Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jg misstenker at lånekassen prøver å ta livet av meg... sakte men sikkert ved å si at jeg ikke er registrert som elev på skolen jeg går på O.o

Å dett har skjedd 2 ganger! Blir så utrolig irritert! så må starte dagen med en sinna tlf til dem... igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke skolen som må sende inn registreringen på dine vegene da ? Må til og med gi skolen lov til å gi lånekassen opplysningene om deg mener jeg å huske

jeg leste på skolen sim hjemmeside der set sto hvordan jeg skulle søke på dette lånet og at det ikke var noe jeg skulle bekymmre meg for, men 2 ganger nå har jeg fått beskjed om at skolen ikke har meg som registrert elev O.o

men hver dang har jeg ringt skolen og de sier at jeg er det.

Merker jeg blir kraftig irritert. Så da må lånekassen få sinna tlf med en gang tlf åpner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er man idiot om man sitter med en herlich kopp svartkjelekaffe og sjokoladekjeks?

Er det Flabba sine kjeks er det langt fra idiotisk.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

jeg tror jeg må bake litt flere til deg gitt :p

Husk at de kjeksene fungerer som dop, og jeg har regnet meg frem til at en grei brukerdose er 4-5 kjeks om dagen.

:p

Lenke til kommentar

jeg tror jeg må bake litt flere til deg gitt :p

Husk at de kjeksene fungerer som dop, og jeg har regnet meg frem til at en grei brukerdose er 4-5 kjeks om dagen.

:p

hahah.

bra dere likte dem ^-^

Jeg synes 1 eller to kjeks var nok på en dag jeg da, men jeg er vell kanskje ikke en kjeksperson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...