Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Så fort vi får både bilder av søstra de og de bildene lars skulle gi bort, men anfall selvfølgelig var gledesdreper. Vi kan bytte. Send meg bilder, fullt navn, personnummer og sist kjente adresse, så skal du få et stykk bilde i retur. Okey, du først. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ta deg et bitt av Jesus http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10027122 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 En av VG sine annonsører driver med malware, og firefox advarte meg om det. Jeg husker plutselig hvorfor jeg ikke leser VG på nett lengre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg leser hovedsaklig ikke VG. Klassekampen, lokale aviser og Dagbladet (de har de beste tegneseriene) for min del. ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 VG går ann på nettet, men papirgreia er håpløs. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Da lager man seg toast og tar et gjensyn med The Deer Hunter. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 ↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B A Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Skal prøve meg på HALOspillet jeg kjøpte i går. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har dere merket at, yngre gutter fantaserer om eldre damer, og de fleste menn oppi årene fantaserer om yngre damer, det virker som om formelen for mannlige fantasier er 100-Y = 0+X hvor X=Y. X er alderen på menn Y er alderen på kvinner. [Y < 100 > X] 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jommen hadde jeg ikke en øl til overs og^^ En Seidel da.. Alkoholfri Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Alkoholfritt øl? dont get it. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har dere merket at, yngre gutter fantaserer om eldre damer, og de fleste menn oppi årene fantaserer om yngre damer, det virker som om formelen for mannlige fantasier er 100-Y = 0+X hvor X=Y. X er alderen på menn Y er alderen på kvinner. [Y < 100 > X] Jepp. Har merka meg det og tenkt på det selv, bare aldri gått så langt som å finne en formel for det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Alkoholfritt øl? dont get it. Flink jente. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Alkoholfritt øl? dont get it. Smaker godt og jeg blir ikke hivd ut av skolen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du får drikke altervin og tilby deg for prestene da vettu Aleks. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg er enig med Aleks! Skal man kjøre en dag, kan det være godt med en øl selv om den er alkoholfri! Det beste alkoholfrie ølet jeg har smakt, må være Carlsberg sitt! Det slår selvsagt ikke ordentlig øl, men det er en god substitutt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du får drikke altervin og tilby deg for prestene da vettu Aleks. Tenker heller jeg må komme meg til Petter snart. Jeg er enig med Aleks! Skal man kjøre en dag, kan det være godt med en øl selv om den er alkoholfri! Det beste alkoholfrie ølet jeg har smakt, må være Carlsberg sitt! Det slår selvsagt ikke ordentlig øl, men det er en god substitutt Helt enig. Billig er det og. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du får drikke altervin og tilby deg for prestene da vettu Aleks. Tenker heller jeg må komme meg til Petter snart. DU gjør vel det du ja, men jeg sier GO FOR IT! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Var med i en tråd om hvordan man hadde oppført seg med alkohol før, men den er det så lenge siden det har vært aktivitet i nå at det garantert ville være bomping å gjenopplive den. Kunne jo laget en ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg