K.. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Daniel: Er noe differensiallikningsrør jeg hadde liggende. Øverste linje er.. halve diff-likningen mens y1 står for.. umh.. en av de to løsningene til den tilhørende homogene diff-likningen. .. yeis! So.. THAT! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Au. Demille! Long time no see, bits! Hva skjer? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Yey! Kjøpte meg leilighet i dag. Er egentlig allerede klar for å endelig kunne få en egen bolig, men den blir ikke ferdigbygget før et godt stykke uti 2009 Jaja, jeg har i hvert fall fått spart opp en del penger innen det. Grei pris, midt i Sandnes sentrum, 2 soverom, den er i 2. etasje ut mot hovedgata. men soverommet er langt inne i bygget, så tror ikke støy skal være et stort problem. Så alt er så godt som perfekt! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Daniel: Er noe differensiallikningsrør jeg hadde liggende. Øverste linje er.. halve diff-likningen mens y1 står for.. umh.. en av de to løsningene til den tilhørende homogene diff-likningen. .. yeis! So.. THAT! Det sier meg ingenting. I want smarts! ): Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det sier meg ingenting. I want smarts! ):NTNU has lots of it! Come! We want to share it with every1 =D Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Au. awww wat up I is hurt. Demille! Long time no see, bits! Hva skjer? Skjer lite. Kjeder meg en smule, og det er fredag, oog første dagen i ferien (på en måte) Derfor --> Spamming i denne tråden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Yey! Kjøpte meg leilighet i dag. Er egentlig allerede klar for å endelig kunne få en egen bolig, men den blir ikke ferdigbygget før et godt stykke uti 2009 Jaja, jeg har i hvert fall fått spart opp en del penger innen det. Grei pris, midt i Sandnes sentrum, 2 soverom, den er i 2. etasje ut mot hovedgata. men soverommet er langt inne i bygget, så tror ikke støy skal være et stort problem. Så alt er så godt som perfekt! Hvor stor fellesgjeldandel vs innskudd? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det sier meg ingenting. I want smarts! ):NTNU has lots of it! Come! We want to share it with every1 =D Pfft. NTNU du liksom. Lycée Louis Le Grand + École Normale Superieure ftw! Må bare bli ferdig med videregående først, tihi. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Heeey, NTNU has lots of smart. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 NTNU has lots of it! Come! We want to share it with every1 =D Det er faktisk planen, det. Jeg må bare bestemme meg for hvilken linje og sånt. Det blir vel avgjort rundt omkring den 14. april, kjenner jeg meg selv rett. I is hurt. Well, duh. Details! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=571341 Noen som husker denne? Heeey, NTNU has lots of smart. Pfft. Kommer an på hva du sammenligner med. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 mmm alt er relativt! Nei. Dust, jeg er smartere enn deg dommmen! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=571341 I tilfelle dere ikke fikk den med seg. Han der er über-smart Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Well, duh. Details! 10hihi, k9z Såeh, hva skjer ellers? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nei. Dust, jeg er smartere enn deg dommmen! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Well, duh. Details! 10hihi, k9z Hvis kneskalle skal jeg knuse? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du skammet på NTNU. Skamme deg Skammet skammet med skammen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Dette er så definitivt ikke dagen for kjærlighet Demille, I feel ur pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg