ZenMuch Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Dårligere en jeg hadde planlagt Var virkelig ikke klar over at jeg har vokst så mye de siste årene, ca alle jentene er i fnise- alderen og ca alle guttene er i visomslårpåjenterforåflørte- alderen.. så du kan jo tenke deg Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Very fun, then! Det er faktisk ganske så morsomt (til tider) å bare følge med på det som skjer i slike miljøer man ellers ikke ville vanket i! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ja, men kan åsså være utroolig irriterende når du faktisk prøver å følger med å det eneste du hører rundt deg er shabbing å unødvendig bråk Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Sant, sant.. Men husk... Vi var sånn en gang vi også Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jammen glad jeg aldri har vært liten 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ja, men jeg var sånn langt tilbake på ungdomskolen. Første året mitt på videregående var jeg i en klasse som satt å diskuterte hva som sto i avisa den morgenen, tror ikke noen her vet at det finnes noe nettavis But but its not only only Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Da var man ferdig med første matteprøve for året Skjer ellers rundt i landet? så du lurer ikke på hvordan jeg har det nei Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hvordan står det til i Danemarken? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 det regner sidelengs >:| men jeg animerer og står i så det går bra. også har noen slått opp et stort telt for et eller annet og satt opp en pølsebod på gressplenen her. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 They're taking the hobbits to isengard! 2 Lenke til kommentar
Glufsa2 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Z3Bl3LvzTSs&feature=related Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Noen som har prøvd å betale med gamle typen kroner, femmere, tiere fra 1985--> ? er vel også for sent å levere inn til banken nå ? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Beaten hørtes noe kjent ut, flere som fikk assosiasjoner til "We no speak Americano?" Stilig video! Shika: Da blir det pølsefest i partyteltet i kveld! Lenke til kommentar
Glufsa2 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Beaten hørtes noe kjent ut, flere som fikk assosiasjoner til "We no speak Americano?" Stilig video! Shika: Da blir det pølsefest i partyteltet i kveld! Begge sangene er i sjangeren Swing House, så det er ikke så rart. og liker du først slik musikk så kan du jo se på denne :http://www.youtube.com/watch?v=uT8OEtf5r1U&hd=1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det er liksom litt syre, men allikevel ikke helt, om du skjønner? Med syre, mener jeg random og litt malplassert Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jammen glad jeg aldri har vært liten Du er liten! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0bomkgXeDkE velg og vrak folkens forresten Seth Green appears @ 3:33 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Er man en idiot om man er skuffa over karakteren 5+? Slapp av, det ble jeg òg med karakteren min på tentamen. Var 5+ den og.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Wuh, sitter her å jobber med et prosjekt i After Effects.. Så etter å ha glemt å save prosjektet på en time elns klikket det, men snill som det var lot det meg save først. Slike ting setter jeg pris på. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) In other news, digg å starte dagen med å gå seg lang tur og ta bilder. Kom hjem nå, kjøpte billetter til Pendulum, og har sjokolademelk, egg og bacon. FIN DAG Faen, nå fikk jeg lyst på sjokolademelk. Huff, jeg hater å være forvirra om morningen. Det jeg trodde var alarmen ringte i 5-tida. Jeg tok klokkeradioen og trykte på alt som var knapper. Det hjalp jo selvfølgelig ikke, så jeg trakk ut kontakta. Da levenet fortsatte, begynte jeg å lure på hva faen slags djevelklokke dette var som fortsatte å hyle etter at kontakta var dradd ut. Så fant jeg ut at det var telefonen som ringte. Det minner meg om en gang jeg lå og sov, så ringte tante. Jeg hadde en sånn halogenlampe, tror jeg det heter, stående på nattbordet. Da telefonen vekte meg tok jeg tak i lampa og begynte å bøye og vri på den, av alle ting. Merkelig hvor sløv man er om morgenen. Edit: Fixd, cvłñ. Edit2: Ja, forresten, det var det jeg ville skrive: Jeg tror aldri jeg har ledd så godt som jeg gjorde i går da jeg leste samtalen dere hadde om veggdyrpeniser, av alle ting. "Hva om det er veggdyrpeniser som klør på Datasmurf?" - der trodde jeg at jeg skulle dette utav stolen, så ille var det. Endret 17. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg