Need44speed Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) har ikke slike muligheter virker det som jeg gir opp: w00t: takk for at du tok tid til å hjelpe meg Endret 17. september 2010 av olehh Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Da var det endelig helg...\o/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 jau helg ja. hele helga blir brukt på å animere, og jeg ska mekke lasagne Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hva skal du i USA, Data? Feire jul og nyttår med familien. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Aaah! Kos! Bor alle der? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Gratulerer med slik en bragd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hurra Torpedo-konsert ikveld. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Datasmurf: Det hørtes egentlig ikke så aller verst ut! Du ser vel fram til det? Shikaru: Lasagne ftw. Det er litt antiklimaks når man må bruke helga til å studere/gjøre oppgaver, med mindre du faktisk opplever det som veldig fascinerende, da. Må nok selv prøve å få gjort noe, men det får vente til i morgen/søndag. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Du kommer til å gjøre en mann veldig lykkelig en dag. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Er det noe øve på ? Det er jo veldig lett. Det blir verre med 1.5 liter nyåpnet kald cola Endret 17. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Hvordan? Lat som det er en penis. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Er det noe øve på ? Det er jo veldig lett. Det blir verre med 1.5 liter nyåpnet kald cola Har prøvd meg på det dagen derpå. Anbefales ikke å prøve, fikk sånn små vondt i hele brystet etterpå. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^ Er det noe øve på ? Det er jo veldig lett. Det blir verre med 1.5 liter nyåpnet kald cola Har prøvd meg på det dagen derpå. Anbefales ikke å prøve, fikk sånn små vondt i hele brystet etterpå. Det svir, veldig. Jippi, får nesten det nettet jeg betaler for Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Greia med å drikke med åpent svelg er at det 0.4 glasset ble tomt på sånn ca 2 sekunder:P Så nå skal jeg begynne med øl og bli enda mer populær på bygda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Good luck. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Greia med å drikke med åpent svelg er at det 0.4 glasset ble tomt på sånn ca 2 sekunder:P Så nå skal jeg begynne med øl og bli enda mer populær på bygda. er meget nysgjerrig på hvor du bor sikkert Notodden elns Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Datasmurf: Det hørtes egentlig ikke så aller verst ut! Du ser vel fram til det? Shikaru: Lasagne ftw. Det er litt antiklimaks når man må bruke helga til å studere/gjøre oppgaver, med mindre du faktisk opplever det som veldig fascinerende, da. Må nok selv prøve å få gjort noe, men det får vente til i morgen/søndag. hehe jau. må også huske å vaske på søndag siden det ser ikke så bra ut her nå Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 my residence must remain a secret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg