Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs.

Lykke til, det går nok bra :thumbup: Husker når jeg kjørte opp, sensoren sa at jeg hadde en trygg og sikker kjøremåte eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs.

:D

Noen som er på rotmo-trip?

1) Drikk snaps

2) Ta LSD

3) ???

4) Bestå oppkjøring.

Denne metoden er 100% sikker.

Virkelig?

Gypsy: Takk. Vet hva jeg må gjøre for å bestå, men jeg blir så alt for lett stresset. Da går det galt. Glemmer vikeplikt-fra-høyre-regel, glemmer å se på skilt, fart osv. Klarer jeg bare å stresse ned, så vet jeg at jeg står.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vike fra høyre er enkelt, men det å lese samtlige skilt er værre. Hender man misser den gule firkanten, og når man er ny på veien stopper man for det meste fra høyre :p

Ser den. Ser det for meg og :!:

Lenke til kommentar

Og ha printet inn vikepliktregelen burde sitte på plass før man får lappen..

Vike fra høyre er enkelt, men det å lese samtlige skilt er værre. Hender man misser den gule firkanten, og når man er ny på veien stopper man for det meste fra høyre :p

Har hvert utfor sånne folk som ligger etter E6 å plutselig stopper opp fordi en bil skal ut. Da er det en fin mulighet å bare kjøre forbi tullingen hvertfall.

Lenke til kommentar

Coa: Samme jeg sliter med. Lese skilt og vikeplikt. Alle har det problemet, tar tid å arbeide inn - det er ikke unikt for deg.

Nettopp. Man får informasjon fra alle kanter, i tilegg så må man være obs på absolutt alt rundt bilen. Har man noen som snakker ved siden av deg eller radioen på, blir det bare verre. Det er naturlig å misse et par skilt av og til, men fryktelig kjedelig om det skjer på oppkjøringen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...