Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I jantelovnorge er ingenting vanlig, så lenge det går ut over kvinnen eller noen som mener de kan noe litt bedre enn andre.
derfor er det litt gøy å provosere.

I norge er det ikke lovlig, med mindre det er i private events, slik som saken omtalt litt lenger oppe.

Ja, her var det snakk om en lukket forening. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

grunnen er at mattilsynet ikke aksepterer det av hygeniske orsaker.

Men om det hadde blitt aktuelt hadde det garantert blitt likestillings skriking i media.

rart med det, helt greit å slikke fitte, men og spise mat som ligger oppå et blad oppå fitta, slik at maten har null kontakt med fitta. det er helt av skaftet !!!!!

Lenke til kommentar

grunnen er at mattilsynet ikke aksepterer det av hygeniske orsaker.

Men om det hadde blitt aktuelt hadde det garantert blitt likestillings skriking i media.

rart med det, helt greit å slikke fitte, men og spise mat som ligger oppå et blad oppå fitta, slik at maten har null kontakt med fitta. det er helt av skaftet !!!!!

Heh... heh... heh... :tease:

:blush:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Apropos: Leste dere om hu performance-artisten som dreiv og plukka blåbær ut av fitta og kasta på publikum? Sto på vg eller dagbladet.

Korleis er det å vere ein artist?

Skal eg kanskje få ståande applaus kvar gong eg pressar ut ein over gjennomsnittet stor kubbe?

Synes jeg ser deg sitte der på scena å drite deg ut bokstavelig talt :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg har det, tenk! :p Spilte litt i gårkveld, og det var det. Er ikke så lysten på WoW heller for tida. Har gått tilbake til å spille bare sånn innimellom. For tiden er jeg veldig opphengt i ei ny bok jeg har fått tak i. :wee:

Hva slags bok? Selv leser jeg stadig om Stalin.

Er vel ikke egentlig en bok. PDF filer som jeg lasta ned og printa ut. Lovlig altså. Den heter forøvrig Alayne's Story, og er relatert til... WoW. Nå ble du sjokkert, hva? :tease:

Men jeg stikker til køys nå. Har sovet altfor lite i det siste. På tide å gjøre noe med det. Natta folkens.

Lenke til kommentar

Apropos: Leste dere om hu performance-artisten som dreiv og plukka blåbær ut av fitta og kasta på publikum? Sto på vg eller dagbladet.

Korleis er det å vere ein artist?

Skal eg kanskje få ståande applaus kvar gong eg pressar ut ein over gjennomsnittet stor kubbe?

Performance artister er jo de som ikke lenger får oppmerksomhet for å spise marker og slikke lim. Derfor må jo de ta det noen hakk høyere ;------)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...