Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Bilder av Lars? jeg fann! OBS bilde av lars i en tight dongribukse. Det der er så feil at jeg ikke finner ord. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ja. Nå ble mitt navn avslørt Jeg bare tenkte ikke på deg som noen "Hege". Kanskje jeg bare har dårlige erfaringer med andre som har hetet Hege. De har vært pripne ogjævlige. Du må være unntaket. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Trodde faktisk det var han som struttet veldig med ræva eller noe men så bare veldig raskt på det da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Måtte se et par ganger på det bildet ja Syntes det var litt hofter inni bildet som mannfolk ikke burde ha :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 En av lærerene min eheter Hege, den beste læreren jeg har hatt noen gang hvertfall :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fin rumpe, da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg bare tenkte ikke på deg som noen "Hege". Kanskje jeg bare har dårlige erfaringer med andre som har hetet Hege. De har vært pripne ogjævlige. Du må være unntaket. Det tar jeg som et komplimang, at jeg ikke er prippen og jævlig. hehe :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har stoppet. Jeg har tenkt å sove inatt skjønner du Så hvis du var i tvil om jeg er normal eller ikke så regner jeg med jeg har fjernet en hver tvil nå? Ja. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=nft9Y51IOfc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Bilder av Lars? jeg fann! OBS bilde av lars i en tight dongribukse. http://www.youtube.com/watch?v=VLnWf1sQkjY&ob=av3e Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Og mannen var ute etter øl... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Og mannen var ute etter øl... Har du gått tom allerede? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nope, masse igjen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs. Spis litt flein før oppkjøringa. Har hørt det hjelper på nervøsiteten. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hva het den sangen som ble lagt ut her i går, den med ungen med bart? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 For meg er det rundt ett og et halv år til, og jeg er ikke nervøs, så jeg skjønner ikke hva du syter om. ?! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Og mannen var ute etter øl... http://www.youtube.com/watch?v=QDzDEvo2KgI Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs. Spis litt flein før oppkjøringa. Har hørt det hjelper på nervøsiteten. Å nei, du. Finnes en hel del som hjelper mot nervøsitet, fleinsopp er ikke en av dem. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 33 timer og 18 minutter til oppkjøring. Jeg kjenner allerede at jeg er nervøs. Æ villa ler mæ å kjør bil, ja, det va itj tvil Æ hadd bildilla Æ låg klistra te eit ratt, las teori te langt på natt Og æ drømt at æ fôr og trilla Og så kom den store dagen, og æ ha så vondt i magen Men æ toppa ti mæ'n tretten-fjorten pilla Og du verden, det gikk fort, ja, plutselig va det gjort Og æ sto der med eit førarkort (Ref.) Tiddl-tiddl-tittn-stil og tiddl-tittn-tvil Og tiddl-tittn-bildilla og bil Og tiddl-tiddl-tittn-gjort og tiddl-tiddl-tittn-fort Og tiddl-tittn-tiddl-tittn-førarkort Og da'n ettpå det, så bars det avsted På vei'n med eit lass med ved Æ kjaul som eit svin og osa bensin Og bilen slingra opp og ned Æ kræsja med ei bjørk og vart henganes te tørk I ei klessnor like ved Jakka hu va bort, og buksa full tå lort Og i under buksa låg det eit førarkort (Ref.) Henn gongen gikk det bra, men så va det ein da' Æ trur det va i slutten på april Æ drakk ei flaske vin, og formen va så fin Og æ kjaul med eit sekkert smil Plutselig kjem ein sving, æ skjønt ingenting Æ kræsja med ein politibil Du verden, det gikk fort, ja, plutselig va det gjort Men æ tøkt det va rart, for æ ha da førarkort! (Ref.) Polisen han va ful, for æ ha kræsja tå'n hjul Og han spurt mæ ka æ holdt på med Æ prøvd å vårrå diplomat og ga'n femti krona akkurat Men han va ikke interessert i det Han va rett og slett forbanna, og han tok mæ så i handa Og han drog mæ inn i'n Chevrolet Han sa: "Det går for fort!" og dermed va det gjort Æ vart utan førarkort (Ref.) Det bars i arresten, æ prøvd å apeller te presten Og etti ått-og-tyve dåggå vart æ fri Nu kjøre æ omkring, og læss som ingenting Med pokerfjes og smile blid Du veit, det e mangt å sjå på vei'n, det mang som kjøre ålein Og det e mang som kjøre sand og stein Det e nån som kjøre lort, og det e nån som kjøre fort Og det e nån som kjøre utan førarkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg