Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit vi krever og se bilde av din søster og puppene til samboeren til l4r5

Oh no you don't.

Jeg må innrømme at jeg har vært lat. Når jeg gikk inn for å finne henne tok det meg ikke mer enn 30 sekunder.

Du jukset. Det er uansett gradert informasjon, så best for deg at du ikke deler den med yavel (eller noen andre).

Lenke til kommentar

Skal jeg kanskje ringe snuten?

Nå er ikke jeg noen ekspert på slike situasjoner, men jeg tror det er det lureste å gjøre.

Du prøver først å få kontakt, selvsagt. Hvis han ikke reagerer, ringer du 113.

Redigert: Innlegget inneholder både sarkasme og et seriøst forslag/ordre. Du får selv finne ut hva som er hva.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

omg, hadde flaks når jeg var ute å kjørte i sta.

Meg og en gjeng kjørte henover en vei i tja, 100+ i 80 sonen, plutselig kommer det en bil i en ganske akslererende fart bak oss, jeg tenker "tja, får vel slakk av, sånn i tilfelle det er politiet eller noe sånn", og den legger seg helt bak oss, jeg ser at det faktisk er politiet, OMG tenkte jeg, noen sekunder lenger foran la den seg over i forbikjøringsfeltet å kjørte videre :p

Den hadde også noen lyskastere på taket som lystebakover og flashet av en eller anna grunn.

581.jpg

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Jeg lå i 160 på E18 mot Oslo en sen kveld. Så en politibil som sto (rettelse: en hvit bil som sto stille) på påkjøringsrampa ved Holmestrand og bremset som en gud - tenkte cluet er å ikke holde bremsene inne forbi han. Funka knall, selv om jeg hadde 120 forbi han. Hadde det vært lasermåling hadde jeg vært screwed :p

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Skjærte akkurat munnvika på en sånn plastikk gaffel med kniv på siden. Lurer på hvem som oppfant noe så idiotisk?? Han skulle faen hvert piska med en flisat vaier :mad:

Pappen til Roald Dahl mistet den ene armen så han gikk alltid rundt med en gaffel han hadde slipt så skarpt på siden at den kunne brukes som en kniv. Var et veldig praktisk redskap i hans hverdag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...