j-- Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du kan ta med den røde runkefilla du låner og komme til oslo, være med å pante flasker, og bli med å gå tur rundt sognsvann eller noe? Men må tidlig i seng i dag, skal opp tidlig tidlig i morra =/ I can has no cash 4 transport. :--( Bummer. L8ter, alig8r! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 O.o masse politibiler utenfor her nå. De skal visst til naboen. Nysjerrig! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 jeg sitter å drikke kaffe! men mens jeg super kaffe. Gi meg en innføring i hvordan jeg skriver/printer ut hele tråden. F.eks. aksjetråden på 337+ sider. Skal være utenkelig å måtte trykke på hver side, og trykke skriv ut 337 ganger. hilsen Stine!!!!!!!!!!!!!! Tips: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 O.o masse politibiler utenfor her nå. De skal visst til naboen. Nysjerrig! pics! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får artistene penger fra Spotify da? det gjør dem, foreløpig ikke så mye, men alt til sin tid. når flere blir premium så tjener de mer det er også sånn at artister i dag, tjener mer penger en tidligere, de tjener det bare ikke på cd salg, men på konsert osv.. Hvordan fordeler de pengene da? Etter antall klikk på artisten/bandet? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får artistene penger fra Spotify da? det gjør dem, foreløpig ikke så mye, men alt til sin tid. når flere blir premium så tjener de mer det er også sånn at artister i dag, tjener mer penger en tidligere, de tjener det bare ikke på cd salg, men på konsert osv.. Hvordan fordeler de pengene da? Etter antall klikk på artisten/bandet? etter hvor mye du hører på de tror jeg, har ikke satt meg helt inn i det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Og da var man våken igjen etter 16 timer søvn. For en gangs skyld føler jeg meg ikke helt jævlig etter å ha sovet så lenge. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg er lei av å rydde på rommet nå Flytta tilbake fra hytta, så da er det stress å brette alle klærne og legge de på plass igjen :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hva er nå stress med det? Går stort sett fort. Selv for meg som har fem klesskap jeg har fylt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg har en liten mani som fører til at alle t-skjorter skal brettes med tellekant (noe som kommer til å ha meget positivt utfall om en uke når jeg skal i militæret). Og da snakker vi at alle t-skjortene mine skal brettes! Ellers er det stort sett bare tiltak Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ah ... Sånn sett. Jeg har en liten mani selv, jeg må sortere de etter farge og i rett fargeskala. Pes med de forskjellige nyansene til de forskjellige fargene. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ja, det kan jeg forstå da! Men jeg kommer til å få godt betalt for manien min når jeg starter opp i militæret, så det er ikke så altfor gæli Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Vel, jeg skal ikke i militæret, det eneste jeg tror jeg vil få ut av dette, er å tiltrekke en fagling eller noe. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hva skal du i USA, Data? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 noen som vet hvordan jeg kan styre spotify med tastaturet samtidig som jeg spiller css? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg begynner å lure på om Runar faktisk er en mod. Kanskje han later som han er en av oss, for å få oss til å fortelle han om alt det ulovlige vi har gjort? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 noen som vet hvordan jeg kan styre spotify med tastaturet samtidig som jeg spiller css? Det kan du hvis du har "media" taster som play, pause, next osv.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 kan jeg bruke home og end? hvordan da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 kan jeg bruke home og end? hvordan da? Tviler, med mindre du har programvare til tastaturet der du kan spesifisere hva tastene skal gjøre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Oh lord... haveth mercy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg