L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Yes, sir. Reporting for duty, sir. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Yes, sir. Reporting for duty, sir. Woah, L4r5 som innlogget! Hva skjedde med anonymitet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Yes, sir. Reporting for duty, sir. Gi meg 30 push-ups med yavel på ryggen! Når (hvis) du er ferdig, kan du sørge for at tv-reklame blir forbudt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Yes, sir. Reporting for duty, sir. Gi meg 30 push-ups med yavel på ryggen! Når (hvis) du er ferdig, kan du sørge for at tv-reklame blir forbudt. en flink soldat hadde ikke merket forskjellen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Yes, sir. Reporting for duty, sir. Gi meg 30 push-ups med yavel på ryggen! Når (hvis) du er ferdig, kan du sørge for at tv-reklame blir forbudt. I'm on it! Haha, fuck authority Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Skjærte akkurat munnvika på en sånn plastikk gaffel med kniv på siden. Lurer på hvem som oppfant noe så idiotisk?? Han skulle faen hvert piska med en flisat vaier Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, er nok de som lagde plastikkkniven sin skyld.. Har begynt å snakke mye med en fin jente (Både kropp òg personlighet), som også spør meg om hva jeg syns (Om utseendet hennes og slikt, litt sånne ting jeg vet hun ikke prater med folk om) - Enten så blir det noe, eller så blir det friendzone, men thats okay Har snakka med hu i 3 timer nå, og vi har forsatt masse å prate om Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har begynt å snakke mye med en fin jente (Både kropp òg personlighet) [...] pics! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Så fort vi får både bilder av søstra de og de bildene lars skulle gi bort, men anfall selvfølgelig var gledesdreper. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Så fort vi får både bilder av søstra de og de bildene lars skulle gi bort, men anfall selvfølgelig var gledesdreper. ENIG! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Så fort vi får både bilder av søstra de og de bildene lars skulle gi bort, men anfall selvfølgelig var gledesdreper. Vi kan bytte. Send meg bilder, fullt navn, personnummer og sist kjente adresse, så skal du få et stykk bilde i retur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Endelig hjemme etter en småfuktig natt. Skjer i kafeen? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Endelig hjemme etter en småfuktig natt. Skjer i kafeen? Runar har sviktet oss, og er ikke lengre blant oss dødelige! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Runar har sviktet oss, og er ikke lengre blant oss dødelige! Ergo: Ikke mye har skjedd siden sist? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Runar har sviktet oss, og er ikke lengre blant oss dødelige! Ergo: Ikke mye har skjedd siden sist? ikke egentlig, annet at jeg ble veldig spent på åssen søstra ser ut Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Endelig hjemme etter en småfuktig natt. Skjer i kafeen? Runar har sviktet oss, og er ikke lengre blant oss dødelige! Hva har jeg (ikke) gjort? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Endelig hjemme etter en småfuktig natt. Skjer i kafeen? Runar har sviktet oss, og er ikke lengre blant oss dødelige! Hva har jeg (ikke) gjort? det var noen ønsker om noen bilder! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 det var noen ønsker om noen bilder! Ønsker, ikke krav. Jeg kan ikke straffes for å ikke følge et ønske. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 det var noen ønsker om noen bilder! Ønsker, ikke krav. Jeg kan ikke straffes for å ikke følge et ønske. Sikker? Skal vi vedde? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hva vedder vi om? Bilen(e) din(e)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg