WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nei. Jeg gir ikke slipp på de. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 det var noen ønsker om noen bilder! Ønsker, ikke krav. Jeg kan ikke straffes for å ikke følge et ønske. Greit vi krever og se bilde av din søster og puppene til samboeren til l4r5 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Nei. Jeg gir ikke slipp på de. Da er jeg redd vi har et problem. Et problem som kan løses på kun én måte: Pistolduell ved daggry! Endret 19. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg må innrømme at jeg har vært lat. Når jeg gikk inn for å finne henne tok det meg ikke mer enn 30 sekunder. EDIT: Og da mener jeg ikke at jeg tok snarveien og sjekket søsknene dine på facebook, det fant jeg ikke før etterpå. Endret 19. september 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Greit vi krever og se bilde av din søster og puppene til samboeren til l4r5 Oh no you don't. Jeg må innrømme at jeg har vært lat. Når jeg gikk inn for å finne henne tok det meg ikke mer enn 30 sekunder. Du jukset. Det er uansett gradert informasjon, så best for deg at du ikke deler den med yavel (eller noen andre). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 She cute! Men ja, gradert. Min keft er lukket og forseglet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 dere må ha egen søke funksjon eller så ligger det på moderator delen, og siden dere er slemme og ikke inkluderer meg så legger e meg! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Teknisk sett er det bare Runar som er moderator her. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Teknisk sett er det bare Runar som er moderator her. men tipper dere veiledere har tilgang på samme forum del btw: fant du bilder av søstra og ? Endret 19. september 2010 av yavel Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fy faen. Var en kar som lå utfor her enten død eller lå å sov. Han hadde spy over hele seg å mest sannsynlig pissa seg ut. At det er mulig at en voksen person gidder å drikke seg så fra sans og samling. Skal jeg kanskje ringe snuten? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 btw: fant du bilder av søstra og ? Ja. Du får ikke. She fine! She mine..! Skal jeg kanskje ringe snuten? Gjør det, du. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 jeg tror ikke noe på det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Skal jeg kanskje ringe snuten? Nå er ikke jeg noen ekspert på slike situasjoner, men jeg tror det er det lureste å gjøre. Du prøver først å få kontakt, selvsagt. Hvis han ikke reagerer, ringer du 113. Redigert: Innlegget inneholder både sarkasme og et seriøst forslag/ordre. Du får selv finne ut hva som er hva. Endret 19. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Der var snuten på plass å fikk med seg fyren. Jeg går ikke bort til folk som ligger ute. Bor i Oslo tross alt, man vet aldri hva man kommer borti. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vel, du ringte ihvertfall politiet (right?). Mange hadde nok ikke engang vurdert å gjøre det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) omg, hadde flaks når jeg var ute å kjørte i sta. Meg og en gjeng kjørte henover en vei i tja, 100+ i 80 sonen, plutselig kommer det en bil i en ganske akslererende fart bak oss, jeg tenker "tja, får vel slakk av, sånn i tilfelle det er politiet eller noe sånn", og den legger seg helt bak oss, jeg ser at det faktisk er politiet, OMG tenkte jeg, noen sekunder lenger foran la den seg over i forbikjøringsfeltet å kjørte videre Den hadde også noen lyskastere på taket som lystebakover og flashet av en eller anna grunn. Endret 19. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg lå i 160 på E18 mot Oslo en sen kveld. Så en politibil som sto (rettelse: en hvit bil som sto stille) på påkjøringsrampa ved Holmestrand og bremset som en gud - tenkte cluet er å ikke holde bremsene inne forbi han. Funka knall, selv om jeg hadde 120 forbi han. Hadde det vært lasermåling hadde jeg vært screwed Endret 19. september 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Greit betalt jobb ja. Vurderer å gjøre det samme som han her karn å tjene 2200kr timen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs. Noen som er på rotmo-trip? Pleier å høre på det når jeg drikker. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Skjærte akkurat munnvika på en sånn plastikk gaffel med kniv på siden. Lurer på hvem som oppfant noe så idiotisk?? Han skulle faen hvert piska med en flisat vaier Pappen til Roald Dahl mistet den ene armen så han gikk alltid rundt med en gaffel han hadde slipt så skarpt på siden at den kunne brukes som en kniv. Var et veldig praktisk redskap i hans hverdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg