Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

In other news, digg å starte dagen med å gå seg lang tur og ta bilder. Kom hjem nå, kjøpte billetter til Pendulum, og har sjokolademelk, egg og bacon. FIN DAG :fun:

Faen, nå fikk jeg lyst på sjokolademelk.:ph34r:

Huff, jeg hater å være forvirra om morningen. Det jeg trodde var alarmen ringte i 5-tida. Jeg tok klokkeradioen og trykte på alt som var knapper. Det hjalp jo selvfølgelig ikke, så jeg trakk ut kontakta. Da levenet fortsatte, begynte jeg å lure på hva faen slags djevelklokke dette var som fortsatte å hyle etter at kontakta var dradd ut. Så fant jeg ut at det var telefonen som ringte. :p

Det minner meg om en gang jeg lå og sov, så ringte tante. Jeg hadde en sånn halogenlampe, tror jeg det heter, stående på nattbordet. Da telefonen vekte meg tok jeg tak i lampa og begynte å bøye og vri på den, av alle ting. Merkelig hvor sløv man er om morgenen. :p

Edit: Fixd, cvłñ. :wee:

Edit2: Ja, forresten, det var det jeg ville skrive: Jeg tror aldri jeg har ledd så godt som jeg gjorde i går da jeg leste samtalen dere hadde om veggdyrpeniser, av alle ting. :rofl: "Hva om det er veggdyrpeniser som klør på Datasmurf?" - der trodde jeg at jeg skulle dette utav stolen, så ille var det. :rofl:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...