Mr. A Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Enkelte kvinnfolk hadde fortjent surprise butt sex med en piasava kost. En jeg har skrevet litt på Msn med kom til å bli veldig skuffet visst jeg tok en tur på byen i dag. Aldri møtt kvinnfolket. Fikk melding litt senere, I HATE U!!! Blokkerte å sletta ho først som sist Går det ann?? Ja det går an. Du finner plenty av dem i kvinneguiden... Endret 18. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Taco er digg! http://no.wikipedia.org/wiki/Taco Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Enkelte kvinnfolk hadde fortjent surprise butt sex med en piasava kost. En jeg har skrevet litt på Msn med kom til å bli veldig skuffet visst jeg tok en tur på byen i dag. Aldri møtt kvinnfolket. Fikk melding litt senere, I HATE U!!! Blokkerte å sletta ho først som sist Går det ann?? Høres ut som en klar kandidat for å blokkes, slettes og glemmes. Dramaqueens må man ikke oppmuntre. Da blir man aldri kvitt whiningen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Når man legger seg 0600 våkner man ofte rundt disse tider. Ditt murmeldyr! Internett er skummelt. Når man først begynner, blir man sittende. Ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Enkelte kvinnfolk hadde fortjent surprise butt sex med en piasava kost. En jeg har skrevet litt på Msn med kom til å bli veldig skuffet visst jeg tok en tur på byen i dag. Aldri møtt kvinnfolket. Fikk melding litt senere, I HATE U!!! Blokkerte å sletta ho først som sist Går det ann?? Der har du en grunn til at jeg er på dette forumet å ikke kvinneguiden 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Der har du en grunn til at jeg er på dette forumet å ikke kvinneguiden Flink pike.*klappe på hodet* Endret 18. september 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 nei nei, altså du kan få alt sammen, så lenge jeg får se på du spiser det Whatever turns you on .. Samme tenkte jeg Ikke min. Jeg benekter spising av taco i min husstand. Jeg fatter ikke hvorfor det er så forbanna populært. >< Fordi det er skamdigg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Der har du en grunn til at jeg er på dette forumet å ikke kvinneguiden Ditt lille nurk... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Der har du en grunn til at jeg er på dette forumet å ikke kvinneguiden Ditt lille nurk... Haha, så søt jeg følte meg nå Endret 18. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Drama queens har jeg hatt nok av. Skal finne meg en voksen dame på over 30 når jeg går inn for å få et forhold igjen De har som regel kommet over fjortiss stadiet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Drama queens har jeg hatt nok av. Skal finne meg en voksen dame på godt over 70 når jeg går inn for å få et forhold igjen De har som regel kommet over fjortiss stadiet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Terror-smileyn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Terror-smileyn RUN FOR YOUR LIVES! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Drama queens har jeg hatt nok av. Skal finne meg en voksen dame på godt over 70 når jeg går inn for å få et forhold igjen De har som regel kommet over fjortiss stadiet. Visst ho har masse penger på konto er det bare å peise på Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noen som gidder å bære meg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ingen unnskyldning. Pft. Mitt ord er lov. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 animasjon til mandag snart i boks. sap her? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noen som gidder å bære meg? Jeg er sikker på at Nstin har plass baki caravellen om du er ute etter suprise buttsex? 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har plass forran på kassemopeden! :!: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 off nå kommer ikke jeg til og klarer noe, alt for mye taco til frokost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg