Firkantbar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 I jantelovnorge er ingenting vanlig, så lenge det går ut over kvinnen eller noen som mener de kan noe litt bedre enn andre. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 I norge er det ikke lovlig, med mindre det er i private events, slik som saken omtalt litt lenger oppe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) I jantelovnorge er ingenting vanlig, så lenge det går ut over kvinnen eller noen som mener de kan noe litt bedre enn andre. derfor er det litt gøy å provosere. I norge er det ikke lovlig, med mindre det er i private events, slik som saken omtalt litt lenger oppe. Ja, her var det snakk om en lukket forening. Endret 16. september 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 grunnen er at mattilsynet ikke aksepterer det av hygeniske orsaker. Men om det hadde blitt aktuelt hadde det garantert blitt likestillings skriking i media. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 I Norge er ingenting lov så lenge det er snakk om kvinner som det går ut over. En mann kan serveres flammer på, om han vil det selv, men kvinnen? No go! Speaking of feminister... Hei Oda? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 grunnen er at mattilsynet ikke aksepterer det av hygeniske orsaker. Men om det hadde blitt aktuelt hadde det garantert blitt likestillings skriking i media. rart med det, helt greit å slikke fitte, men og spise mat som ligger oppå et blad oppå fitta, slik at maten har null kontakt med fitta. det er helt av skaftet !!!!! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 grunnen er at mattilsynet ikke aksepterer det av hygeniske orsaker. Men om det hadde blitt aktuelt hadde det garantert blitt likestillings skriking i media. rart med det, helt greit å slikke fitte, men og spise mat som ligger oppå et blad oppå fitta, slik at maten har null kontakt med fitta. det er helt av skaftet !!!!! Heh... heh... heh... 3 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Å som jeg gleder meg til å stå opp 6 timer! Må sove nå, kom å underhold meg igjen imorgen. Natta! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Apropos: Leste dere om hu performance-artisten som dreiv og plukka blåbær ut av fitta og kasta på publikum? Sto på vg eller dagbladet. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Apropos: Leste dere om hu performance-artisten som dreiv og plukka blåbær ut av fitta og kasta på publikum? Sto på vg eller dagbladet. den fikk vi med oss ja http://www.dagbladet.no/a/13412772/ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Apropos: Leste dere om hu performance-artisten som dreiv og plukka blåbær ut av fitta og kasta på publikum? Sto på vg eller dagbladet. Korleis er det å vere ein artist? Skal eg kanskje få ståande applaus kvar gong eg pressar ut ein over gjennomsnittet stor kubbe? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Apropos: Leste dere om hu performance-artisten som dreiv og plukka blåbær ut av fitta og kasta på publikum? Sto på vg eller dagbladet. Korleis er det å vere ein artist? Skal eg kanskje få ståande applaus kvar gong eg pressar ut ein over gjennomsnittet stor kubbe? Synes jeg ser deg sitte der på scena å drite deg ut bokstavelig talt Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Da arrangøren kuttet strømmen, svarte Young med å helle en bøtte med urin, som hun hadde fylt opp tidligere i forestillingen, over seg selv. Jooooda... Helt normalt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei Forumet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Prøvde å legge Nanna fra Paradise hotel på Msn. Ble blokkert gitt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei Forumet Hei Iskall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei Iskall It's good to be back! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ja, jeg har det, tenk! Spilte litt i gårkveld, og det var det. Er ikke så lysten på WoW heller for tida. Har gått tilbake til å spille bare sånn innimellom. For tiden er jeg veldig opphengt i ei ny bok jeg har fått tak i. Hva slags bok? Selv leser jeg stadig om Stalin. Er vel ikke egentlig en bok. PDF filer som jeg lasta ned og printa ut. Lovlig altså. Den heter forøvrig Alayne's Story, og er relatert til... WoW. Nå ble du sjokkert, hva? Men jeg stikker til køys nå. Har sovet altfor lite i det siste. På tide å gjøre noe med det. Natta folkens. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Apropos: Leste dere om hu performance-artisten som dreiv og plukka blåbær ut av fitta og kasta på publikum? Sto på vg eller dagbladet. Korleis er det å vere ein artist? Skal eg kanskje få ståande applaus kvar gong eg pressar ut ein over gjennomsnittet stor kubbe? Performance artister er jo de som ikke lenger får oppmerksomhet for å spise marker og slikke lim. Derfor må jo de ta det noen hakk høyere ;------) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg