Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi snakker om damer foresten, går på voksenutdanning på videregående i Sverige. (finnes det i Norge?).

Uansett studerer realfag og faen angrer ikke et sekund. Hva tror dere gjennomsnittsalderen på kvinnene som går dette er? Rundt 30-40, skikkelig milfs og alenemødre :D

Og itilegg! Voksenutdanninga ligger under samme sektor som utdanninga for innvandrere. Så det er også masse eksotiske asiatiske, afrikanske og latinske damer :D

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Tiden går og da kan puppene bli dårligere :/

De har faktisk blitt bedre. En bivirkning av p-plaster, samt piercing.

Ja. Igjen Lars. Igjen.

Sorry, mac. Madammen protesterer. Men du får se om du finner det bildet som allerede ligger på forumet.

Yes, you do.

Who's gonna make me?
Lenke til kommentar

Når vi snakker om damer foresten, går på voksenutdanning på videregående i Sverige. (finnes det i Norge).

Uansett studerer realfag og faen angrer ikke et sekund. Hva tror dere gjennomsnittsalderen på kvinnene som går dette er? Rundt 30-40, skikkelig milfs og alenemødre :D

Og itilegg! Voksenutdanninga ligger under samme sektor som utdanninga for innvandrere. Så det er også masse eksotiske asiatiske, afrikanske og latinske damer :D

har voksen opplæring i Norge og ja, men de fleste tar det som privatist

Lenke til kommentar

Ja. Igjen Lars. Igjen.

Sorry, mac. Madammen protesterer. Men du får se om du finner det bildet som allerede ligger på forumet.

Jeg fant puppestr hennes, at du er en puppegutt, din blyanttest, og det som kanskje er mest interresangt: Ueland-sangen!

Jeg gikk en tur med Ueland, med Ueland, med Ueland

Så møtte vi en spammemann, det liker ikke Ueland

Derfor blir det ip-ban, ip-ban, ip-ban

Derfor blir det ip-ban

For det kan jaggu Ueland

Her

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fant puppestr hennes, at du er en puppegutt, din blyanttest,

Fant du faktisk puppestørrelsen hennes? Wow. Trodde ikke den lå ute. Si hva det stod da så skal jeg si om det stemmer.

Når det gjelder om jeg er puppegutt så er det litt alt ettersom humør. Jeg er fryktlig glad i rumper også.

og det som kanskje er mest interresangt: Ueland-sangen!

Jeg gikk en tur med Ueland, med Ueland, med Ueland

Så møtte vi en spammemann, det liker ikke Ueland

Derfor blir det ip-ban, ip-ban, ip-ban

Derfor blir det ip-ban

For det kan jaggu Ueland

Her

Denne burde faktisk være required reading for forumbrukere.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...