j-- Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Feilsitert much? Var jeg som skrev det, Therawyn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Velkommen til diskusjon.no Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Da har jeg hatt prøven og er ferdig for dagen.. nå blir jeg sittende å vente på McDonalds fram til bussen går 15:30 Lenke til kommentar
Glufsa2 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Velkommen til diskusjon.no Takk Takk Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 I shall be cleaning my room now... It is badly needed. Hvis jeg ikke skriver noe her resten av dagen, kan dere ringe nødsentralen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Han er like ny som Toralf Stoltenberg er i politikken... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg som skulle slutte å tippe på oddsen. Så vinner jeg to ganger på rad Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Vant du i går også, Hansern? Hvor meget? Og hva spilte du på? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hehe, jeg vinner alltid. Vant ca. en laks og spilte på Et par russiske lag Og Besiktas. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 er det ikke noen kjøp og salg del på foumet? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Endelig har NAV klart å ordne så jeg kommer ut i aktivitet Herregud jeg gleder meg til å få noe menningsfyllt å bedrive dagene med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 velg og vrak folkens forresten Seth Green appears @ 3:33 AH, made my day! "A figur that is sexy, slim, tight, exellent legs...mmmmmh" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Så jævlig bra: De verste søknadstabbene Når lederne ble bedt om å liste opp de mest minneverdige tabbene, så fikk de følgende svar: En kandidat skrev opp Gud som en referanse (uten telefonnummer) En kandidat skrev at hennes hobby var aligatortitting. En kandidat påsto at han var en direkte etterkommer av vikingene. En kandidats e-postadresse inneholdt «lovesbeer» (elsker øl) En kandidat hadde skrevet opp «Tidens og universets mester» under feltet «Erfaring». En kandidat begynte søknaden med «Vil du ha en tiger?» En kandidat la spesiell vekt på å understreke at han ikke var sigøyner. En kandidat la som premiss for å takke ja til stillingen at han fikk ha med sin kjæledyrape på jobb. En kandidat skrev «Om fem år har jeg din jobb» En kandidat sendte en 24-siders CV for en fem år lang karrière. En kandidat la ved et bilde av katten sin ved CVen. En kandidat sendte en video der han prøvde å hypnotisere HR-lederen til å ansette ham. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Olum, du fikk meg til å tenke på denne. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 jeg sitter å drikke kaffe! men mens jeg super kaffe. Gi meg en innføring i hvordan jeg skriver/printer ut hele tråden. F.eks. aksjetråden på 337+ sider. Skal være utenkelig å måtte trykke på hver side, og trykke skriv ut 337 ganger. hilsen Stine!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hadde vært fett å hatt hele forumkaféen i bokformat Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 jepp, bokform hadde vært no Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Så jævlig bra: De verste søknadstabbene En kandidat skrev «Om fem år har jeg din jobb» Hehehehe. Jeg gjorde noe liknende. Intervjudama sa "Hvor ser du deg selv om 5år?" og jeg sa "I stolen din". Hun tok det med et smil da. Jeg fikk jobben og er ikke så langt unna stillingen hennes nå. Som adm. dir. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 jeg sitter å drikke kaffe! men mens jeg super kaffe. Gi meg en innføring i hvordan jeg skriver/printer ut hele tråden. F.eks. aksjetråden på 337+ sider. Skal være utenkelig å måtte trykke på hver side, og trykke skriv ut 337 ganger. hilsen Stine!!!!!!!!!!!!!! I kontrollpanelet kan du forandre det slik at det er 200 innlegg på hver side. Da blir det i hvertfall noen færre sider å skrive ut. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kult, takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg