Mchansern Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs. Spis litt flein før oppkjøringa. Har hørt det hjelper på nervøsiteten. 1) Drikk snaps 2) Ta LSD 3) ??? 4) Bestå oppkjøring. Denne metoden er 100% sikker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs. Lykke til, det går nok bra Husker når jeg kjørte opp, sensoren sa at jeg hadde en trygg og sikker kjøremåte eller noe i den duren. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs. Det går så bra så. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er bare et liv, det er ikke hele verden liksom... så ta det rolig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs. Noen som er på rotmo-trip? 1) Drikk snaps 2) Ta LSD 3) ??? 4) Bestå oppkjøring. Denne metoden er 100% sikker. Virkelig? Gypsy: Takk. Vet hva jeg må gjøre for å bestå, men jeg blir så alt for lett stresset. Da går det galt. Glemmer vikeplikt-fra-høyre-regel, glemmer å se på skilt, fart osv. Klarer jeg bare å stresse ned, så vet jeg at jeg står. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hvis du glemmer vikeplikt-fra-høyre.. da vil jeg nesten si at du ikke har noe å gjøre i trafikken. Jeg vil ihvertfall ikke møte deg, så hold deg langt unna Sørlandet! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har ingen planer om å dra til Sørlandet med det første, så det blir nok ikke et problem. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 LAN Synd alle spiller HON.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Coa: Samme jeg sliter med. Lese skilt og vikeplikt. Alle har det problemet, tar tid å arbeide inn - det er ikke unikt for deg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Phew! Neida, det kommer til å gå greit. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Og ha printet inn vikepliktregelen burde sitte på plass før man får lappen.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Denne var herlig å plage folk med på storskjerm under LAN. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Og ha printet inn vikepliktregelen burde sitte på plass før man får lappen.. Vike fra høyre er enkelt, men det å lese samtlige skilt er værre. Hender man misser den gule firkanten, og når man er ny på veien stopper man for det meste fra høyre Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Vike fra høyre er enkelt, men det å lese samtlige skilt er værre. Hender man misser den gule firkanten, og når man er ny på veien stopper man for det meste fra høyre Ser den. Ser det for meg og :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Og ha printet inn vikepliktregelen burde sitte på plass før man får lappen.. Vike fra høyre er enkelt, men det å lese samtlige skilt er værre. Hender man misser den gule firkanten, og når man er ny på veien stopper man for det meste fra høyre Har hvert utfor sånne folk som ligger etter E6 å plutselig stopper opp fordi en bil skal ut. Da er det en fin mulighet å bare kjøre forbi tullingen hvertfall. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Coa: Samme jeg sliter med. Lese skilt og vikeplikt. Alle har det problemet, tar tid å arbeide inn - det er ikke unikt for deg. Nettopp. Man får informasjon fra alle kanter, i tilegg så må man være obs på absolutt alt rundt bilen. Har man noen som snakker ved siden av deg eller radioen på, blir det bare verre. Det er naturlig å misse et par skilt av og til, men fryktelig kjedelig om det skjer på oppkjøringen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nettop hjemme fra konsert Traff en av våre høyere makter også! ( Ilpostino eller hvordan det skrives ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 jeg går og legger meg .... har ingenting å gjøre i kveld ... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Okay, hvem drepte kaféen? Den eller de ansvarlige møter på mitt kontor omgående. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 tror det var det faktumet at en person bestemte seg for og legge seg tidlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg