Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Greia med å drikke med åpent svelg er at det 0.4 glasset ble tomt på sånn ca 2 sekunder:P

Så nå skal jeg begynne med øl og bli enda mer populær på bygda.

Siden du har nevnt østlandet i tråden tipper jeg sikkert at du kjører pedo-vanen din rundt Skedsmo-Gardermoen-Nannestad området? Det er jo bygda atleast. Og passe harry steder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aaah! Kos! Bor alle der?

Jepp. -_-

Hurra Torpedo-konsert ikveld. :D

Fucky lucker!

Datasmurf: Det hørtes egentlig ikke så aller verst ut! Du ser vel fram til det?

Mja. Jeg ser frem til å se igjen familien, og det kan bli interessant å feire jul på amerikansk vis, men jeg må sove på soverommet til mamma og pappa, siden de bor i en studentleilighet og så vidt har stue (så vidt jeg fikk med meg), og det er umulig å finne seg et sted å røyke der, for det er ikke lov å røyke inne, og det er få steder å røyke ute også.

Samt at farmor gjør meg arveløs hvis hun merker at det lukter røyk av meg, og hun skal selvfølgelig også være med. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg lurer på, går det ann å se tv 2 gratis på nettet en plass?

Har jo TV2 Sumo, men det er ikke gratis. Ellers tviler jeg. Lovlig hvertfall.

Det trenger ikke være lovlig. Husker jeg så lost en gang på pcn og mener det var selve tv sendingen jeg så.. :hmm:

Lenke til kommentar

Paven sier at angrepillen er abort. Da lurer jeg på, er runking mord? Og fremfor alt de som svelger, er de kannibaler? :hmm:

i bibelen så er ronking mord ja, har du ikke hørt historien om han som ikke kom i ei dame, og derfor ble gud så sur at han sørget for den største lidelsen for denne mannen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...