Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datasmurf: Det hørtes egentlig ikke så aller verst ut! Du ser vel fram til det?

Shikaru: Lasagne ftw. Det er litt antiklimaks når man må bruke helga til å studere/gjøre oppgaver, med mindre du faktisk opplever det som veldig fascinerende, da. ;) Må nok selv prøve å få gjort noe, men det får vente til i morgen/søndag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^

Du kommer til å gjøre en mann veldig lykkelig en dag.

Lenke til kommentar

endelig lært meg å drikke et 0.4 glass med vann ved å åpne svelge å la det renne rett ned:P bare å begynne å øve med øl da^^

Er det noe øve på ? Det er jo veldig lett. Det blir verre med 1.5 liter nyåpnet kald cola

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Er det noe øve på ? Det er jo veldig lett. Det blir verre med 1.5 liter nyåpnet kald cola

Har prøvd meg på det dagen derpå. Anbefales ikke å prøve, fikk sånn små vondt i hele brystet etterpå.

Lenke til kommentar

Har prøvd meg på det dagen derpå. Anbefales ikke å prøve, fikk sånn små vondt i hele brystet etterpå.

Det svir, veldig.

Jippi, får nesten det nettet jeg betaler for 957185814.png

Lenke til kommentar

Datasmurf: Det hørtes egentlig ikke så aller verst ut! Du ser vel fram til det?

Shikaru: Lasagne ftw. Det er litt antiklimaks når man må bruke helga til å studere/gjøre oppgaver, med mindre du faktisk opplever det som veldig fascinerende, da. ;) Må nok selv prøve å få gjort noe, men det får vente til i morgen/søndag.

hehe jau.

må også huske å vaske på søndag siden det ser ikke så bra ut her nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...