeg tror deg. Jeg tror heller du er forelsket i meg etter alle bildene som folk fant i går. Jeg er avslørt. Hva skjer nå? Når kan jeg flytte inn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg er avslørt. Hva skjer nå? Når kan jeg flytte inn? Hvis du betaler husleie og tar alt av husarbeid og lager middag hver dag til meg og dama så kan du flytte inn i morra. Men du må sove i en kurv på vaskerommet da. Regner med det går greit? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Safte suse satans ****. Noen har stjålet fiskeburgerne mine mine for siste gang!!1 Man stjeler nemlig ikke fra earthworm-jim ustraffet. Så jeg tenker avførings tabletter, noen som har noen andre innspill til hva jeg kan forgifte maten min med for så å finne synderen? Endret 19. september 2010 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 VVVVVV er genialt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Metylenblått i noe drikke du regner med de kommer til å bøffe. Da vil synderen pisse blått dagen etterpå. Så du får stå ved dassen og høre etter hvem som plutselig får panikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 ''Æ kom ikkje hit for å ryk ut fordi æ ikkje kan å klatre i tau'' Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvor får man kjøpt metylenblått? Jeg lette etter det til et par "eksperimenter" for noen år siden, uten å finne det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvor får man kjøpt metylenblått? Jeg lette etter det til et par "eksperimenter" for noen år siden, uten å finne det. Tror jeg så det på ebay. Er en norsk side også, men den sender bare til skoler og lab-er og sånn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 haha ja hun holdt en fin tale på slutten Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Metylenblått i noe drikke du regner med de kommer til å bøffe. Da vil synderen pisse blått dagen etterpå. Så du får stå ved dassen og høre etter hvem som plutselig får panikk. Hadde vært najs. Men det er fiskeburgere jævelen ser ut til å bite best på. Så jeg trenger noe tabletter eller noe pyro greier som tar fyr i pannen når h*n steker d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg