Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg trøtt er. Punktum.

hvorfor skal jeg bry meg om du er trøtt? :dontgetit:

Du vet jeg har kjørt en IP-sjekk og funnet den andre brukeren din? Du er vel også klar over at å ha flere brukerkontoer er i strid med retningslinjene?

Men, ettersom det faktisk var litt morsomt skal jeg la det gå, og kun deaktivere Punktum-kontoen. :)

Runar! Bringer of justice and funnies!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet jeg har kjørt en IP-sjekk og funnet den andre brukeren din? Du er vel også klar over at å ha flere brukerkontoer er i strid med retningslinjene?

Men, ettersom det faktisk var litt morsomt skal jeg la det gå, og kun deaktivere Punktum-kontoen. :)

Akkurat, hva skulle du trenge en reservepappa for når du klarer å være tøff alene... ;):p

Lenke til kommentar

sourcream and onion chips

:love: :love: :love:

dog veldig dårlig sjekketriks :p

husker i begynnelsen av 2klasse vgs, så skulle vi på kino med klassen, jeg hadde handla souercream and onion chip + garlic dipp, satt meg helt fremme for og ikke plage de andre med lukta, tror du faen ikke den klassen med alle de digge 1kl, jentene kom inn og satt seg rundt meg :p

Lenke til kommentar

Om 101 innlegg har jeg 20 000 poster i sosialt.

http://media.tumblr.com/tumblr_l5tr1dxoLG1qc19xx.png
Nja... Aleine er jeg sjelden. Annet enn når dama er på jobb. Tenker jeg heller skylder på en blanding av agorafobi, sosial angst, panikklidelse og det faktum at jeg fortsatt liker å være sosial. Da er internett en fin oppfinnelse. Etanol også for den saks skyld. For ikke å glemme oxazepam.

Sjekk ting før du sier sånn, L4r5 har dame! Og hun er ekte, MED PUPPER!

Ikke bare det. De er gode og faste også. :yes:

Ikke noen slaskete hengiser her, nei. Vi snakker Grade A+ gourmet-pupp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...