TheKims Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 En jente hadde fått sykkel i julegave og var ute og testet denne da hun møtte på en politmann til hest. Han spurte har du fått sykkel av julenissen du da? Jenta bekreftet dette. Politimannen fulgte opp: Da må du nesten ta med deg denne boten til Nissen og fortelle han at alle sykler skal ha lys foran og bak nå til dags. Jenta så på politimannen og spurte: Har du fått deg hest av Nissen du da? Politimannen humret og nikket. Jenta sa så: Da må du nesten skrive til han og fortelle at hestkuken skal sitte under hesten og ikke oppå Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg spotify premium 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg spotify premium gratulerer, skjønner ikke åssen folk klarer seg uten Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg spotify premium Hører du noe forskjell på lyden ? Har lyst på premium for at kvaliteten på gratis versjonen ikke er helt 100% Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg spotify premium Siden man må kjøpe hver måned gidder ikke jeg kjøpe premium. Skulle hvert sånn at man kjøper premium å har det for a lifetime. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg spotify premium Siden man må kjøpe hver måned gidder ikke jeg kjøpe premium. Skulle hvert sånn at man kjøper premium å har det for a lifetime. Du må ikke kjøpe hver måned, du kan kjøpe for et helt år Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg spotify premium Siden man må kjøpe hver måned gidder ikke jeg kjøpe premium. Skulle hvert sånn at man kjøper premium å har det for a lifetime. Det er jo ikke så morsomt å kjøpe lifetime-abo når det om 3 år kommer til å være helt ute og ny teknologi er availible. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøpte meg spotify premium Hører du noe forskjell på lyden ? Har lyst på premium for at kvaliteten på gratis versjonen ikke er helt 100% Er ikke så stor forskjell, men en viss forskjell er det Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg betaler for Spotify for å kunne høre på i bilen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg har og spotify premium..hører ingen forskjell på lyden .. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Betal for å holde styr på musikken når jeg har alt på to maskiner + en telefon. Også er det så lett å dele sanger og finne ny musikk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) gratulerer, skjønner ikke åssen folk klarer seg uten # clvn@enigma: du -schx /storage/sw/musikk/flac/ 532G /storage/sw/musikk/flac/ Ikke så vanskelig Hører du noe forskjell på lyden ? Har lyst på premium for at kvaliteten på gratis versjonen ikke er helt 100% Teknisk sett er ikke lyden på premium-versjonen "helt 100%" heller, er fortsatt ikke et tapsfritt format. Kjøpte meg spotify premium Siden man må kjøpe hver måned gidder ikke jeg kjøpe premium. Skulle hvert sånn at man kjøper premium å har det for a lifetime. Ville du bladd opp mange mange tusen for det da? Mener du at musikk skal være gratis? Har ikke artistene krav på penger for jobben de gjør? edit: multisitat var visst ikke så lett for meg i dag Endret 17. september 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får artistene penger fra Spotify da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg kjeder meg :---( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Blir ikke så mye penger på artistene om du betaler 500,- for å ha spotify resten av livet ditt Forresten (nok en) interessant post på bloggen til den norske artisten Ugress om itunes vs. spotify: http://ugress.com/post.asp?id=1452 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Får artistene penger fra Spotify da? det gjør dem, foreløpig ikke så mye, men alt til sin tid. når flere blir premium så tjener de mer det er også sånn at artister i dag, tjener mer penger en tidligere, de tjener det bare ikke på cd salg, men på konsert osv.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg kjeder meg :---( Du kan ta med den røde runkefilla du låner og komme til oslo, være med å pante flasker, og bli med å gå tur rundt sognsvann eller noe? Men må tidlig i seng i dag, skal opp tidlig tidlig i morra =/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du kan ta med den røde runkefilla du låner og komme til oslo, være med å pante flasker, og bli med å gå tur rundt sognsvann eller noe? Men må tidlig i seng i dag, skal opp tidlig tidlig i morra =/ I can has no cash 4 transport. :--( Haha, btw Jonas, Ida3 så quoten du har fra meg i signaturen for noen uker siden. Snakk om reaksjon! Price..LESS! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Noen som vet hvordan man fjerner "spotfiy public profile" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg